12 stycznia 2012

Zapraszamy do naszych nowych salonów

Karol Wieczorek w kategorii

W salonach można m.in. 'dotknąć' naszych sztandarowych rozwiązań: Netia Spota i Netia Playera i zobaczyć 'jak lata' Telewizja Osobista;)

Od kilku tygodni w Łodzi (ul. Zachodnia 77) i Białymstoku (ul. Dr. Ireny Białówny 4) działają nowe salony Netii. Stworzone zostały zgodnie z nową strategią Netii, której hasłem przewodnim jest "Dostarczamy świat on-line". Wygląd nowych salonów w pełni oddaje to hasło strategii. Można w nich zobaczyć Netia Spot czy Netia Player, poznać ich funkcje i skonfigurować swoją indywidualną ofertę on-line przy pomocy bardzo funkcjonalnej i atrakcyjnej wizualnie aplikacji na iPadzie.

Salony są prowadzone przez naszych partnerów i są nastawione przede wszystkim na prezentację i sprzedaż naszych rozwiązań, jednak można tam również dokonać podstawowych czynności związanych z obsługą klienta.

Salony są tworzone w dobrych lokalizacjach, na ogół w centrach miast lub innych, równie dobrze skomunikowanych miejscach. Kolejny salon ruszy już w przyszłym tygodniu w Poznaniu (ul. Głogowska 114) a kolejne będą uruchamiane systematycznie w następnych tygodniach w: Krakowie, Wrocławiu, Lublinie, Łomży i Warszawie. W następnych miesiącach będziemy uruchamiać salony w kolejnych kilkunastu lokalizacjach.

