26 maja 2011

Sprawdź prawdziwą prędkość swojego łącza

Karol Wieczorek w kategorii

Sprawdzanie prędkości łącza staje się powoli narodowym sportem (przynajmniej części) PolakówSmile Dlatego pod adresem tester.netia.pl uruchomiliśmy nasz własny test prędkości (inaczej speedtest). Tester pokazuje nie tylko szybkość łącza (zarówno prędkość pobierania danych, czyli download, ale również wysyłania, czyli upload), ale również ping, czyli czas odpowiedzi serwera.

Nasz test prędkości (speedtest) będziemy jeszcze podrasowywać graficznie, ale pod względem funkcjonalnym jest to już praktycznie docelowe rozwiązanie. Nie chcieliśmy odkrywać Ameryki w konserwach, dlatego sięgnęliśmy po istniejące, profesjonalne rozwiązanie firmy, której popularny speedtest (speedtest.pl) już od wielu lat funkcjonuje na rynku.
Różnica pomiędzy naszym testerem a rozwiązaniami zewnętrznymi jest taka, że nasz speedtest jest postawiony na silnym serwerze w naszej sieci szkieletowej, co zapewnia obiektywizm wyniku (wiele popularnych testów prędkości lub łączy do nich ulega okresowemu przeciążeniu, przez co prezentowane wyniki nijak się mogą mieć do rzeczywistości).
 
Tester.netia.pl umożliwia m.in. dzielenie się wynikami na forach internetowych czy serwisach społecznościowych (generowany jest link bezpośredni i forumowy). Do bazy wyników dostęp mają też nasi konsultanci wsparcia technicznego, co jest bardzo pomocne przy procesowaniu ewentualnych zgłoszeń, dotyczących transferu.

Pamiętajcie, aby z testu korzystać najlepiej na komputerze podłączonym do modemu/routera po kablu ethernetowym (Wi-Fi szczególnie w pewnym oddaleniu może mocno zaniżyć wyniki) i przy braku obciążenia łącza innymi komputerami lub urządzeniami korzystającymi z Internetu. Zamknięcie innych aplikacji też jest bardzo wskazane.

13866

Polecane strony

Tagi

Komentarze

1
Bartek
26.05.2011, 14:16
http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=1150 Synchro 22804 /1012
(178.36.*.*)
2
Bartek
26.05.2011, 14:21
http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=1187 przy 23288/998 :) Coś ten ping dziwnie malutki :)
(178.36.*.*)
3
Luk
26.05.2011, 14:21
A tak działa Netiowy VDSL: http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=1154
(87.205.*.*)
4
.wu
26.05.2011, 14:23
ale co do diaska daje mi niski ping we własnym szkielecie? równie dobrze mógłbym sobie pingować localhosta -- będzie jeszcze mniejsze opóźnienie... problem jest tylko taki, że ani na localhoście ani w waszym szkielecie nie ma, uwaga - modne słowo-klucz, *KONTENTU*.... *roll eyes*
(81.219.*.*)
5
Piotr
26.05.2011, 14:27
http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=1194 - jest OK, przy synchro 12448 Kbps / 1034 Kbps.
(77.255.*.*)
6
Bartek
26.05.2011, 14:33
Rozumiem,że jak na tym testerze prędkość nie będzie zgodna z prędkością na jaką pozwala synchronizacja to będzie to podstawą do reklamacji ? :)
(178.36.*.*)
7
Krystian
26.05.2011, 14:41
Proponuje testować na jedynym słusznym systemie czyli na systemie LINUX!!!
