12 kwietnia 2011

Nasza rewolucja, czyli No Limits!

w kategorii

Jeden z głośnych ostatnio projektów chwali się, że prowadzi klientów do optymalnego wyboru w gąszczu taryf komórkowych. Fakt, jest ich sporo. Podobnie zresztą wygląda sytuacja na bliższym mi rynku stacjonarnym. Przyznam, że sam złapałem się za głowę, kiedy zobaczyłem jak wygląda "uproszczona" wersja naszego "Internetu bez VAT".

Z czego to wynika? Na pewno z potrzeby maksymalizacji. Bo przecież dużo taryf to niekończące się okazje do magicznych marketingowych up- i cross-sell'i. Szanse na przedłużanie umów lojalnościowych itp. I z przyzwyczajenia. Bo przecież od zawsze były lojalki, prędkości, plany telefoniczne. To jak tak, bez nich?

Przyznam, ze nasz rebraining nie był prosty. Mieliśmy mnóstwo dyskusji i wątpliwości. Ale wreszcie uznaliśmy, że prostota przede wszystkim. Pomogło nam w tym spotkanie z nietypową francuską firmą - Free (nie spodziewałem się że będę kiedyś zachwalał coś poza francuskim jedzeniem, ale tu akurat chapeaux bas:).

Od ponad 10 lat sprzedają jeden pakiet, w którym jest wszystko (i coraz więcej) za stałą cenę €29,90. Nie mają lojalek, internet i telefon jest bez limitu, oferują przez siebie projektowane urządzenia, które nie są prostym routerem, ale wyprzedzają rynek o lata. I mają największą na świecie (większą niż China Telecom!) bazę klientów IPTV.
Nie mają też swoich sklepów, ale mają miliony fanów, którzy na własny koszt otwierają 'sklepy' z logo Free, w których promują rozwiązania swoich idoliSmile
Zrewolucjonizowali swój rynek. W podobny sposób wprowadzamy rewolucję do Polski. I może nie od razu, ale też wierzymy, że grono naszych fanów zacznie szybko rosnąć i będziemy odwiedzać sklepy przez nich otwierane.

I dlatego od czwartku pierwszy krok - jedna, prosta oferta:
- internet bez limitu
- telefon bez limitu
- całość bez lojalki

Cena? 99,90 zł brutto! Więcej szczegółów na temat nowej promocji, znajduje się w informacji prasowej.

A do tego jeszcze jedyny na polskim rynku sklep z usługami on-line, bo naszą misją jest dostarczanie świata on-line.
A co kilka tygodni coraz więcej w ramach niezmiennej ceny. Więc stay tuned:)


PS. Uprzedzając pytania o Gwarancję Ceny i co z obecnymi klientami - poświęcę temu osobny wpis.