Tagi dla tego wpisu

salon
13519

Polecane strony

Tagi

Komentarze

1
Adam
12.01.2012, 19:20
A będzie można rozwiązać umowę w lokalu a nie wysyłać pocztą? Hehe żartuję... Bardzo dobra inicjatywa. Tak trzymać.
(77.254.*.*)
2
jutek
12.01.2012, 21:17
Dobra decyzja, przynajmniej Netia stanie się trochę mniej wirtualną firmą, a tak bywa postrzegana. Są sprawy, które przez telefon ciężko załatwić i nie ma to jak pogadać z kimś twarzą w twarz. Nie ograniczajcie się w takich salonach do "podstawowych czynności", tam właśnie powinna być możliwość dokonania bardziej skomplikowanych czynności, do podstawowych wystarczy telefon. Tylko po co uruchamiać salony w takich miastach jak Wrocław czy Łódź, gdzie są już salony Dialogu?
(78.8.*.*)
3
Marcin
12.01.2012, 21:18
Bardzo się cieszę, że Netia ciągle się rozwija - nowe salony, nowe usługi (telewizja, itp). Dziwię się tylko dlaczego tak marnie traktowani są obecni klienci. Mam umowę w Netii od 4 lat. Niedługo się kończy i chciałem zmienić na opcję "no limits" z umową na czas nieokreślony. W tym momencie spotkała mnie niemiła niespodzianka. Okazuje się, że obecni klienci mogą wziąć "no limits" tylko w pakiecie z telewizją HBO GO za za około 30 zł, czyli razem prawie 90 zł. Jeżeli chcemy zrezygnować z telewizji to podobno trzeba zapłacić opłatę aktywacyjną. Dlaczego klienci, którzy byli lojalni Netii tyle czasu, mają gorsze warunki niż nowi klienci? Mam nadzieję, że ta sytuacja zostanie szybko zmieniona.
(87.205.*.*)
4
optiores
12.01.2012, 21:34
Nareszcie. Gdańsk czeka.
(77.253.*.*)
5
optiores
12.01.2012, 21:44
Przepraszam za kolejny komentarz, ale nie ma możliwości edycji. W końcu będzie można przyjść, przetestować i udowodnić (bądź nie), iż dana karta źle współpracuje ze Spotem.
(77.253.*.*)
6
12.01.2012, 23:28
@jutek Zgodzę się z Tobą tylko w jednej kwestii - są osoby, które wolą "twarzą w trzarz". Prawda jest jednak taka, że wszystko można załatwić dotychczasowymi kanałami kontaktowymi, które są z resztą o wiele bardziej efektywne. @optiores Salony to nie Centra Obsługi Technicznej. Ostatnimi aktualizacjami wyeliminowaliśmy zgłaszane problemy, więc jeśli nadal coś nie bangla, to raczej jest to rzecz, której nam nie zgłosiłeś.
(77.253.*.*)
7
jutek
13.01.2012, 06:55
@Karol Wieczorek, miałem na myśli głównie "sprawy sporne", to znaczy gdy operator ma w jakiejś kwestii inny punkt widzenia niż klient lub nie rozumie punktu widzenia klienta (takie przypadki, w których w dużych salonach osoba obsługująca przy stoliku zwykle idzie się skonsultować), no ale oczywiście możemy się nie zgadzać ;)
(213.108.*.*)
8
lech
13.01.2012, 14:07
kiedy Rzeszów
(178.37.*.*)
9
roqo
13.01.2012, 17:43
Kiedy Katowice , bo na dzień dzisiejszy panienka na 801802803 wysyła mnie do Białegostoku ?
(31.175.*.*)
10
13.01.2012, 18:08
Co do Katowic, to nie mamy jeszcze konkretnej lokalizacji salonu. A tak w ogóle, jeśli ktoś byłby zainteresowany nawiązaniem z nami współpracy w tym zakresie (w większych miastach w całej Polsce oprócz wymienionych we wpisie), proszę się skontaktować z Mariuszem Sochą (mariusz_socha (at) netia.pl tel,: 223524053).
(77.253.*.*)
11
luk
13.01.2012, 19:32
dobry pomysł, nareszcie wyszliście do ludzi - czyżby to był już efekt współpracy z Dialogiem po przejęciu? niepotrzebnie tylko Wrocław i Łódź gdzie są już salony Dialogu, który jednak ma chyba większe doświadczenie w ich prowadzeniu - jestem klientem i mogę potwierdzić, że jest rewelacyjnie :)
(89.75.*.*)
12
Poznań
13.01.2012, 20:34
Poznań już otwarty, Głogowska 114 narożnik Hetmańska/Głogowska
(77.254.*.*)
13
optiores
13.01.2012, 22:52
@Karol Wieczorek Zgłaszam. Tylko konsultanci twardo obstają, iż ich interesuje tylko synchronizacja. A może by tak ktoś z Netii opublikował listę chipsetów, które były testowane ze Spotem i potwierdzono ich kompatybilność.
(77.254.*.*)
14
14.01.2012, 19:33
@optiores Teoretycznie powinno działać wszytko bo niby są standardy branżowe. Ale są wyjątki potwierdzające regułą. Wiesz ilu producentów i ile rodzajów chipsetów jest na rynku? Obawiam się, że nie (i chyba nikt nie jest w stanie podać prezyjnej liczby) i chyba stąd ta propozycja. Podaj konkretnie co Twoim zdaniem nie działa jak należy (może być w komentarzu, przekażę komu trzeba do zweryfikowania).