(79.189.*.*)
8
ppk
26.05.2011, 14:44
http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=1332 Synchronizacja: 22867/1277 :)
(178.37.*.*)
9
Krystian
26.05.2011, 14:51
Proponuje też porównać na testerze konkurencji speedtest.tp.pl
(79.189.*.*)
10
Bartek
26.05.2011, 14:55
@.wu tylko wiesz normalnie jak jeszcze netia.pl odpowiadała na ping to miałem do niej koło 27 ms (na 2 Mb/s na faście było 19ms,wg routera interleaved na 20 dorzuca mi 8 ms co by się zgadzało). To na LLU na faście zamiast 12 będzie 4 ms ? :D
(178.36.*.*)
11
Bartek
26.05.2011, 15:04
@Krystian #9 na TP mam ping 23-24 Ms i transfer wo okolicach 18-18,6/0,84-0,86 :)
(178.36.*.*)
12
Łukasz
26.05.2011, 15:13
@Bartek - masz do 20 mega i Fast?... ciekawe. TP daje zawsze 8 ms delaya, tak więc w porównaniu z Netią LLU jest o 8 sek do tyłu.
(77.253.*.*)
13
.wu
26.05.2011, 15:19
@Bartek no to fajnie, ja mam BSA i mnie trafia jak po kraju (onet na przykład) mam 45ms a do googla 75ms :/ niby to nie jest dużo, ale jak się pracuje zdalnie to te milisekundy robią różnice... mam nadzieje, ze po przełączeniu na adsl2+ się to choć trochę poprawi (technologicznie powinno spaść o kilka ms...)
(81.219.*.*)
14
Bartek
26.05.2011, 15:29
@Łuaksz, @.wu jeszcze jestem na BSA,ale LLU w sumie kwestią 2-3 tyg max pewnie,bo w centrali DSLAM już stoi a i superkantarek pokazuje LLU :). Póki co na BSA : Do onetu 27-28 ms Do google.pl 54-55ms @Łukasz na LLU wszędzie Netia daje fast bez względu na prędkość :)
(178.36.*.*)
15
Łukasz
26.05.2011, 15:38
Łącze 8 Mb. Speedtest.net : 8.56 down, 1.02 up o każdej porze dnia i nocy, testowane na wielu serwerach. Maksymalna prędkość ściągania: 1.02 MB/s, co daje równo 8 "prawdziwych" megabitów (8*1024*1024). Około 8.560 tys bitów/sek, co zgadza się niemal idealnie z wynikiem speedtestu. Test Netii: 9.291 w dół, 1.09 w górę. Synchro: 9948/1213. Wniosek: Speedtest Netii zawyża prędkość. PS. Nie narzekam, płącę za 8 Mb i mam równe 8 MB...
(77.253.*.*)
16
Bartek
26.05.2011, 15:45
@Łukasz te testery robione we flashu zawsze zawyżają trochę :) Najlepiej patrzeć na prędkość ściągania plików np z http://noc.gts.pl :) Taki pliczek 100 albo 500 MB :)
(178.36.*.*)
17
Bartek
26.05.2011, 15:53
Swoją drogą mogli byście dorzucić też na stronkę testera jakiś duży (100+ MB) pliczek, by się odpaliło jakiegoś download mangera i pocisnęło ten mega szybki serwer ;)
(178.36.*.*)
18
26.05.2011, 16:05
@Bartek Tak, a potem wychodziłby kwiatki w stylu - mam 20 Mb/s a ściąga mi tylko 2,5 MB...
(195.114.*.*)
19
Bartek
26.05.2011, 16:08
Oj tam czepiasz się :P To,że jakiś % nie odróżnia MB od Mb to nie powód,żeby dyskryminować tą część która odróżnia :P
(178.36.*.*)
20
Lukasz
26.05.2011, 16:34
@Bartek(#16) - ale jakoś speedtest.net pokazuje idealnie (tyle że za "kilo" przyjmuje 1000, za "mega" 1000000 a nie 1024 i 1048576). Tester Netii daje jakoś więcej... Prędkość pobierania danych do mojego komputera, mierzona na linuxowym routerze, jest taka sama w obu wypadkach.