13391

Polecane strony

Tagi

Komentarze

1
Jan2
12.04.2011, 11:53
Mozna prosic o regulamin promocji??
(95.48.*.*)
2
Bartek
12.04.2011, 12:14
Jedno pytanko - jak na BSA chcecie dać każdemu Internet bez limitu ? Nawet uszczęśliwienie każdego łączem "do 210 Mb/s" nie da spodziewanego efektu,bo 20 ma dolne widełki nie od 128 kbps tylko od 10 Mb/s więc jak ktoś ma linię gorszą niż pod 10Mb/s to mu się w ogóle nie zsynchronizuje sprzęt :)....
(178.36.*.*)
3
xprox
12.04.2011, 12:18
Jaki brak lojalki skoro podobno jest 300zl "aktywacja" gdyby komuś się chciało szybciej zrezygnować. Pomniejszane o procentową kwotę z każdym miesiącem do 0zł po 25 miesiącach. Przecież to taka sama lojalka tylko inaczej opakowana. Przedtem się zwracało "rabat" gdyby się szybciej zerwało umowę. Teraz aktywacje jak zwał tak zwał wychodzi na to samo. :-) Też mi promocja. A to bez limitu to jest już ściema totalna potem się nieświadomi obudzą z internetem 1M bo ich linia nie pójdzie więcej:D A jak będą chcieli zrezygnować to usłyszą aktywacja 300zł:D Osobiście wole wiedzieć za co płacę niż kota w worku kupować.
(77.253.*.*)
4
Jan
12.04.2011, 12:23
Doczytałem na Telepolis i tam piszą, że można będzie brać sam Internet za 59,90 zł. To może uratować tę ofertę, bo możemy wziąć abonament telefoniczny u innego operatora, a zaczynają się one od bodajże 28 złotych (choć nie mają w sobie "nic"). Wpis odebrałem jako jeden format oferty dla wszystkich i to mi się nie spodobało. Jakaś modułowość jest niezbędna. Ciekawe tylko jak będzie ta prędkośc wyglądać. U mnie na skanterku Netii pokazuje maksymalnie 10 Mbps, choć parametry pozwolą na pewnie 12. Czyli co, przycięcie do 10, czy pełna synchronizacja do tych dajmy na to 12 (BSA)? Ciekawe, jak będzie ze stabilnością łączy. W każdym razie mam nadzieję, że jako klient trzyletniej umowy kończącej się całkiem niedługo, już raz nacięty na Gwarancję Ceny (z której nie mogłem skorzystać bo wycofali Państwo 36 miesieczne umowy, choć po interwencji w UKE dostałem jakąś rekompensatę, więc żalu nie mam), będę mógł z niej skorzystać choćby od następnego okresu rozliczeniowego.No, ale poczekajmy na kolejne wpisy na blogu. Byłęm pewien powrotu do TP, teraz już tego pewien nie jestem. To uczciwe podejście - dostajesz maksimum tego, na co pozwala Twoja linia. Netia miałą już kiedyś takie coś w ofercie, 8Mbps na LLU nie miało górnego limitu o ile pamiętam. Czyżby był to element testów? To było tak dawno :-). PS Nie zdziwię się jak mój wczesniejszy wpis się nie pojawi, bo jestem w miejscu, gdzie lewdo sięga GPRS...
(80.239.*.*)
5
Bobi
12.04.2011, 12:23
oferta może być ciekawa - poczekajmy na szczegóły. Ciekawe jak z usługami on-line bo jak dotychczas np. usługa Game Space to było i jest nieporozumienie - ceny gier kosmiczne.
(77.254.*.*)
6
qwerty
12.04.2011, 12:32
1)Nie posiadam telefonu stacjonarnego ale kable są w mieszkaniu. Czy mogę skorzystać z oferty Internet BSA + opłata za utrzymanie linii ? Ostatnio TP zainwestowała w centralkę w mojej miejscowości. 2) Czy po skończonej umowie opłaty pozostają "promocyjne" ?
(77.115.*.*)
7
Maniek99
12.04.2011, 12:33
To chyba oferta nastawiona na te nadchodzące gwarancje prędkości. Przy tak skonstruowanej umowie, jeżeli chodzi o o internet, klient nie może w zasadzie niczego się domagać.
(80.72.*.*)
8
Jan
12.04.2011, 12:40
Doczytałem infromację prasową: http://media.netia.pl/pl/pr/182693/rewolucyjna-oferta-netii . No, no, bez limitów, czyli przez te 25 miesięcy do zerwania zniechęca tylko malejąca (wcale nie jakaś bardzo wysoka) kara... To dobrze. Widać też wyróżnienie BSA - 30 dni na chyba "dostrojenie" prędkości. Czy bedziecie robić tak, ze jak check TP pokaże u klienta teoretycznie 10 Mbps maksimum, wy dacie mu 20 i jak zadziała zostanie? W przypadku maks. 6 dacie 10 i jak zadziała zostanie? Tak to sobie wyobrażam, bo bez sensu jest u każdego schodzić z 20Mbps. Oj, coś czuję że na Allegro zaroi się od super-hiper modemów poprawiajacych parametry łacza :-).
(80.239.*.*)
9
@Jan - autokorekta
12.04.2011, 13:01
Chodziło mi o czas nieokreślony (kara aktywacji). To w sumie inna nazwa tego samego. To ja może już nie będę nic pisał, bo wychodzi 6 godzin snu w ciągu ostatnich 3 dni i się zaczynam mylić :-). Mam nadzieję,ze Netia odpowiednio przygotowała się na to "celowanie" właściwej prędkosci na BSA. No limits to no limits, trzeba podjąć ryzyko, że przy właczeniu za wysokiej opcji usługa nie będzie działać stabilnie. Oby tylko konsultanci infolinii byli odpowiednio przeszkoleni. Trochę negatywnego feedbacku jest nieuniknione (no bo jak to no limits, jak mi przycięli do 10 itd.), ale jezeoli konsultanci będą potrafili wytłumaczyć, że u pana nie zadziała stabilnie 20, chociaż fizycznie się zsynchronizuje pan na ponad 10 - to ok.
(80.239.*.*)
10
fr3d
12.04.2011, 13:01
Witam, Znam już ceny i szczegóły, ponieważ takie zostały już publicznie udostępnione. Oferta przedstawia się bardzo kusząco. A jaki jest upload? Czy to też zależy od "drutu"?
(193.164.*.*)
11
Bartek
12.04.2011, 13:04
No tak net bez telefonu 59,9, obecnie za 20 bule 66,96 więc niby 7 zł taniej tylko czy taka oszczędność to jest jakaś (r)ewolucja ? I tak nie zwiewam do Netii z socjalnego w TP 66,96+28 to jest 94,96 czyli taniej niż w Netii :) A jeszcze po ew przejściu na ofertę neta za 59,9 oszczędność jeszcze większa ;)
(178.36.*.*)
12
mm23tt
12.04.2011, 13:06
Karolu wytłumacz jak to będzie z BSA? Jak wyobrażacie sobie dostrajanie usługi? Co z LLU? Jak to wszystko będzie wyglądać? Jeśli będzie stabilne 11mbitów to zostawicie czy włączycie synchronizacje tylko na 10?
(156.17.*.*)
13
maciejnet
12.04.2011, 13:16
A filmów jak nie było tak nie ma nadal w jakości HD. Może Instytut Netii powinien się tym zająć? Jesteście tacy nowocześni, a reklam nie możecie w HD nagrywać?
(156.17.*.*)
14
mm23tt
12.04.2011, 13:18
@qwerty na BSA potrzebna jest aktywna linia telefoniczna. Bez tego nikt z alternatywnych nie uruchomi Ci Internetu. Inaczej jeśli jesteś w zasięgu LLU.
(156.17.*.*)
15
mateuszbednarczyk
12.04.2011, 13:21
a czy jeszcze dziś możemy spodziewać się tego wpisu o gwarancji ceny i obecnych klientach?
(83.238.*.*)
16
xprox
12.04.2011, 13:43
59zł i mogę mieć za jakiś czas internet 100kilo. <konsultant> Przykro nam pańska linia nie pociągnie więcej. <klient> Ale było 20M!!! <konlsultant> było ale się zbyło. (Jeśli coś może się zdarzyć to musimy zakładać że się zdarzy, a każdy kij ma dwa końce i nigdzie nie jest napisane na którym końcu siedzieć będziemy)
(77.253.*.*)
17
Karol Wieczorek
12.04.2011, 13:47
Odpowiem zbiorczo na Wasze pytani za Artura. Przy podpisaniu umowy będziemy podawać orientacyjną, możliwą prędkość. Na BSA (tylko tu trzeba coś dostrajać) prędkość będzie regulowana "w górę" czyli najpierw opcja do 6 Mb/s (ta jak już pisałem jest najmniej problematyczna) a potem, jeśli będzie można więcej, to po 2 tygodniach zamówienie na podniesienie prędkości. Dla klientów, którzy mają naprawdę słabe łącza będzie specjalna propozycja. Dla klientów, którzy nie wykorzystali swoich dwóch przejść w ramach Gwarancji Ceny, będzie możliwe skorzystanie z nowej oferty. Myślę, że tylko wybitni malkontenci będą na to rozwiązanie narzekać. Więcej szczegółów podamy pewnie jutro, albo we czwartek. Co do filmu w jakość HD, to rzucimy taki na YT. W biurze prasowym (z którym sprzężony jest blog) pliki są przerabiane na mp4 w średniej jakości, żeby były bardziej powszechnie dostępne i szybkie do ściągnięcia.
(195.114.*.*)
18
12.04.2011, 13:50
powinna być jeszcze opcja zamiany telefonu bez limitu na pakiet IPTV maksymalny, oczywiście w tej samej cenie 99,90 zł
(77.252.*.*)
19
12.04.2011, 13:58
Na naszej sieci i LLU ustawiamy po prostu maksymalną synchronizację na DSLAM-ie i odpowiedni profil (bez dławienia prędkości w pozostałych systemach) i tyle na ile modem/router zsynchronizuje się z DSLAM-em, tyle będzie działać. Co jest ograniczaczem internetu pisałem przez kilka ostatnich dni, przygotowując grunt pod nową ofertę:)
(195.114.*.*)
20
AdamB
12.04.2011, 13:59
Cena świetna, a nawet bardzo ale to bardzo świetna, czekamy na więcej szczegółów co z dotychczasowymi klientami. Rozumie, że jeśli ktoś ma BSA 20Mb to nie dostanie przez przypadek 6, a potem będzie zwiększane - było by tragedią gdyby pojawił się taki błąd :). Tak jak mówiłem, jestem ciekaw czy bez żadnych problemów będą mogli skorzystać z tego dotychczasowi klienci, i tutaj trzeba przyznać przewagę Netii nad TP, ta elastyczność jest wspaniała dla klienta.