(77.253.*.*)
15
Artek
14.01.2012, 21:05
witam koledzy nie wiecie dlaczego ciągle mi rozłącza Internet (na NETIA SPOD) jest na to jakaś rada ?? na innym routerze jest Ok
(77.255.*.*)
16
Karol Wieczorek
16.01.2012, 09:53
@Artek Jeśli masz na myśli zrywanie połączenia wi-fi to pewnie trzeba zaktualizować sterowniki karty sieciowej w komputerze.
(195.114.*.*)
17
lightsander
16.01.2012, 11:01
Salon w Opolu się szykuje? Proponuję na przeciw telepunktu tp na Sosnkowskiego 16 :-) Nie myśleliście o sprzedaży w salonach play?
(156.17.*.*)
18
Krzysiek87
16.01.2012, 19:12
Panie Karolu na czym polega rozbudowa centrali w przypadku gdy jest ona przeciążona?
(83.26.*.*)
19
17.01.2012, 08:58
@Krzysiek87 To zależy jakiego typu zasoby się skończyły. Albo trzeba dodać kart (portów) w DSLAMie, albo dodać DSLAM, albo "tylko" zwiększyć transmisję od/do DSLAMu.
(195.114.*.*)
20
szymon189
17.01.2012, 11:51
Ciekawe jak Netia odniesie się do tych informacji: http://media2.pl/telekomunikacja/87855-Dostep-do-Internetu-bedzie-limitowany.html
(87.205.*.*)
21
17.01.2012, 11:59
@szymon189 Bardzo cenimy dobre, profesjonalne rady. Ale jak pewnie zauważysz z lektry tego raportu, spece z firmy Deloitte proponują operatorm komókowy wprowadzenie czegoś co stosują od zarania dziejów:) My na razie wprowadzenia limitów nie planujemy, choć nie jest wykluczone, że uchwalenie niemądrej i niesprawiedliwej nowelizacji ustawy prawo telekomunikacyjne, które wprowadzi (niemożlwe do realizacji) gwarancje transferu, będziemy musieli podjąć trudne decyzje.
(195.114.*.*)
22
lightsander
18.01.2012, 11:28
Kiedy w końcu zapowiadany FON? Pół roku po terminie, ale może w końcu. Rejestracja usługi Fon jeszcze nie działa.
(213.238.*.*)
23
lightsander
18.01.2012, 17:09
A ja właśnie spakietowałem usługi i bede mial Internet LLU i tel WRL w cenie 2ch usług po LLU. Ciekawe jak Wam się to opłaca. Ja skorzystam na większej stabilności usług. Dzięki! ;-)
(46.112.*.*)
24
18.01.2012, 20:38
@lightsander FON już niebawem. Co do aktywacji głosu na WLR, jest to pewnie przejściowe. A opłaca się trochę mniej, ale nadal się opłaca bo wtedy jest shared LLU, któe kosztuje dużo mniej niż Full LLU.
(213.238.*.*)
25
lightsander
18.01.2012, 20:52
Shared LLU 5 zł, Full LLU 22 zł, natomiast LLU + WRL to 5+25=30, więc niewiele tracicie. Macie natomiast w swoim harmonogramie przełączanie WRL na LLU (2 usługi)
(156.17.*.*)
26
urbanek
18.01.2012, 22:02
Witam Panie Karolu, kilka osób zapytało tutaj w komentarzach o zasadność otwierania salonów we Wrocławiu i Łodzi gdzie są tego typu biura Dialogu, ale jakoś dziwnie nie ustosunkował się Pan do tych pytań. Poza tym czy posunięcie takie jest rozsądne z punktu widzenia biznesowego bo z tego co wiem oni mają w tego typu sprzedaży i obsłudze większe doświadczenie niż Wy (z całym szacunkiem). Pozdrawiam:)
(31.63.*.*)
27
Karol Wieczorek
19.01.2012, 12:08
@Urbanek Nasze salony i BOKi Dialogu to dwie różne bajki. Dialog to na razie po prostu spółka z Grupy Netia, integracja trochę potrwa a kwestia marki też nie jest rozstrzygnięta więc nie widzę tu związku. Poza tym to duże miasta a od przybytku głowa nie boli;) We Wrocławiu czy Białymstoku mamy też BOKi Internetii i jakoś może to dobrze koegzystować, więc naprawdę nie masz się o co martwić:)
(195.114.*.*)
28
xxx
19.01.2012, 14:06
Jeżeli konsultant z infolinii podaje określoną długość linii, to jak dokładna jest ta informacja ? Pytam, ponieważ po kablu mam rzekomo 1.8km, ale tłumienie jest na poziomie 33db, więc wynikałoby, że kabel ma jednak ~2.5km. Zastanawiam się, czy to może wina instalacji w moim domu, czy te dane z infolinii wcale nie muszą pokrywać się z rzeczywistością ?
(81.219.*.*)
29
Karol Wieczorek
19.01.2012, 14:49
@xxx Tłumienność zależy też od przekroju kabla i jakości izolacji, więc nie przywiązuj się tam bardzo do długości kabla. Przed aktywacją nie da się tak naprawdę podać dokładnych parametrów synchronizacji a co za tym idzie transferów. Pomijając fakt, że może się to wahać i zmieniać w czasie w zależności od wielu czynników. Właśnie to m.in. staramy się tłumaczyć wszystkim spoza branży, włącznie z autorami nieszczęsnej nowelizacji prawa telekomunikacyjnego.
(195.114.*.*)
30
Igor
19.01.2012, 15:18