(77.253.*.*)
21
26.05.2011, 17:33
@Łukasz Rzeczywiście strasznie zawyża ten nas speedtest, po prostu dramatycznie!;) - 19,95 Mb/s na 1,05 Mb/s w speedtest.net (http://www.speedtest.net/result/1313299510.png) vs. 20,66 Mb/s na 1,07 Mb/s w testerze Netii (http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=2295)
(87.205.*.*)
22
Bartek
26.05.2011, 18:47
@Karol #21 to Twoje domowe łącze ?:) Coś ten ping na Netiowym speedtescie masz sporawy - prawie każdy tutaj ma 1 z przodu a |Ty masz 24 jak ja do testera TP ;)
(178.36.*.*)
23
26.05.2011, 18:52
@Bartek Szczerze? W ogóle tego nie odczuwam. Poza tym z lenistwa po Wi-Fi testowałem. Po Eth byłoby pewnie kilka ms mniej.
(87.205.*.*)
24
khamell
26.05.2011, 18:54
U mnie tester Netii zaniża. http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=3000 http://www.speedtest.net/result/1313413078.png
(213.238.*.*)
25
Bartek
26.05.2011, 19:09
@Karol no to się od razu mówi,że po wifi ;) Ja po wifi też mam 22ms ;)
(178.36.*.*)
26
Bartek
26.05.2011, 19:10
Aha i taka uwaga - tester mógłby wynik pingu pokazywać od razu po zmierzeniu tak jak robi to np speedtest.net,a nie dopiero na "planszy końcowej" :)
(178.36.*.*)
27
Łukasz
26.05.2011, 20:06
@Karol Wieczorek (#21) - Zawsze to trochę więcej w testach... tym bardziej że po analizie wyszło mi z obu testerów 1035 kB/s, (wliczając w to nagłówki pakietów, czyli prędkość pobierania jest jeszcze troszkę niższa...)A tu nagle z 8 MB robi się 9. Ja sam się nie czepiam, płacę za 8, mam 8 i jestem cały zadowolony, ale to zawyżanie zawsze stanowi niezbyt pozytywny element...
(77.253.*.*)
28
xprox
26.05.2011, 20:19
To ja mam 30ms. Testowałem na modemie pod usb. A tak właściwie poco ten test dla osób będących na Nolimits tam przecież niczego się nie gwarantuje:P A co do grafiki to mnie się podoba. Prosta czytelna i oto chyba chodzi? Poco jakieś wodotryski niepotrzebne upiększania.
(87.204.*.*)
29
Bartek
26.05.2011, 20:25
@Łukasz #27,ale zawsze możesz się pochwalić znajomym jakie to masz szybkie łącze :D
(178.36.*.*)
30
Adam
26.05.2011, 21:04
Moim zdaniem tester jest dobrze skalibrowany, przynajmniej w downstreamie. Jestem w Aster, mam łącze 5M/1M i wyniki: http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=3998 (5216kbps/1262kbps) http://www.speedtest.net/result/1313597269.png (5,10Mbps/1,07Mbps=5222kbps/1096kbps). Na speedtest.tp.pl natomiast 5,06Mbps/1,05Mbps=5181kbps/1075kbps. Nigdy nie pokaże idealnie dobrze, widać jak wynik "pływa" w czasie pomiaru, to ma być tylko szacunek, zresztą każdy tester ma inny algorytm i stąd się mogą brać kilkuprocentowe rozbieżności.
(62.121.*.*)
31
xprox
26.05.2011, 21:15
http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Masz-telefon-i-internet-Ida-zmiany-na-lepsze,wid,13437411,wiadomosc.html Ciekawe te regulacje, zobaczymy jak wyjdzie w praniu. Jak dotąd mam to za co płaciłem wiec nie mam powodów do narzekań.
(87.204.*.*)
32
26.05.2011, 21:17
http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=4217 Synchro 14274 / 1034, coś ten ping dziwnie wysoki :P
(178.37.*.*)
33
Tomek
26.05.2011, 21:36
A jak sprawdzić maksymalną prędkość ADSLu którą 'uciągną' kable?
(178.37.*.*)
34
Jacek
26.05.2011, 22:00
Był sobie tester... "Temporary unavailable..."
(178.37.*.*)
35
26.05.2011, 22:06
@tomaszewski Ci, którzy starali się wytypować prawidłową odpowiedź dostaną ode mnie jutro maila. @Tomek W większości routerów jest to pokazywane w parametrach @Jacek No nie wiem, u mnie działa...