(178.37.*.*)
21
Karol Wieczorek
12.04.2011, 14:06
@AdamB Jeśli dany klient ma już w TP działające do 20 Mb/s czy do 10 Mb/s, to będziemy to odnotowywać i od razu zamawiać taką właśnie prędkość.
(195.114.*.*)
22
Maniek99
12.04.2011, 14:16
Czy 6m-cy zniżki dotyczy też BSA? Czy będzie jakiś router w promocyjnej cenie?
(80.72.*.*)
23
12.04.2011, 14:19
@Maniek99 Dla BSA jest 3 miesiące dla pakietu i 1 miesiąc dla samodzielnych usług. Router 99 a modem 1 zł.
(195.114.*.*)
24
khamell
12.04.2011, 14:27
Oferta pierwsza klasa, w końcu :). Panie Karolu, proszę jeszcze o doprecyzowanie prędkości uploadu.
(84.19.*.*)
25
12.04.2011, 14:29
Przy BSA upload jest taki jak w Neostradzie czyli od 128 kbps do 1 Mbps (na to wpływu nie mamy). Przy LLU i sieci własnej jest odkręcony na maksa (technologia pozwala na nieco ponad 1 Mbps) i zależy tylko od synchronizacji.
(195.114.*.*)
26
RR
12.04.2011, 14:49
W przypadku BSA tylko opcje powyżej 6Mb/s będą korzystniejsze w porównaniu ze starą ofertą (o routerze wifi za 1zł też można zapomnieć), więc dla większości na BSA będzie to podwyżka. Opłata aktywacyjna - lojalka też jest 25m zamiast 12m w starej umowie pakietowej. Niestety zostały pakiety bo pojedynczo usługi są droższe niż obecnie. Najlepiej skorzystają na tym klienci LLU w pakietach i w standardzie NGA bo za 100zł dostana aż 3 usługi i to dla nich jest ta oferta.
(178.36.*.*)
27
kr
12.04.2011, 14:54
Panie Karolu, co oznacza informacja: "UWAGI: Dostępna "Oferta specjalna BSA" Data końca promocji: 2011-05-30" w SuperKantareku, dzwoniłem na infolinię, ale nie umieli powiedzieć.
(178.36.*.*)
28
12.04.2011, 14:58
@kr Nowa funkcjonalność, info o trwającej budowie LLU.
(178.181.*.*)
29
xyz
12.04.2011, 15:00
Nie mogę nie zadać tego pytania - UKE coraz bardziej naciska na operatorów żeby podawali dokładne granice prędkości i się ich trzymali (żeby klient przez większość czasu mógł wysycić 90% zamówionej prędkości), jak się do tego ma wasza oferta? Może warto by było zrobić na LLU 2-megabitowe odstępy między opcjami, a nie 6- i 10-megabitowe, żeby nie było się czego przyczepić. A może te 90% to tylko pic na wodę?
(77.254.*.*)
30
guregori
12.04.2011, 15:13
Rozumiem, że skoro mam umowę z Netią, to ewentualna opłata ,,aktywacyjna" w przypadku rozwiązania nowej umowy nie będzie mnie dotyczyć? Czy będzie mozliwość przejścia z BSA na LLU w trakcie umowy bezpłatnie, gdy będzie taka fizyczna mozliwość? Kiedy w końcu poprawicie stronę www.netia.pl/konfiguruj_oferte,dla_domu.html , żeby można było w Konikowie koło Koszalina sprawdzać dostępność ofert??? System ciągle myli moją miejscowość z Konikowem w warmińsko-mazurskim lub dzielnicą Gniezna ( https://secure.wikimedia.org/wikipedia/pl/wiki/Konikowo )!
(87.205.*.*)
31
guregori
12.04.2011, 15:25
A na stronie https://netiaonline.pl/skantarek/standard/checkForm.do chociaż system pozwala mi wybrać z dwóch miejscowości o tej nazwie, to po wybraniu mojego Konikowa i tak uzupełniane jest ,,Gołdap 19-500", a ja nie mogę tego zmienić :-/!
(87.205.*.*)
32
kr
12.04.2011, 15:34
Czyli można zamawiać usługi z promocją dla LLU?
(178.36.*.*)
33
llu-fan
12.04.2011, 16:10
Panie Karolu, czy jeśli umowa weszła w życie w styczniu, to czy będę mógł skorzystać z tej nowej oferty ? Akurat mam fart że linia pozwala na jakieś 18 mbit więc byłoby ciekawie ;) czy dopiero po pół roku będę mógł z niej skorzystać ?
(77.255.*.*)
34
12.04.2011, 16:11
@kr czyli prędkość jak w BSA a liczba miesięcy z obniżką jak dla LLU.
(178.180.*.*)
35
cezar
12.04.2011, 16:24
fajnie, że coś się w końcu ruszyło również z ofertą telewizyjną Netii. Bo ostatnio to głośno było głównie o TV TP i powiększonym pakiecie podstawowym, tv na życzenie itd. Nowe promocję są zawsze miło widziane przeze mnie.
(83.24.*.*)
36
12.04.2011, 16:48
@LLU-Fan Tak, będzie można z tej oferty skorzystać w ramach GC.
(95.49.*.*)
37
RR
12.04.2011, 16:49
I jeszcze jedno pytanie, czy stara oferta będzie równolegle z No Limits?
(178.36.*.*)
38
12.04.2011, 16:50
@RR Oczywiście, że od 14 kwietnia nie będzie już starej oferty.
(95.49.*.*)
39
zainteresowany
12.04.2011, 16:56
jak dobrze rozumiem to powiedzmy dziś mi się zasynchronizuje router na 15mb to 15 chodzi, jutro na 18mb to 18 mam tak?
(213.195.*.*)
40
Łukasz
12.04.2011, 17:06
Wreszcie jakieś rozsądne rozwiązanie dla umów na czas nieokreślony, bez ko(s)micznych kar i monstrualnie rozdętych "ulg" Wstępnie duży (+) dla Netii, jak dowiem się więcej, to napiszę więcej. PS. @Karol Wieczorek - jak widać, nie tylko narzekam ;)
(178.36.*.*)
41
RR
12.04.2011, 17:18
Czy na BSA biorąc sam net będzie dopłata za utrzymanie linii? Bo jakoś ciężko mi dostrzec plusy tej oferty na BSA. Przecież nie każdy lubi pakiety z niepotrzebnym telefonem.
(178.36.*.*)
42
12.04.2011, 17:20
@zainteresowany Dobrze rozumiesz @Łukasz :))) @RR Na sieci TP jest opłata za utrzymanie łącza.
(95.49.*.*)
43
Lenwe
12.04.2011, 17:20
Oferta wydaje się świetna! Tylko co pozostanie dla biednych Wimax'owców?
(178.37.*.*)
44
RR
12.04.2011, 17:51
Czy mając net i tel w umowie terminowej, (nie korzystałem nigdy z GC), będę mógł skorzystać (anulując starą) z nowej umowy tylko na internet plus oplata za utrzymanie łącza? Czy tez będę musiał czekać do końca umowy abo telefonicznego bo wiadomo GC nie obejmuje telefonu?
(178.36.*.*)
45
Jan
12.04.2011, 17:59
Fajnie, tylko bardziej eksponujcie ten "czas nieokreślony" umowy, bo to przewaga oferty. Prosiłbym też o napisanie drukowanymi literami - aktualnych klientów opłata aktywacyjna obejmuje, czy nie? Do tej pory było tak, że chyba nie przy kolejnych umowach. Wtedy już raczej nikt nie rozważałby przenosin do TP, bo nie miałby nad sobą cyrografu, ani widma zwrotu opłaty aktywacyjnej. Proszę nie zapomnieć poruszyć tego teamtu w kolejnym wpisie, jak również wspomnieć wyraźnie o tym kto może przjeść .Zakłądam, ze wszyscy na ileś miesięcy przed końcem umowy. Aha, też prosze coś napisać otych niedobitkach z 36M umowami, które nie skorzystały z "kompromisu" z GC (nowa umowa na dwa lata). Ogólnie rzecz biorąc to oferta jest dobra i dla klienta i dla NEtii (duży przychód), więc nie widze powodów tworzenia utrudnień przy migracji.
(87.204.*.*)
46
mm23tt
12.04.2011, 18:26
Wracając do tematu BSA, to czy podczas składania zamówienia można od razu startować z opcji 10mbit lub 20 mbit (mimo ze system pokazuje 6mbit - na własne ryzyko)? Wiem na co stać moją linię i można od razu przeskoczyć o jeden lub dwa poziomy. Następne pytanie to czy w przypadku gdy synchronizacja na 10mbit jest pełna to rozumiem że jest szansa na dalsze podwyższanie, nawet jeśli to by miało podnieść synchronizację o 0,5-1mbit (parametry na granicy tych dwóch opcji)?
(156.17.*.*)
47
12.04.2011, 18:31
@mm23tt Ad. 1 Nie Ad. 2 To zależy co pokazuje Check. Jeśli będzie pokazana dostępność do 20 Mb/s, wtedy z 6 od razu będziemy próbowali na 20 a w najgorszym razie 10.
(95.49.*.*)
48
maciejnet
12.04.2011, 18:34
Check pokazuje 6mbitów, ale działa również Internet 10mbitów to znak że mogę się spodziewać podniesienia prędkości?
(156.17.*.*)
49
kowidor
12.04.2011, 18:59
Witam. Mam pytanie, czy mając teraz umowe na telefon non stop w technologii BSA to czy będe mógł dobrać do tego internet juz w tej nowej promocji i będe mógł z tego zrobić pakiet internet plus telefon?
(87.207.*.*)
50
mxv1
12.04.2011, 19:08
a ja mam takie parametry w check więc jaki szybki internet dostanę ? ADSL(i)+ADSL(t): Usługa dostępna. Maks. prędkość ściągania 15000 kbit/s
(213.238.*.*)
51
12.04.2011, 19:34
@kowidor Będzie też specjalna oferta dosprzedażowa. O tym też poinformujemy (pewnie jutro). @mm23tt Jeszcze nie teraz @maciejnet Skoro jest do 10 to o taką docelowo będziemy wnioskować.
(95.49.*.*)
52
Gutek
12.04.2011, 19:42
Panie Karolu, czy jeśli do 10 Mb/s działa bezproblemowo, a na 20 Mb/s ma się definitywne BMT od TP (mimo, że parametry łącza wskazują na bezproblemowe działanie powyżej 10 Mb/s) to będziecie walczyć z TP o zniesienie BMT i pozwolenie na synchronizację na np. 11 Mb/s czy 13? Czy zdanie TP w tym momencie jest najważniejsze?
(87.205.*.*)
53
12.04.2011, 20:13