Witam. Kiedy będzie dostępny DVR w Netia Playerze? oraz Kiedy i jakie zostaną dodane nowe serwisy, myślałem, iż celujecie w coś wyżej niż Plotek.
(87.205.*.*)
31
xxx
19.01.2012, 15:18
@ Karol Wieczorek - Nie znam się za bardzo na tych sprawach i dlatego pytam. Jestem już klientem Netii i myślę, że akurat jakość linii jest w porządku, bo na uploadzie zawsze mam synchronizację na poziomie maksymalnym (leciutko ponad 1Mbit/s), co przy dłuższych, słabszych liniach jest chyba rzadkością. Zastanawiam się więc, czy grzebać przy instalacji, czy może jednak długość kabla to 2.5km, a nie 1.8km, jak dowiedziałem się na infolinii.
(81.219.*.*)
32
kwaku
19.01.2012, 18:42
mam pytanie mam netia spot i chcial bym zmienic kod na uzadzeniu tak abym tylko ja mial to haslo czy to mozliwe czy jesli ktos inny wpisal owo chaslo do swego kompa to moge go odlaczyc
(87.205.*.*)
33
19.01.2012, 21:09
@kwaku Szczerze przyznam, że nie za bardzo rozumiem Twoje pytanie, ale możesz być spokojny - nikogo nie odłączysz.
(77.253.*.*)
34
23.01.2012, 20:30
Pamiętam jak dawno temu (2002 rok?) chodziłem do salonu Netii w Toruniu korzystać za darmo z Internetu :)) Proponuje w nowych salonach też zrobić stanowiska do korzystania za darmo z sieci oraz np. budkę telefoniczną z której można by za darmo dzwonić na stacjonarne w Polsce i na świecie + na komórki (w tym wypadku limit 1min połączenia).
(79.186.*.*)
35
seb235
24.01.2012, 00:07
Panie Karolu wg mnie nowelizacja ustawy w sprawie transferów jest doskonałym rozwiązaniem do narobienia problemów (ładnie mówiąc) małym ISP co w cenniku i na umowie piszę "Do" a realia pokazują coś innego. Przyzna Pan że na umowie do 100Mbit/s a w realiach przy obciążeniu sieci nie da się wejść na Onet to nie jest normalna sytuacja, inna nowelizacja powinna być w sprawie awarii i napraw tej awarii bo lokalni prowiderzy sobie w kółko naprawiają i nie można nic zrobić bo oni w umowie mają na to 24h. Jak dla mnie powinno być jasno transfer +/- 20% i nie więcej niż 2 awarie na pół roku (Awaria w sensie że usługa zupełnie nie działa). Realia dzisiaj mamy takie że użytkownik może napisać rezygnacje i zapłacić karę za rozwiązanie umowy, bo sam fakt iż z usługą są ciągłe problemy do niczego nie uprawnia bo przecież są one na bieżąco usuwane albo się udaje że ich nie ma. Pisze tutaj o usługach ETTH / FTTH gdzie zagwarantowanie transferu na poziomie 20Mbit/s problemem być nie powinno a moje doświadczenia i znajomych pokazują zupełnie coś innego. Usługi XDSL nie są idealne i sporo czynników na nie wpływa to fakt, ale fakt że są stabilne i dają mi pewność że mój internet jutro działał będzie dla mnie znaczy więcej. Nowelizacja ustawy powinna uwzględnić warunki techniczne XDSL oraz dostawców bezprzedowodych gdzie sporo czynników na transfer wpływa. Albo zapis iż mam 30 dni na przetestowanie usługi w ciągu których mogę zrezygnować bez ponoszenia konsekwencji.
(87.205.*.*)
36
Kokietka
24.02.2012, 09:57
W Bydgoszczy jest oddawna otwarty punkt Netii z profesjonalną obsługą ,ale mają tam gorszą ofertę niż przez internet,a na umwę z Warszawy czekam już 2 tygodnie. Po co te nowe salony skoro nie można tam podpisać korzystnej umowy, ani otrzymać zamawianej przez internet promocji. Czy w salonach można sprawdzić i wymienić wadliwy router?
(79.163.*.*)
37
Natkan
25.06.2012, 11:37
mam pytanie czy Salon Netii w Krakowie już działa? Jeżeli tak to gdzie się mieści?
(178.37.*.*)
38
08.11.2013, 21:13
Witam Odnośnie nowego salonu w Łodzi na Zachodniej 77 to nic takiego tam nie funkcjonuje. Ale mam inne pytanie Czy w salonie Netii jest możliwość przetestowania świadczonej usługi? Chodzi mi o szybkość działania oraz połączenia do zagranicznych serwerów (zakłądam że Polskich nie muszę sprawdzać). Chciałbym uruchomić kilka tracertów i pingtestów do wybranych lokacji aby zobaczyć opóźnienie i trasy routingu. Zdaję sobie sprawę że w mojej lokalizacji mogą być trochę inne parametry internetu ale mieszkam w centrum Łodzi gdzie teoretycznie jest oferowany najszybszy foton i taką usługą byłbym w niedługim czasie zainteresowany oczywiście w zależności od wyników ping testów i traceroutea.
(83.30.*.*)
39
Karol Wieczorek
12.11.2013, 12:39
@Tees Tak, myślę, że nie powinno być z tym problemu.
(195.114.*.*)

Dodaj swoją opinię