(87.205.*.*)
36
Marcin
26.05.2011, 22:17
http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=4772
(77.253.*.*)
37
tomek
27.05.2011, 00:57
szkoda, że w wyniku wstawianym na forum nie ma nazwy operatora na którym było testowane łącze.
(109.243.*.*)
38
Marcin
27.05.2011, 05:06
Prędkość połączenie zależy również od routera :) Asmax AR1004G - http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=4772 Pirelli 125g - http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=5708 Pirelli wypada najlepiej :)
(77.253.*.*)
39
Tomek i Asia
27.05.2011, 08:35
Moje wyniki Fritz!fon 7150 synchro 25483/967 Kbit/s na Cu Netii, 380 m od centrali http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=5990 TYLKO CZEKAĆ NA VDSL :)
(79.189.*.*)
40
27.05.2011, 09:23
@Adam. Wynik 5222kbps/1096kbps otrzymany w testerze Netii oznacza prędkości 5100Kibps/1070Kibps a to równa się w zaokrągleniu 5Mibps/1Mibps. Te ostatnie wartości masz wpisane w umowie.
(31.41.*.*)
41
Krystian
27.05.2011, 09:40
U mnie Netiowy testerek pokazuje 4Mb/s a mam 8 Mb/s. Natomiast testerek TP pokazuje 8Mb/s. Więc coś tu nie tak.
(83.14.*.*)
42
jutek
27.05.2011, 10:42
Poprawcie ten tester, żeby działał poprawnie zarówno po wpisaniu w przeglądarce tester.netia.pl jak i www.tester.netia.pl. Obecnie po wpisaniu www.tester.netia.pl otwiera się strona testera, ale wyskakuje błąd "Temporary unavailable", co zapewne myli wiele osób.
(87.105.*.*)
43
Karol Wieczorek
27.05.2011, 10:54
@jutek Słuszna uwaga, dzięki.
(195.114.*.*)
44
LLU-Fan
27.05.2011, 11:31
http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=6803 Fakt faktem, prędkość troszkę przekłamana ale ping to już całkiem :) Gdybym miał taki ping chociaż do bramy, byłbym wniebowzięty ;)
(77.253.*.*)
45
Karol Wieczorek
27.05.2011, 11:46
Już teraz nawet gdy ktoś wpisze tester.netia.pl będzie prawidłowo przekierowane. Tak przy okazji, wiecie ile do tej chwili wykonano testów? Pierwsza osoba, która wskaże najbardziej zbliżoną liczbę, dostaje T-shirt:)
(195.114.*.*)
46
Tomek i Asia
27.05.2011, 11:48
7500 razy
(79.189.*.*)
47
Tomek i Asia
27.05.2011, 11:49
6882 dokładnie
(79.189.*.*)
48
Bartek
27.05.2011, 11:53
Biorąc pod uwagę poczytność telepolis i bloga myślę, że koło 10000 :)
(178.36.*.*)
49
LLU-Fan
27.05.2011, 12:00
http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=6914 Mój test wykonany przed momentem był 6914, więc taką obstawiam liczbę ! 6914 !
(77.253.*.*)
50
Karol Wieczorek
27.05.2011, 12:07
Użytkownik @Kasia i Tomek rozkminił temat prawidłowo i wygrywa koszulkę. Reszcie daję jeszcze jedną szansę - jak wygląda proporcja pomiędzy testującymi (w sensie klienci Netii i reszta świata:)?
(195.114.*.*)
51
Bartek
27.05.2011, 12:14
Myślę,że jest ciut więcej tych z Netii,ale stawiam,że tych z Netii jest jakieś 60-65%. reklama na Telepolis zrobiła swoje :) Ranking : 1.Netia 2.TP 3. Kablówki 4. Inne BSA 5. Inni dostawcy niż 1-4 @Karol chyba za dużo seriali - Asia i Tomek,a nie Kasia :D
(178.36.*.*)
52
27.05.2011, 12:18
@Bartek Tak, zdecydowanie za dużo seriali:))) Tomek i Asia of kors!