@Gutek Działanie usługi na pograniczu prawidłowej synchronizacji dla danej opcji nie jest rozsądne, bo w przypadku zawilgocenia kabli może całkowicie paść synchro. A dane z Check'u są raczej dość "optymistyczne" dlatego gdy Check nie będzie pokazywał danej opcji, nie będziemy na nią na siłę składać zamówień.
(95.49.*.*)
54
elf
12.04.2011, 20:20
Sprytny pomysł na pozbycie się reklamacji na realną prędkość łącza. Teraz już w żaden sposób nie będzie można jej reklamować, analogicznie jak z netem w telefonii komórkowej.
(46.134.*.*)
55
mateuszbednarczyk
12.04.2011, 20:29
Jezeli obecnie mam do 20 mb i bede chciał skorzystac z GC ale tylko po to żeby zmniejszyć opłaty będzie to możliwe? i nie stanie się tak, że zmniejszą mi transfer albo coś naknocą;)
(83.238.*.*)
56
Ligur
12.04.2011, 20:41
Witam A ja mam pytanie, czy w tej promocji nadal będzie obowiązywało to co jest dotychczas, czyli czy na LLU nadal będzie można posiadać sam internet bez telefonu i bez konieczności płacenia dodatkowych opłat dla TP bądź Netii?
(77.253.*.*)
57
kalinowy
12.04.2011, 20:43
Witam, jak będzie z klientami Wimaxa?W aktualnej promocji Wimax kosztuje 49 zl ale w nowej ofercie będzie już 59zl.. Osobiscie place 79zl za 1 Mb( po wycofaniu okresu 36 nie moglem skorzystać z Gwarancji Ceny). Czy jedyna dostępną prędkością będzie 1 Mb?
(77.253.*.*)
58
12.04.2011, 20:58
@mateuszbednarczyk Bez obaw:) @Ligur W tym zakresie nic się nie zmienia. Przy usługach na sieci TP jest opłata za utrzymanie łącza. Zniknie natomiast opcja "bez linii telefonicznej". @kalinowy Dla Wi-MAX oferta jest analogiczna, ale tutaj będzie nadal do 1 Mb/s bo na tyle realnie technologia i stopień wysycenia stacji pozwala.
(95.49.*.*)
59
Marek
12.04.2011, 21:13
No właśnie Karolu - rozpisz się dokładnie co i jak z obecnymi klientami, bo na pewno wiele osób jest zainteresowanych. Ze spraw technicznych ciekawi mnie jedno - czy na liniach np. BSA zmieni się zasada synchronizacji - tzn. łącze będzie całkowicie "uwolnione" pod względem widełek synchronizacji i za każdym razem będzie się synchronizować na maksymalnych dostępnych parametrach, czy też podobnie jak jest teraz -- mimo wszystko będzie miało z góry przypisaną prędkość typu 6, 10, 20 Mb/s?
(195.114.*.*)
60
12.04.2011, 21:25
@Marek Rozpiszę się (albo Artur Dominiak). Przecież już to zapowiedzieliśmy. Co do BSA, to oczywiście będą to opcje, które oferuje aktualnie TP. @kalinowy Odpowiedziałem w poprzednim komentarzu.
(95.49.*.*)
61
zainteresowany
12.04.2011, 21:31
a jak będzie wyglądała synchronizacja LLU?
(87.205.*.*)
62
12.04.2011, 21:39
@zainteresowany Już o tym pisałem, komentarz nr 19.
(95.49.*.*)
63
xprox
12.04.2011, 21:49
Jakoś Pan Karol skrzętnie nie dostrzega pytań czy osoby przedłużające umowy także dotyczy opłata aktywacyjna.
(77.253.*.*)
64
Lenwe
12.04.2011, 22:06
@57 To bardzo kiepska informacja dla użytkowników Wimax. Wraz z obniżkami cen internetu i poprawą jakości u operatorów komórkowych użytkowanie jednomegowego Wimax'a przestaje się opłacać. Może mały rabat dla tych biedaków, którzy nie wzniosą się ponad 1 Mbps? Zadziwiające jest, że Operator wyciąga z technologii Wimax tylko ułamek jej możliwości.
(178.37.*.*)
65
Bartek
12.04.2011, 23:58
@Marek przecież w TP tzn Neo/BSA widełki dla opcji od 2 Mb/s w górę są już od momentu wprowadzenia 10 i 20 Mb/s. Dla 2 Mb/s jest to od 1344 do 2496 Dla 6 Mb/s jest to od 2528 do 7456 Dla 10 Mb/s jest to od 7488 do 12448 Dla 20 Mb/s jest to od 12480 do 24544 Max dla ADSL2+ to jest właśnie bodaj to 24544 (lub ciut (+ te 100kbps) więcej) W związku z tym dla tych co mają 20 Mb/s "no limit" istnieje od samego początku :)
(178.37.*.*)
66
Jan
13.04.2011, 09:49
@xprox - bo to są trudne pytania :-). Moim zdaniem powinno być tak - jeżeli ktoś jest w trakcie trwania swojej umowy z Netią i nie jest w tym okresie, bodajże 6 czy 3 miesięcy do końca, kiedy to sama Netia dzwoni z przedłużeniem umowy - oni powinni być objęci opłatą aktywacyjną. Nie trudno jest sobie wyobrazić scenariusz, jak ktoś chciałby wykorzystać furtkę braku opłaty aktywacyjnej do wcześniejszego zerwania umowy (po przejściu). Natomiast, wszyscy ci, którym się umowa kończy + te niedobitki z różnych powodów nie mogące skorzystać z Gwarancji Ceny (36 miesięczne umowy itd.) bez względu na wszystko powinni być objęci. Tych osób jest mało, mi samemu z 36M zostało jeszcze chyba 4 miesiące, a brałem chyba jedną z ostatnich 36M umów. Nie pamiętam dokładnie. Przynajmniej zatarte byłoby złe wrażenie.
(77.253.*.*)
67
mm23tt
13.04.2011, 09:50
Dla jasności użytkowników BSA powinno się poinformować w osobnym komunikacie jak to będzie wyglądać. Bo coś czuję że każdy mniej świadomy użytkownik będzie miał zaniżoną synchronizację przez widełki TP. Powinno być przyjęte, że Netia podwyższa prędkość gdy opcja osiąga pełną synchronizację, ale to pewnie moje pobożne życzenia, bo Netia zrobi jak zechce.
(156.17.*.*)
68
Bartek
13.04.2011, 10:47
@mm23tt gdyby zrobić tak jak postulujesz czyli odpalać 20 Mb/s tym co mogą mieć synchro 24544 to z tych co teraz mają do 20 Mb/s zostało by może z 5% albo i mniej :) Sorry,ale ja wolę 18Mb/s w cenie "do 20" niż pełne 10 również w tej samej cenie.
(178.36.*.*)
69
RR
13.04.2011, 10:50
Pewnie wkrótce wszystko stanie się jasne. Nie ma co chyba już zadawać trudnych pytań. Bedze źle to są inni, będzie dobrze to pomyślimy. Moja lojalność skończyła się na GC w 36m umowie, niestety umowa jeszcze nie. Opłata aktywacyjna pewnie pozostanie dla każdego, to swego rodzaju zabezpieczenie. Wg, mnie BSA dla Netii było wrotami na Wielki Świat, a teraz to już kula u nogi, ale nie ma się co dziwić nikt przecież nie będzie dokładał do biznesu, a tym bardziej dorabiał konkurencyjnego operatora.
(178.36.*.*)
70
mm23tt
13.04.2011, 11:00
@Bartek Synchro jest płynne, dlatego dostosuje się do aktualnych warunków i chodzi mi o to żeby to wyglądało jak na LLU.
(156.17.*.*)
71
Bartek
13.04.2011, 11:13
@mm23tt na BSA nie może to wyglądać inaczej niż w neostradzie bo inaczej nie było by to BSA?:) Przy BSA no limit będzie wyglądał tak samo jak wyglądało do tej pory czyli idzie zlecenie do TP,TP włącza albo wystawia BMT, Ty testujesz i jak chodzi ok i jesteś zadowolony bo synchro masz bliżej 20 niż 10 to zostaje, jak nie to tel do Netii i w ciągu 24h masz stara prędkość i możesz próbować przejść na niższa:)
(178.36.*.*)
72
xprox
13.04.2011, 11:36
Uważam że jak Netia chce być fer w stosunku do "starych" klientów powinna zrezygnować z opłaty aktywacyjnej dla osób którym kończy się umowa. I chcą przejść na abonament No Limits. Takie jest moje zdanie ale pewnie krwiopijcy z księgowości są innego zdania. Lojalność klienta też powinno być docenione.
(213.238.*.*)
73
Bartek
13.04.2011, 11:48
@xprox dlaczego mieli by rezygnować ? Przecież jak korzystałeś z GC to Cię kara umowna zapisana w regulaminie nowej promocji obowiązuje. "Opłata aktywacyjna wynosi 300 zł za łącze internetowe oraz 123 zł za telefon - koszty te trzeba będzie ponieść przy rezygnacji z usług. Kwoty te są proporcjonalnie pomniejszane co miesiąc, a po 25 miesiącach spadają do 1 grosza." Przy rezygnacji usługi czyli tak samo jak teraz nie bulisz kary za zerwanie umowy przed czasem jeżeli jej nie zerwiesz tak samo nie zapłacisz tej opłaty aktywacyjnej. Po prostu zmienili nazwę z kara umowna na opłata aktywacyjna,ale zasada za co i kiedy się ją płąci ta sama.
(178.36.*.*)
74
xprox
13.04.2011, 12:09
Bartek w mojej taryfie nie było gwarancji ceny (1M rok za darmo umowa na 36M). A to że zmienili opakowanie a w środku to samo to zdaje sobie z tego sprawę. Pisałem wyżej jak zwał tak zwał kara jest za zerwanie umowy.
(213.238.*.*)
75
RR
13.04.2011, 12:54
Jedno trzeba przyznac, rebraining wychodzi Wam idealnie. Dla klientow zmiany /w cenach/ sa niezbyt duze, w porownaniu do efektu medialnego. Czekamy na pelne info. BSA ,GC, obecni kkienci w niwych reakiach -to wciaz wielka niewiadoma.
(82.145.*.*)
76
mateuszbednarczyk
13.04.2011, 12:57
o której możemy spodziewać się wpisu na blogu dotyczącego GC i obecnych klientów ( możliwośc przejscia na no limits )
(83.238.*.*)
77
13.04.2011, 12:59
@mateuszbednarczyk Nie wiem czy na pewno będzie dzisiaj. Ale spokojnie, przecież ta oferta nawet dla nowych klientów jeszcze nie jest dostępna.
(195.114.*.*)
78
xprox
13.04.2011, 13:19
@mateuszbednarczyk spokojnie daj pracownikom Netii dopracować ofertę. Zresztą przy GC to chyba nie będą jakieś kolosalne różnice.