(195.114.*.*)
53
mxv1
27.05.2011, 12:34
A ja mam taki wynik czy jest dobrze przy 8Mb/s na lini miedzianej Netia Download : 8674 Kb/s Upload : 1013Kb/s Ping : 11ms http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=7058
(213.238.*.*)
54
LLU-Fan
27.05.2011, 12:35
Panie Karolu ja też prawidłowo rozkminiłem ! Jako że Asia i Tomek nie podali jak wydedukowali, ja podałem dobrą liczbę to też chcę koszulkę (może mniejszą jako że drugi ? :D) A jeśli pyta Pan o proporcje, to myślę że jakieś 4:1 :))
(77.253.*.*)
55
LLU-Fan
27.05.2011, 12:45
@mxv1 Masz jak najbardziej super parametry, aż Ci ich zazdroszczę ;)
(77.253.*.*)
56
xprox
27.05.2011, 13:00
35% Netia 65% Reszta świata
(77.253.*.*)
57
mxv1
27.05.2011, 13:00
@LLU-Fan dzięki , robiłem to poprzez wi-fi pewnie przez kabel z routera było by może lepiej :)
(213.238.*.*)
58
tomek
27.05.2011, 16:00
#50. 40% Netia ;)
(46.113.*.*)
59
jutek
28.05.2011, 09:39
Netio, popraw pingi w swoim szkielecie do klientów łącz symetrycznych na Dolnym Śląsku, bo obecnie te czasy z Dolnego Śląska do Warszawy wynoszą u Was 19-25ms, gdzie inni operatorzy (np. Crowley, TKTelekom, GTS) na tej trasie zapewniają czasy w okolicach 9-12ms. Przykładowe IP: 91.203.16.2, 193.105.45.225. Zdaje się, że problem wysokich czasów do Warszawy dotyczy także Waszych klientów ADSLi na Dolnym Śląsku. Wydaje się być namieszane w routingu, w taki sposób, że sygnał leci okrężną trasą Wrocław - Poznań - Jaworzno - Warszawa lub dwukrotnie pokonuje dystans między niektórymi miastami. Problem występuje od bardzo dawna i nikt nic z tym nie robi.
(87.105.*.*)
60
gregory
28.05.2011, 10:20
http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=10095 Czasami ten test dziwnie działa. Mam opcję 6mb/s a wyniki troche zastanawiające są.
(77.254.*.*)
61
28.05.2011, 11:22
@jutek Z tego co wiem taki stan rzeczy ma swoje bardzo racjonalne uzasadnienie, ale pogadam o tym z kolegami.
(87.205.*.*)
62
LLU-Fan
28.05.2011, 13:12
Tak samo Panie Karolu ustawianie urządzeń na niski priorytet odpowiedzi jest racjonalne, ale jednak... Brakuje mi tego u polskich ISP, że każdy kładzie nacisk tylko na prędkość downloadu, a upload i pingi są po prostu pomijane jako mniej ważne.. Może i 30 mln osób chce mieć download 100 Mbit (z czego tylko chyba na torrentach mogą pociągnąć max, bo serwery to też porażka) Ale znajdzie się ten milion osób którym bardziej zależy na niskim pingu czy wysokim uploadzie zamiast downloadu, i niestety Ci klienci są pomijani, dyskryminowani wręcz.. To smutne.
(77.253.*.*)
63
LLU-Fan
28.05.2011, 13:23
Wiem sam po wielokrotnym kontakcie z technikami, że jeśli ping będzie wyższy niż 100 to mogą zainterweniować... Ale ping 80 też jest bardzo nieprzyjemny, pojawiają się packet losty a i strony czasem kilka razy trzeba odświeżyć żeby "załapały"
(77.253.*.*)
64
mm23tt
28.05.2011, 13:35
Głupoty wywala ten speedtest: http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=10845 Porównanie: http://www.speedtest.net/result/1315999024.png Łącze upload jest mocno zaniżone. Więc wasz speedtest jest do ..py.