(213.238.*.*)
79
LLU-Fan
13.04.2011, 13:53
A ja się szczerze obawiam tej oferty ;) Większość osób np. po llu ma teraz 4 i 8 mbit. Teraz każdy będzie przechodził na No Limits, sporo osób będzie miało prędkość 14 - 20 mbit, więc DSLAMy rozgrzeją się do czerwoności, szkieletówka może się przypchać ;p I synchro będziemy mieli np. na 20 mbit, a realnie w szczycie będzie nam chodziło 2 mbit ;) I NIC z tym nie będzie można zrobić, zareklamować...
(77.255.*.*)
80
Jan
13.04.2011, 14:04
@mateuszbednarczyk - na Twoim miejscu poczekałbym chociaż kilka tygodni (jak nie miesiąc) bo najgorzej obsługiwani są zawsze klienci z pierwszej fali zamówień. Nie tylko jest ich najwięcej wtedy, ale i pracownicy są najsłabiej przeszkoleni (bo trzeba było do wczoraj trzymać "tajemnicę", choć może szkolenia były wcześniej). Po co na siłe sobie szarpać nerwy? Lepiej poczekać tydzień-dwa, aż pojawią się pierwsze relacje jak sprawnie ten cały proces postępuje.
(77.253.*.*)
81
Kedar
13.04.2011, 14:08
Pytanie - co z wartością UPLOAD?
(84.38.*.*)
82
Meniek99
13.04.2011, 14:56
Panie Karolu, ile aktualnie trwa przeniesienie telefonu z TP do Netii? Obowiązuję jakieś terminy wypowiedzenia w TP, czy istotny jest dzień dostarczenia umowy (przed/po 15-tym)?
(80.72.*.*)
83
13.04.2011, 14:58
@Meniek99 Zakłądając, że kwity trafiają do TP przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego, to miesiąc wypowiedzenie za skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego.
(195.114.*.*)
84
Jan
13.04.2011, 15:11
Netia ma uruchomić sklep z aplikacjami, a więc znacząco rozbuduje możłiwości konta NEtiaonline (mam nadzieję, że w końcu będzie widać w pdf np. nasze umowy i cenniki na koncie). Skoro już przy nim grzebaliście i skoro to ma być "rewolucja", to powinniście na powitaniu napisać informację klientowi - możesz skorzystać z rewolucyjnej oferty, obejmie, lub nie obejmie ciebie opłata aktywacyjna itd. Przecież to jest technicznie wykonalne, bo każda umowa spełnia jakieś parametry i bazę można "przefiltrować". Ile mniej byłoby pracy dla infolinii, czy też tutaj na blogu? Klient się loguje = klient wie. Koniec :-).
(77.253.*.*)
85
Maniek99
13.04.2011, 15:28
@Karol Wieczorek, a jeżeli są rozbieżności w terminach aktywacji telefonu i internetu w pakiecie, to czy te 25m-cy jest jakoś niezależnie liczone dla każdej z usług? Np. jeżeli net został uruchomiony z miesięcznym wyprzedzeniem, czy umowa na telefon skoczy się miesiąc później niż na net, czy stosuje się jakieś okresy wyrównawcze?
(80.72.*.*)
86
RR
13.04.2011, 18:21
@Jan, w netiionline prędzej kupisz samochód niż zobaczysz umowę w pdf, a opcje o których piszesz to chyba jakiś matrix. Dla mnie wystarczy email z kwota do zapłaty, resztę przeczytam zanim podpiszę. Chyba najwyższy czas podłączyć aparat tel. żeby konsultanci mogli się dodzwonić, pytanie tylko czy będą to konsultanci Netii czy konkurencji.
(178.36.*.*)
87
xyz
13.04.2011, 19:57
Trochę wam niefortunnie wyszedł link do tego wpisu w tej ramce blipa po prawej ;)
(77.252.*.*)
88
13.04.2011, 20:16
@Maniek99 Staramy się tego unikać, aktywując usługi w tym samym czasie.
(83.31.*.*)
89
Maniek99
13.04.2011, 20:40
@Karol Wieczorek no ok, ale taka różnica jest chyba dość powszechna, szczególnie jak ma się telefon i net u różnych opów. Przykładowo kończy mi się umowa na net z końcem kwietnia i dostarczyłem podpisaną umowę na pakiet do Netii. Net startuje przy dobrych wiatrach gdzieś w połowie maja, a Telefon dopiero w czerwcu. Czy w takim przypadku umowa na net będzie o ten niepełny miesiąc dłuższa (prawie 26m-cy)?
(80.72.*.*)
90
Maniek99
13.04.2011, 20:42
Czy też netu niema przez cały okres wypowiedzenia telefonu w TP?
(80.72.*.*)
91
13.04.2011, 20:49
@Maniek99 A nie, to w takiej sytuacji trzeba to w trakcie zawierania umowy określić. Wszytko da się zrobić:) Tylko na pierwszym rachunku jest trochę zamieszania z pro-ratami na pierwszej fakturze.
(83.31.*.*)
92
Adrian
13.04.2011, 21:01
@KArol Wieczorek "A nie, to w takiej sytuacji trzeba to w trakcie zawierania umowy określić. " Jak mogę zapytać to w jaki sposób miało by wyglądać to określanie? Pytam gdyż kilka razy miałem już podobny problem.
(178.36.*.*)
93
Maniek99
13.04.2011, 21:10
@Karol Wieczorek Czyli w opisanej sytuacji, ten niepełny miesiąc netu nie będzie się jeszcze wliczał do 25m-cznej umowy? Według jakich stawek będzie to rozliczane? Czy da się taką sprawę załatwić przy zamawianiu przez WWW, czy ktoś oddzwania po złożeniu zamówienia w ten sposób? (Podobno jednak ma być ten router WiFi za 1zł - tak wynika z prezentacji)
(80.72.*.*)
94
Kazik
13.04.2011, 22:15
Ponawiam pytanie poprzedników. Kończy mi się umowa na 36m. Czy jeśli skorzystam z nowej oferty obejmie mnie opłata aktywacyjna?
(178.37.*.*)
95
AdamB
13.04.2011, 22:42
Tylko p. Karol ma sporo roboty przez ta nową promocję, oczywiście mówię tu o odpisywania na pytania itd hehe :).
(178.37.*.*)
96
Jan
14.04.2011, 06:56
1 Gdzie na stronie jest teraz sprawdź dostępność usługi? Nie widzę. Czy to znaczy, że klient nie będzie mógł zobaczyć, jaka jest u niego dostępna technologia. W sumie to nie problem, ale tylko, jeżeli na BSA i na LLU są takie same ulgi, czyli 6 miesięcy taniej abonament przy pakiecie. Jeżeli nie, to Netia znów zamawia sobie pretensje klientów. Chyba, że to widać na etapie zamówienia. 2 Szkoda, że nie ma tańszego, prostszego telefonu. Nie widzę w zakładce telefonu tego za 36 zł. Trudno, pozostanie wybrać innego dostawcę. 3 Sklep - działał, teraz coś się nie otwiera (pewnie poprawki). W każdym razie byłem tam 30s i nie zauważyłem darmowych materiałów (na wejściu były tygodniki). Jakieś powinny być w eksponowanym miejscu, na zachętę. 4 Z FAQ wynika, że opłąta aktywacyjna obejmuje też zmieniających promocję. To źle, wbrew logice i kłóci się z "czasem nieokreślonym". Rozumiem, że to ma być zabezpieczenie, bo przez te 6 miesięcy jest taniej, ALE klient powinien mieć wybór - może od razu płącić pełną kwotę, bez zniżki, ale też bez opłąt aktywacji. Wtedy Netia go nie dotuje. Kończąc - weźcie poprawcie rozgraniczenie (o ile nadal jest) LLU i BSA, żeby nikt przypadkiem nie został wprowadzony w błąd co do warunków. Jeżeli wszedzie są takie same, to ok, może zostać.
(87.205.*.*)
97
Jan
14.04.2011, 07:21
Jest sprawdź dostępność, ale jako GRAFIKA. Oj, nieładnie, linki jako grafika czy flash nie są przyjazne dla niepełnosprawnych. Jak ktoś ma czytnik, to sobie poradzi, ale jak ktoś naciśnie sobie ctrl+f na stronie, żeby nie wodzić po niej oczami, to już nie znajdzie. Chyba, że zajrzy do kodu, ale ile osób tak zrobi? Aha, strona nie pamięta, że jest się już zalogowanym do Netiaonline. Jak wybieram ZAMÓW, z boku jest coś dla obecnych klientów. Wygląda na to, że trzeba się drugi raz logować. Bezsens.
(87.205.*.*)
98
jack
14.04.2011, 07:23
Proszę o ofertę dla stałych klientów.Po zalogowaniu się do netia on-line nic nie ma.Konsultanci na chacie niedostępni.
(213.238.*.*)
99
nowy
14.04.2011, 09:28
Panie Karolu/Arturze. Jaka jest prędkość w przypadku ETTH? Przypominam że standardy to 10/10, 100/100 i 1000/1000. Rzeczywiste stabilne prędkości (czyli takie jak są zawarte w waszych regulaminach) powinny być 90% wartościami standardów. Biorąc pod uwagę że najpopularniejsze interfejsy sieci to 100/100 i 1000/1000 osiągane prędkości powinny wynosić 90M w przypadku stumegowych. Bo chyba nie rzucicie ludziom ochłapów typu 8/1, 20/1, 24/1 czy też 50/2? W końcu, jak się chwalicie "Jaki masz drut, taki masz internet - dostajesz najszybszy możliwy dostęp do sieci" oraz "od dziś Netia dostarczy Ci tyle internetu na ile pozwoli Twoje łącze". Skoro ludzie mają drut ethernetowy, pozwalający na 10/100/1000 to oczekują prędkości ethernetowych a nie DSLowych.
(77.253.*.*)
100
AD
14.04.2011, 09:47
Na sieciach etth dajemy dwie opcje - tam gdzie uplink pozwala będzie to 100/20 Tam gdzie uplink jest słaby, czyli według naszych szacunków jakieś 30% sieci będzie w zależności od możliwości 1/512 lub 2/512 lub 4/1
(195.114.*.*)
101
Karol Wieczorek
14.04.2011, 10:19
@Maniek99 @Adrian Jeśli dany klient na umowę terminową na internet w TP, to powinien podać termin jej zakończenia. Wtedy zamówienie wysyłamy przed końcem tego okresu, żeby nie zrywać umowy przed terminem i na ogół oznacza to jednoczesną aktywację telefonu i internetu. Jeśli dany klient nie ma internetu w TP a ma telefon, który do nas przenosi, to wtedy domyślnie internet jest wcześniej (ok 14 dni od podpisania umowy dla BSA) a telefon po zakończeniu wypowiedzenia.
(195.114.*.*)
102
mateuszbednarczyk
14.04.2011, 10:37
czy działa wam nowa netiaonline czy dalej stara? prowadzone są prace jeszcze czy tylko u mnie tak dziwnie wyświetla..
(83.238.*.*)
103
tomek
14.04.2011, 10:46
mam pytanie, obiecał Pan dwa dni temu że da odpowiedź jak się ma obecna promocja dla obecnych klientów i na co mogą liczyć...
(77.254.*.*)
104
Andrzej.K
14.04.2011, 11:19
Interesuje mnie bardzo oferta na insternet w ramach GC... nigdzie na stronach nie widzę co w takiej sytuacji... gdzie tego szukać ??? Pozdrawiam...
(88.220.*.*)
105
Adiii
14.04.2011, 11:24
Co z obecnymi klientami Netii? Gdzie jest ten wpis na blogu?
(178.37.*.*)
106
14.04.2011, 11:27
W ciągu kilku godzin będzie obiecany wpis o dostępności nowej oferty dla obecnych Klientów. Jeszcze trochę cierpliwości, pliss.
(195.114.*.*)
107
AdamB
14.04.2011, 11:30
Z Promocji może skorzystać wyłącznie Nowy Abonent będący Konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (art. 2 ust.18 Ustawy Prawo Telekomunikacyjne). - uuu, a to co :/.
(178.37.*.*)
108
mateuszbednarczyk
14.04.2011, 11:34
poczekajcie moi drodzy Pan Karol jak coś obiecuje to zawsze dotrzymuje słowa :)
(83.238.*.*)
109
mxv1
14.04.2011, 12:03
mam nadzieję że ten wpis o promocji dla stałych klientów będzie korzystny i dostaniemy router za 1zł oraz brak aktywacji przy zamówieniu samego internetu :) czekam z niecierpliwością bo mam zamiar skorzystać z No Limits w ramach Gwarancji Ceny :)
(77.254.*.*)
110
Jan
14.04.2011, 12:30
@mxv1 - tak, tak i jeszcze nas panie z Instytutu Netii zaproszą na kolację przygotowaną przez tego kucharza. Coś będzie bo coś być musi, ale Netia też musi zadbać o swoje interesy. Przecież jak np. ktoś wziął netbooka to z chęcią zapłaci te 300 zł "aktywacji" byle by rozwiązać umowy. Muszą przewidzieć wszystkie kombinacje, tak, żeby ukrócić cwaniactwo, ale nie zaszkodzić normlanym klientom.
(87.205.*.*)
111
SkN
14.04.2011, 12:37
Witam mam kilka pytań a mianowicie: 1. Mam z wami umowę jakoś jeszcze ponad rok na łącze 6 mb/s czy przejście na nową promocję będzie problemem ? 2.Czy będę musiał płacić za aktywację ? 3.Czy ta oferta tzn. że przez 4 miesiące 30 zł dotyczy tylko zamówienia przez internet ? 4.Czy w moim mieście czyli w Kętach jest wogóle LLU ?
(77.255.*.*)
112
xprox
14.04.2011, 12:41
Zgadzam się z przedmówcami, na pewno nie może być tak że Nolimits stanie się ucieczką od zobowiązań. Ale także sądzę że jeśli osoby takie jak ja sumiennie wypełniły 36 miesięczny okres umów, to także jakoś powinny być docenione przez Netie. Przydało by się iście salomonowe rozwiązanie.
(77.253.*.*)
113
mxv1
14.04.2011, 13:03
@Jan ja tam nie mam zamiaru uciekać do innej sieci bo i tak jestem skazany na Tp lub Netię więc wybieram Netię :) tańsza dla mnie a dobra oferta dla stałych powinna utrzymać klienta :)
(77.254.*.*)
114
RR
14.04.2011, 13:35
Widać koncert życzeń trwa. Realnie patrząc już jest nieźle. Za darmo to wiadomo co można dostać. Od rana liczyłem i liczyłem i jest naprawdę nieźle a te kilkaset zł aktywacji co za różnica, wiadomo że u konkurencji i tak będzie drożej. A starzy klienci no cóż, nie oczekujmy cudów. Patrząc wstecz Netia i tak było dość liberalna w tej dziedzinie. A dla nowych?!, obecnie nawet jak ktoś po roku stwierdzi że ma dość to będą to koszta mniejsze niż wynikające z aktualnych umów.
(178.36.*.*)
115
Maniek99
14.04.2011, 14:41
Formularz sprawdzania dostępności nie działa. Po wciśnięciu wyślij licznik zlicza do zera i się zatrzymuje. Po powtórnym wypełnieniu danych zlicza do zera i się resetuje.
(80.72.*.*)
116
johnyt
14.04.2011, 21:55
A to nikogo nie interesuje: 150zł dodatkowo dla za LLU na pierwszym rachunku!!! Nikt o tym nie pisze: 6. Pozostałe opłaty 6.2. Jednorazowa opłata za aktywację łącza nieaktywnego w technologii LLU w wysokości 150 zł. Komentarz: Zgodnie z Cennikiem Usługi Internetowej w przypadku technologii LLU, w przypadku braku jakichkolwiek Usług świadczonych na łączu we wskazanej lokalizacji, pobieramy opłatę za aktywację łącza w wysokości 150 zł. Opłata zostanie naliczona na pierwszym Rachunku. Opłata ta jest pobierana niezależnie od opłaty aktywacyjnej za Internet.
(178.183.*.*)
117
Maniek99
15.04.2011, 11:40
Panie Karolu, czy Netia posiada i stosuje jakąś formę nacisku na TP, jeśli ta podłączy klienta pod ADSL1, mimo iż linia spełnia wymagania na 20Mb? Jeżeli nie, to czy klient może liczyć w takim przypadku na jakieś zniżki? Centrala posiada karty ADSL2+, a mimo technicy podłączyli sąsiadowi 10Mb na ADSL1.
(80.72.*.*)
118
15.04.2011, 12:00
@Maniek99 Nie ma możliwości podłączenia opcji do 20 Mb/s na ADSL. Przy opcji do 10 Mb/s mieści się to w widełkach synchronizacji, więc jeśli jest podłączone na ADSL-u pierwszym wiele się nie da zrobić.
(195.114.*.*)
119
Bartek
15.04.2011, 14:43
@Maniek dopiero przy opcji do 20 muszą przełączyć na 2+. Skoro jesteś pewien,że są karty z takimi portami (pytanie czy jest jakiś wolny) to zamów 20 i zobaczysz co zrobi TP tzn czy przełączy czy da BMT bo innych wyjść nie ma :)
(178.36.*.*)
120
Maniek99
15.04.2011, 15:17
Karol, Bartek, tak tylko jak zamówić 20Mb jak jest teraz jest NoLimit;) Poza tym obserwuje ostatnio nieciekawy proceder na moim osiedlu. Otóż klient zamawia 20Mb, technicy krosują linię na 20Mb, ale podają operatorowi błędne dane kanału wirtualnego. Klient reklamuje, że ma synchro, ale netu brak. Technicy przyjeżdżają, wystawiają BMT na 20Mb i ustawiają tym razem wszystko poprawnie pod 10Mb. Nie wiem jak konkretnie rozliczani są Ci technicy, ale spotkałem się z trzema takimi przypadkami, a linie wykręcały spokojnie 18000-19000kbps.
(80.72.*.*)
121
kowidor
16.04.2011, 18:39
Dziś właśnie zamówiłem internet no limits. Mam aktualnie telefon non stop na BSA do sierpnia 2012r. Domówiłem dzis neta i konsultantka powiedziala ze daje mi neta na llu i ze jak mi aktywuja juz internet wtedy dzwonie na infolinie i przenosze telefon z BSA na LLU i pakietuje to pod infolinią. I tu moje pytanie czy można tak przenosić telefon w czasie trwania umowy z BSA na LLU bo jakoś mi tu to nie pasuje i drugie pytanie, bo na umowie mam napisane ze niby biore internet solo i ze bede placil przez pierwsze 3 miechy 29zl a potem 59zl i czy nie powinno byc na umowie juz tych cen co bede placil po spakietowaniu? Boje się że mnie oszukają i bede musial placic tak jak jest na umowie i nie bede mogl tego spakietowac. Prosze o opinie, pozdrawiam.
(94.42.*.*)
122
mar
17.04.2011, 23:41
Cały czas brakuje mi oferty, w której - tak jak w TP - mógłbym sprawdzić chociaż przez miesiąc w co się właściwie pakuję. Bez tego to nadal kupowanie Kota w worku.
(83.29.*.*)
123
Karol Wieczorek
18.04.2011, 10:24
@Maniek99 Jeśli znasz takie przypadki, to prześlij proszę konkretne dane. Będziemy wyjaśniać, bo jeśli to prawda, nie można tego zostawić bez reakcji. @kowidor Telefon to WLR nie BSA. Jeśli jesteś w zasięgu LLU, to internet uruchomimy już na LLU a potem przeniesiemy na tę technologię również telefon. Siłą rzeczy na razie internet trzeba potraktować jako samodzielną usługę, ale gdy już będzie przeniesiony telefon na LLU, będzie pakiet. Bez obaw:)
(195.114.*.*)
124
Gerard
18.04.2011, 11:50
w TP to chyba nawet przez 3 m-ce można bezpłatnie sprawdzać sobie Neostradę i pakiety TV. Rzeczywiście, trochę brakuje tego w ofertach pozostałych sieci.
(83.24.*.*)
125
Karol Wieczorek
18.04.2011, 11:54
@mar @Gerard A co Wy chcecie sprawdzać? Przecież macie Neostradę...
(195.114.*.*)
126
Maniek99
18.04.2011, 13:22
@K.W. Ok, na jaki adres mam napisać?
(80.72.*.*)
127
18.04.2011, 13:26
@Maniek99 imię_nazwisko@netia.pl:)
(195.114.*.*)
128
jan
18.04.2011, 15:01
Panie Karolu albo Pan skłamał albo ja jestem ślepy!.Wpierw napisał Pan cyt."Dla klientów, którzy nie wykorzystali swoich dwóch przejść w ramach Gwarancji Ceny, będzie możliwe skorzystanie z nowej oferty. Myślę, że tylko wybitni malkontenci będą na to rozwiązanie narzekać".Potem napisał Pan "W ciągu kilku godzin będzie obiecany wpis o dostępności nowej oferty dla obecnych Klientów. Jeszcze trochę cierpliwości".Więc gdzie ten Wpis bo ja nie umiem znależć.A i przy okazji pytanie bo konsultanci rozkładają rence. Otóż obecnie mam z netii internet - umowa jeszcze na rok i chciałbym przenieść także telefon z tepsy do was - da sie to spakietować tel + net -no limits 99zł ?