(156.17.*.*)
65
Lukasz
28.05.2011, 14:34
@gregory(#60) - wyłącz antywira i firewalla (włącz tego systemowego na wszelki ;) ) i spróbuj jeszcze raz. Mi Kaspersky potrafił z 8 Mb zrobić pełną setkę (może to tani sposób na NGA?... ;) )
(77.253.*.*)
66
gregory
28.05.2011, 17:38
Teraz wskazuje poprawnie. Chyba ;) Opcja 6mb/s. Synchro 7456 / 639 ADSL2+ http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=11781
(77.254.*.*)
67
jutek
28.05.2011, 19:37
Co do testera to sprawdziłem i rzeczywiście baaardzo zaniża upload na łączach symetrycznych szybszych niż kilka megabitów/s. Chyba twórcy nie przetestowali go na symetrykach chociażby 30/30 Mbit/s.
(78.8.*.*)
68
andrzej
28.05.2011, 23:26
chcę sprawdzić test złącza
(83.8.*.*)
69
oliver
29.05.2011, 15:16
Tester z deka zawyża download ogolnie jest ok [IMG]http://panel.tester.netia.pl/result.php?id=14476[/IMG] Panie Karolu zakładając, że bede mógł mieć vdsl to ile bedzie można uzyskać max prędkości download i up??? Do tej pory na adsl mam odziwo max na ile pozwala technologia.
(213.195.*.*)
70
toto25
30.07.2011, 02:16
tak działa Neostrada 10mb/s wynikach na tym testerze cienutko :D http://results.tester.netia.pl/klqnhfhmfb
(83.25.*.*)
71
Michał
06.08.2011, 14:31
Dzień dobry, Zaproponowano mi podwyższenie prędkości łącza z 2 na 8 Mbit/s w ofercie nolimits (czy jak to siętam nazywa). W skrócie: przed zmianą na LLU 6Mb/s nie zadziałało. Aktualne parametry linii: http://img849.imageshack.us/img849/1408/parametrylinii.png ale jak na infolinii była rozmowa o tym, to magicznie SNR margin wzrósł do ~20. Pójdzie te 8Mb/s czy nie? Ewentualnie z kim o tym rozmawiać, bo na infolinii mają chyba tylko długość kabla i parametry aktualne?
(178.36.*.*)
72
Lukasz
07.08.2011, 19:34
@Michał (#71): Może po prostu zapytaj o możliwość powrotu do dawnych ustawień, jeśli na nowej prędkości miałbyś jakieś większe problemy? (Oczywiście *przed* zawarciem nowej umowy :) )
(178.36.*.*)
73
Michał
10.08.2011, 23:13
@Lukasz (#72): To jest dobry pomysł, tym bardziej, że umowa będzie raczej na czas nieokreślony niż na 24 miesiące. W piątek będę dzwonił załatwiać zmianę prędkości od 1 września. Czy to będzie 4 czy 8 to zobaczymy! :)
(178.36.*.*)
74
thomas102
21.10.2011, 22:26
Te strona to obraza dla użytkowników Netii takich jak ja . Mam teoretycznie 6 MB/s i za tyle płacę a tu proszę :http://results.tester.netia.pl/mpnpcihmfb .Kpiny , napisałem 20 e-mail , dzwoniłem kilkakrotnie i od trzech lat otrzymuję tę samą odpowiedz że mam niewydolną centralę , a termin rozbudowy jest ustalany z TP. Sprzedajecie usługę , której nie jesteście w stanie dostarczyć a to już przestępstwo i chyba tą drogą przyjdzie mi pójść . Tomasz
(178.36.*.*)
75
Niezadowolona
09.11.2011, 02:03
mam niby 20 mb/s... test wykazał 8.56 down, 1.02 up, w dodatku dowiedziałam się, że u mnie po starych kablach nie ma szans na 20mb/s. Dziękuję bardzo za taką ściemę.