(178.37.*.*)
129
18.04.2011, 15:04
@jan Jak to gdzie? Tu jest, od ładnych kilku dni: http://blog.netia.pl/netia/entry/no_limits_dla_obecnych_klient%C3%B3w
(195.114.*.*)
130
jan
18.04.2011, 15:18
dziękuje za linka widać jestem ślepy.
(178.37.*.*)
131
Maniek99
18.04.2011, 17:56
Czy przy przenoszeniu numeru trzeba samemu wydrukować, wypełnić poniższe dokumenty i oddać je kurierowi. Czy kurier przyniesie już gotowe do podpisu? Czy mogę zaznaczyć w oświadczeniu opcję "bez zachowania terminu wypowiedzenia" i jak ewentualnie TP na to reaguje?: http://www.netia.pl/files/pomoc/owiadczenie_o_zamiarze_rozwizania_umowy_z_przeniesieniem_numeru_wraz_z_trybem_wypowiedzenia_umowy.pdf i http://www.netia.pl/files/pomoc/wniosek_o_zawarcie_umowy_z_przeniesieniem_przydzielonego_numeru.pdf
(80.72.*.*)
132
Maniek99
18.04.2011, 17:57
I ponawiam pytanie o router WiFi. Czy przysyłany jest on razem z umową, czy jakoś w innym terminie?
(80.72.*.*)
133
18.04.2011, 19:12
@Maniek99 Jeśli masz numer w TP i usługa nadal będzie na sieci TP, to nie musisz tych kwitów wypełniać. Będzie to na zamówieniu, które przyjdzie do podpisania z umową. Router jest wysyłany po tym jak już otrzymujemy parametry z TP, czyli tuż przed planowaną aktywacją.
(83.19.*.*)
134
Maniek99
18.04.2011, 19:32
A w jakim czasie mniej więcej aktualnie realizowane są zamówienie. Chodzi o czasy między: złożeniem zamówienia na WWW - oddzwonieniem konsultanta - przyjazdem kuriera - wysłaniem papierów do TP? Chodzi mi oto żeby wyrobić się przed pełnym okresem rozliczeniowym dla telefonu w TP.
(80.72.*.*)
135
18.04.2011, 19:55
@Maniek99 Jeśli się pospieszysz, powinniśmy zdążyć w tym miesiącu, ale nie daję gwarancji, bo są święta po drodze.
(83.19.*.*)
136
Marek P
18.04.2011, 21:58
Panie Karolu obecnie korzystam z neostrady 512Kb umowa kończy się w maju chciałbym skorzystac z Państwa oferty na internet ale jaka będzie prędkośc łącza interesuje mnie co najmniej 4Mb/s.
(83.23.*.*)
137
Karol Wieczorek
19.04.2011, 09:13
@Marek P To zależy od długości i jakości Pana linii. Informacje o możliwościach technicznych może Pan otrzymać na infolinii.
(195.114.*.*)
138
mar
19.04.2011, 10:44
@Karol Wieczorek #125 "@mar @Gerard A co Wy chcecie sprawdzać? Przecież macie Neostradę..." Oczywiście, że nie neostradę - skoro piszemy o tym tutaj. Osobiście chętnie przetestowałbym LLU przed ostateczną decyzją o zmianie operatora. Mam drugą wolną linię w domu więc dałoby się to zrobić. Decyzja nie jest ani prosta ani oczywista bo może się okazać, że "zamienił stryjek...". Czy mam rozumieć, że Netia nie jest zainteresowana aktualnymi użytkownikami neostrady?
(83.26.*.*)
139
Karol Wieczorek
19.04.2011, 11:03
@mar Oczywiście, że jesteśmy zainteresowani obecnymi klientami Neostrady. Chodziło mi o to, że kabel zostaje ten sam. Przed zawarciem umowy podajemy też orientacyjne parametry przyszłej usługi, więc Twoje obawy uważam za przesadzone.
(195.114.*.*)
140
mar
19.04.2011, 12:00
Kabel - owszem - zostaje ten sam ale DSLAM już nie i to co za nim też inne. Właśnie to chciałbym przetestować. Kiedyś miałem Multimo. Też kabel był ten sam. Nawet DSLAM był prawdopodobnie ten sam a jednak były problemy, które zniknęły po przejściu na TP. Między Multimo i TP podpisałem nawet umowę na LLU ale nie doszła rok temu do skutku. BMT.
(83.26.*.*)
141
Karol Wieczorek
19.04.2011, 12:08
@mar O to co za DSLAM-em to zupełnie nie musisz się martwić. A jeśli masz jakieś wątpliwości, poczytaj moje poprzednie wpisy.
(195.114.*.*)
142
Bartek
19.04.2011, 12:57
@Karol #141 no chyba,że ma pecha i za DSLAMem jest radiolinia ;)
(178.36.*.*)
143
19.04.2011, 13:06
@Bartek A jakie to ma znaczenie. Współczesne radiolinie, których czasem używamy mają genialne parametry i dużą przepustowość. Nie ma ani większych opóźnień, ani problemów z transferem.
(195.114.*.*)
144
Bartek
19.04.2011, 13:15
@Karol nie dalej jak 3 notki na blogu wcześniej w komentarzach przyznałeś,że w jaiejś tam miejscowości macie radiolinię i przy np opadach ona się nie sprawdza,więc... :)
(178.36.*.*)
145
19.04.2011, 13:18
@Bartek W tym samym wpisie użytkownik łącza LLU, które jest po kawałku podpięte radiolinią stwierdził, że nie ma najmniejszych problemów z transferem i ping 7-9 ms, więc... A ewentualne problemy mogą się pojawić bardzo sporadycznie przy bardzo dużych opadach.
(195.114.*.*)
146
niezorientowany
19.04.2011, 17:47
Fajne, tylko dlaczego znów jakaś głupia cena dziewięćdziesiątdziewięć dziewięćdziesiąt, zamiast po prostu stu złotych?!
(83.23.*.*)
147
jutek
19.04.2011, 18:26
Może radiolinia niedokładnie zwizowana lub zbyt małe anteny jeśli rozlinkowuje się podczas deszczu? Przy dobrze zwizowanej i odpowiednim bilansie łącza (odpowiednio duże anteny i odpowiednio do odległości dobrana częstotliwość) ma prawo zerwać link tylko przy ekstremalnie dużych ulewach, nie częściej niż z 2 razy na rok.
(78.8.*.*)
148
Jan2
21.04.2011, 23:55
Witam. Panie Karolu mecze Pana juz tympytaniem dluzszy czas, tzn. czy dla klienta indywidualnego bedzie dostepna mozliwosc wykupienia stalego adresu IP na podobnych zasadach jak ma to miejsce w ofercie dla firm?? Bardzo mi brakuje tej uslugi dodatkowej. Nie dlugo konczy mi sie umowa BSA z innym operatorem, ktory taka usluge udostepnia. Chetnie przenioslbym sie do Was na LLU, jedyna rzecz ktora mnie powstrzymuje, to na te chwile, brak mozliwosci wykupienia stalego adresu IP. Swojego czasu pisal Pan o slabym zainteresowaniu usluga stalego adresu IP wsrod klientow indywidualnych, jednakze taka pozycja w cenniku jako usluga dodatkowa nikomu nie powinna przeszkadzac. Czekam, moze sie kiedys doczekam zmiany polityki w powyzszej kwestii.
(94.40.*.*)
149
Łukasz
22.04.2011, 12:09
@jan2(#148) - też pytałem, odpowiedź tutaj: http://blog.netia.pl/netia/entry/no_limits_dla_obecnych_klient%C3%B3w#comment-1303322270670
(87.205.*.*)
150
mar
22.04.2011, 12:20
@Jan2 Czy to stałe IP jest naprawdę takie niezastąpione? Według mnie -> www.dyndns.com i w większości zastosowań - po problemie.
(83.10.*.*)
151
Bartek
22.04.2011, 12:26
Dokładnie. Teraz jest multum serwisów oferujących DynamiC DNS a i coraz więcej urządzeń (nawet "głupie" kamerki IP), które mogą z nimi współpracować.
(178.36.*.*)
152
Łukasz
22.04.2011, 12:33
@mar: Dam przykład: Czasem stawiam serwer NWN. Jeśli połączenie zostanie przerwane w trakcie pracy serwera, nie jestem w stanie wysłać do master serwera (przechowującego informacje o użytkowaniu kluczy CD graczy) informacji że klucz został "zwolniony". W rezultacie ludzie mają komunikat "klucz w użyciu" przez kilkanaście minut. Czasem przedłuża się to nawet do kilku dni... Fakt że na serwer mam inne łącze, ze stałym IP właśnie i większym uploadem (NWN nie jest pingowymagające, więc ok 100 ms nie robi wielkiej różnicy)- ale mając do dyspozycji większy upload + dodatkowe IP (stałe) w Netii, stawiałbym właśnie na Netiowym łączu.
(87.205.*.*)
153
Jan2
26.04.2011, 09:58
@mar, @bartek Wyobrazacie sobie swoj prywatny serwer pocztowy, serwer dns, serwer www utzrymujacy Twoja prywatna strone www dzialajacy w oparciu o np. dyndns. Ja sobie tego nie wyobrazam, stad jest mi potrzebny staly adres IP, a nie pseudo rozwiazanie, ktore komplikuje konfiguracje uslug. Dlaczego nie wproawdzic oplaty jak w cenniku dla firm 10+VAT za jeden adres IP. Jezeli ktos chce korzysta z dyndns, inny placi i korzysta z IP. Przeciez Netia moglaby dodatkowo na tym zarobic. Osoba nie posiadajaca Regonu nie moze skorzystac z o ferty dla firm. Jednym slowem jestem miedzy mlotem, a kowadlem. Nie trzeba zmieniac calych regulaminow, wystarczy stworzyc cennik uslug dodatkowych i tam ustalic oplaty za te uslugi.
(95.48.*.*)
154
Maniek99
26.04.2011, 13:59
Czy samo wprowadzenie podpisanej umowy do systemu (jeszcze przed aktywacją usługi)zmienia status zamówienia z "W toku" na coś inne? Czy użytkownik jest jakoś o tym powiadamiany (SMS/e-mail)?
(80.72.*.*)
155
27.04.2011, 10:19
@Maniek99 Informacja jest przesyłana gdy usługa jest już gotowa do aktywacji (a właściwie aktywna).
(195.114.*.*)
156
Maniek99
28.04.2011, 17:49
K.W. Aha, a czy konsultanci mają dostęp do jakichś dokładniejszych informacji, o tym czy zamówienie do TP już poszło?
(80.72.*.*)
157