(91.146.*.*)
76
andrzej
17.11.2011, 00:27
No niestety - jest już 00:19. Panowie z obsługi technicznej podłączyli wieczorem nowy router Netia Spot, a ja zamiast 20 Mb/s mam jak na starym modemie 1Mb/s a w dodatku cały czas przerywa połączenie z internetem - "automatycznie konfiguruje połączenie" i świeci na czerwono routerek, lub przerywa ściąganie plików i świeci na biało ....oj szykuje się niemiła rozmowa z centrum obsługi klienta....
(77.255.*.*)
77
17.11.2011, 08:45
@Andrzej Jesteś pewnie na BSA, więc tej zmiany dokonuje TP, któa ma na zmianę profilu cały dzień. A ten się dopiero zaczyna.
(195.114.*.*)
78
dream
14.06.2012, 10:07
Co z tego ze do waszego serwera mam 11ms jak i tak macie fatalne przejscia do innych sieci, operatorow, macie niskie priorytety zapewne, aby malo placic za ruch, a to sprawia, ze netia ma jedne z najgorszych pingow w samej polsce jak i za granice i to sie nie zmienia od lat. Netia ma pingi na poziomie roku 2002-2005.
(93.181.*.*)
79
Karol Wieczorek
14.06.2012, 10:11
@dream Z całym szacunkiem, nie masz chyba bladego pojęcia, o czym piszesz.
(195.114.*.*)
80
aray
26.02.2013, 22:23
http://results.tester.netia.pl/frlnjljmfb Internet 10 MB .... w dniu dzisiejszym pingi poszybowały ku niebu normalnie 30-40 dzisiaj do gogli 150-200
(87.205.*.*)
81
Karol Wieczorek
27.02.2013, 10:13
@aray Jesteś na BSA i pewnie jest momentami przeciążony DSLAM. Jeśli będzie się to powtarzać, zgłoś się proszę do naszych konsultantów, założą zgłoszenie, może chociaż dowiemy się kiedy będzie rozbudowa. Niestety wielkiego wpływu na to nie mamy w przypadku TP BSA:-/
(195.114.*.*)
82
Tomasz
14.03.2013, 18:30
Chyba trzeba będzie przejść na Orange. Każdy weekend ping 147 a prędkości max 0,25Kb. Za co ja płacę? Śmiechu warte. Sąsiad z bloku ma tak samo.
(178.37.*.*)
83
Karol Wieczorek
15.03.2013, 08:19
@Tomasz Obawiam się, że przejście do Orange nic nie da bo to pewnie z powodu przeciążenia centrali (DSLAMu) TP/Orange są takie problemy i dotykają również klientów detalicznych Orange. Proszę to zgłosić naszym konsultantom, może uda się uzyskać od TP/Orange informacje na temat ewentualnej rozbudowy, czyli zwiększenie uplinku do obiektu centralowego.
(195.114.*.*)
84
Marek
26.03.2013, 20:06
http://results.tester.netia.pl/djotgnjmfb
(213.238.*.*)
85
edward
02.04.2013, 19:38
Witam Panie karolu już chyba 15 raz pisałem skargę do neti :) z zaniżonym transferem i za każdym razem mnie zbywają technika wysyłają za dnia jak łącze jest dobre :) i co mi to da bym to zgłosił jednym słowem wolę tp bo wiem jak działa u sąsiada który ma 10 mb :)
(77.254.*.*)
86
Paweł
22.09.2013, 01:00
natenczas 10974/822 , ciekawe jak długo
(159.205.*.*)
87
adix1066
05.07.2014, 16:14
internet netia do 50mb http://results.tester.netia.pl/hjnqlfmmfb szału niema :/
(178.37.*.*)
88
Karol Wieczorek
07.07.2014, 12:03
@adix1066 Jak widać po wartości upload, która oscyluje w granicach maksa, czyli 5Mb/s (za którą niejeden użytkownik ADSLa dałby się pokroić), takie są możliwości linii. Jak sam zauważyłeś, jest to opcja do 50 Mb/s.
(195.114.*.*)

Dodaj swoją opinię