28.04.2011, 18:34
@Maniek99 Tak, mają. Ale nie wiem po co Ci ta wiedza. I tak nic tu nie przyspieszysz. Każde zamówienie jest aktywnie monitorowane, więc możesz spać spokojnie:)
(77.254.*.*)
158
Maniek99
28.04.2011, 18:51
K.W. No właśnie jestem ciekaw czy zamówienie na WLR dojdzie na czas, bo według DPD umowa wróciła we wtorek.
(80.72.*.*)
159
Maniek99
29.04.2011, 11:22
I jeszcze jedno. Czy aktualnie można zmienić prędkość w ramach starej umowy(GC pozwala na zmianę prędkości), ale bez przyjmowania reguł no limit? Chodzi mi o sprawę, o której pisałem wcześniej, czyli że TP bez powodu odrzuca zlecenie na 20Mb i klient zostaje z dychą. W przypadku zmiany na NoLimit i ponownym odrzuceniu zlecenia przez TP, chyba już nic nie dało by się zrobić.
(80.72.*.*)
160
29.04.2011, 11:28
@Maniek99 Sprawdziłem co o czym pisałeś i te informacje się nie potwierdziły. Akurat w zgłoszonym przez Ciebie przypadku TP miała powody nie zrealizować opcji do 20 Mb/s bo nie działała ona stabilnie, wbrew temu co się mogóo wydawać klientowi. Chciejstwo klienta niestety rzadko kiedy na siłę sprawczą poprawiania parametrów łącza. Co do Twojego pytania, to rozwiń je proszę, bo nie za bardzo rozumiem o co pytasz.
(195.114.*.*)
161
Maniek99
29.04.2011, 12:22
K.W. Synchronizacja na 20Mb była na tej linii przez dwa dni i żadnych nadzwyczajnych błędów tam nie było (sporadyczne skorygowane RS, czyli standard). Z tą niestabilnością łącza, TP wyskoczyła dopiero w odpowiedzi na reklamację, że klient nie może się zalogować do sieci. Wtedy zamiast tylko poprawić dane kanału, zmniejszyli też synchro,że niby to była przyczyna. A w temacie NoLimit chodzi mi o to, że jeżeli procedura dostrajania łącza BSA zakończy się z jakiegoś powodu na jakiejś niższej prędkości, a np. w między czasie parametry linii ulegną poprawie (skrócenie pętli). To klient nie za bardzo ma punkt podparcia, żeby zamówić wyższe synchro, bo w umowie niema mowy o żadnych Mb.
(80.72.*.*)
162
LLU-Fan
29.04.2011, 12:41
@Karol Wieczorek: Panie Karolu, nie Pan nie pisze że niektórzy użytkownicy mając kawałek łącza po radiu mają pingi 7 - 9 bo mnie z moim pingiem prawie 50 krew zalewa :) (żart) A tak poważnie, to czy zostały już uruchomione te nowe DSLAMy ? Np ten w Łodzi ? BTW. Gratuluje czasu reakcji na maksymalnie negatywnie wypełnioną ankietę ! Już po 30 minut dzwoniła osoba i pytała co się dzieje ;)
(87.205.*.*)
163
29.04.2011, 12:47
@Maniek99 Jest podparcie - Klientomania w Netii:) @LLU-Fan Jeszcze nie zostały uruchomione (chodzi o BRASy a nie DSLAMy:)
(195.114.*.*)
164
LLU-Fan
29.04.2011, 13:39
@Karol Wieczorek haha racja, ale się walnąłem :/ myślałem o dobrym a napisałem o złym ;p A czy może Pan powiedzieć tak orientacyjnie, kiedy zostaną uruchomione ? W ciągu miesiąca? Trzech miesięcy ?
(87.205.*.*)
165
29.04.2011, 14:30
@LLU-Fan Niebawem:)
(195.114.*.*)
166
Maniek99
29.04.2011, 14:49
K.W. No właśnie dziś do tego kolegi dzwonili Wasi "klientomaniacy" i proponowali mu jakiś aneks, że niby jednak włączą to 20Mb. Tylko co mu da przeskoczenie na NoLimit, jak TP znowu zrobi focha - trzeci raz.
(80.72.*.*)
167
29.04.2011, 14:50
@Maniek99 A skąd wiesz? Może jednak do trzech razy sztuka?:)
(195.114.*.*)
168
Maniek99
29.04.2011, 15:00
K.W. Wiec proszę zlecić zmianę synchro na tamtej linii, ale w ramach starej umowy. Może będziemy świadkami cudu ;)
(80.72.*.*)
169
10.05.2011, 17:42
Z internetem NO LIMIT to ściema ze strony Netii poniżej korespondencja z bok JA "Proszę napisać jakie prędkości pobierania i wysyłania danych będę mógł osiągnąć jeżeli zostanę objęty promocją Internet No Limit" NETIA "Witam, w odpowiedzi na zgłoszenie poinformować chciałabym iż przy wyborze oferty No Limits w danej lokalizacji prędkość łącza mniej więcej w warianckie ok 20Mbit/s na 4Mbit/s" JA "Czegoś tu nie rozumiem jeżeli w chwili obecnej mam DL 8Mbs/ UL8Mbs (w godzinach nocnych bez limitu i prędkości są 2 razy wyższe niż w Promocji) a Pani opisuje mi że internet NO LIMIT 20Mbs/4Mbs to żadna promocją a oferta dla wszystkich, proszę się bardziej postarać bo za tą kwotę co oferujecie to konkurencja ma lepszą ofertę w mojej lokalizacji" Ostatnia wiadomość pozostała bez odpowiedzi do dnia dzisiejszego a wysłałem ją 05.05.2011r.
(85.202.*.*)
170
Ciekawy
11.05.2011, 10:01
Niedługo ma wejść prawo zgodnie z którym ISP musi dostarczyć co najmniej 90% prędkości podawanej: http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/gwarancja-predkosci-internetu-obowiazkiem-prawnym-,1,4267262,artykul.html - teraz jak to się ma do No Limits? No Limits = No Warranties? Czy też Netia wywiąże się z zapowiedzi "Jaki masz *drut* taki masz Internet i będzie dostarczała net z prędkością odpowiadającą prędkości synchronizacji?
(46.112.*.*)
171
Łukasz
11.05.2011, 10:10
Nie sądzę by weszło tak łatwo - dzisiejsi ISP w Polsce w większości mają na tyle przeładowane łącza, że prędkości nominalne ((w szczególności oferty rzędu 64 Mb) są osiągalne bardzo rzadko. Będą protestować do upadłego, bo przecież trzeba bić po oczach superszybkościami ... :)
(77.253.*.*)
172
Maniek99
02.06.2011, 22:16
Czy któryś z nowych klientów NoLimit (BSA) doczekał się już przyspieszenia z początkowej szóstki na coś więcej?
(77.255.*.*)
173
Maniek99
08.06.2011, 10:59
Czy konsultanci mają/będą mieli dostęp do informacji, kiedy kończy się dana umowa? W sensie kiedy opłata aktywacyjna maleje do zera? Kiedy zapytałem o taki termin, to otrzymałem tylko przybliżoną datę, że za dwa lata od dnia aktywacji. A przecież ta kwota maleje przez 25 m-cy ;)
(213.238.*.*)
174
Maniek99
01.07.2011, 11:54
Po jakim czasie od wykonania połączenia telefonicznego, pojawia się o nim informacja w wykazie szczegółowym w NOL? Chodzi mi o połączenia z bieżącego okresu rozliczeniowego.
(87.205.*.*)
175
01.07.2011, 11:59
@Maniek99 Może to potrwać parę dni.
(195.114.*.*)
176
Zbigniew
21.09.2011, 18:32
Witam, skorzystałem z oferty No Limits, według pracowników Biura Obsługi przyspieszenie powinno nastąpić do 30 dni. Rozumiem, że tak powinno być w przypadku usługi BSA, którą według informacji w Netia Online objęty jest mój numer. Jednak http://skantarek.netia.pl/skantarek/popupView.do pokazuje, że usługa świadczona jest w technologii LLU, również technicy, którzy kilka miesięcy temu wymieniali uszkodzony kabel na zewnątrz budynku wspominali o LLU. Rozumiem, że w przypadku LLU pełne wprowadzenie usługi przebiegłoby sprawniej. Czy możliwe, że dane w profilu użytkownika odnośnie usługi BSA są nieaktualne?
(77.253.*.*)
177
Karol Wieczorek
22.09.2011, 11:13
@Zbigniew Mamy za mało danych, żeby odpowiedzieć na to pytanie. Skontaktuj się proszę z Centrum Obsługi Klienta.
(195.114.*.*)
178
Zbigniew
22.09.2011, 11:31
Niestety w Centrum Obsługi Klienta kilka dni temu uzyskałem informację, że skoro umowa abonencka była podpisywana na BSA, to nic nie można zrobić. Wydaje mi się to sprzeczne z pojawiającymi się również na Blogu informacjami o stopniowym "uwalnianiu" łączy w centralach TPSA...
(87.205.*.*)
179
22.09.2011, 11:36
@Zbigniew Migracje się odbywają, że gdy są takie możliwości. I nie odbywają się na życzenie abonenta, tylko zgodnie z naszych harmonogramem. Nie ma tu sprzeczności.
(195.114.*.*)
180
Zbigniew
22.09.2011, 11:57
Miałem na myśli nie tyle migracje na życzenie, co rozbieżność między LLU wskazywanym przez http://skantarek.netia.pl a informacją o BSA dostępną po zalogowaniu do konta czy w rozmowie tel. Ponadto jakieś 2-3 tygodnie temu akwizytorzy Netii proponując mojej sąsiadce internet wspominali o 'domykaniu nowej centrali' (W-wa Saska Kępa). Być może niesłusznie uznałem to za informację o modernizacji obejmującej zasięgiem cały budynek. Pozostaje odczekać ten miesiąc, z nadzieją na przyspieszenie ponad obecne 10Mb/s :)
(87.205.*.*)
181
Lukasz
22.09.2011, 15:06
@Zbigniew (#180): LLU jest od razu dla nowych abonentów, natomiast ci, którzy podpisali umowę wcześniej - i byli podłączeni po BSA, muszą poczekać bliżej nieokreślony czas. W końcu ich już nie trzeba zachęcać ;) Jeśli okres zobowiązania CI się skończył, to najszybszym rozwiązaniem będzie rozwiązanie umowy i podpisanie nowej (co wiąże się z przerwą w dostawie netu), jeśli masz jeszcze umowę terminową, cóż - poczekasz. Harmonogram migracji jest bowiem "top secret" :)
(178.36.*.*)
182
22.09.2011, 15:18
@Łukasz Jesteś w tzw. mylnym błędzie.
(195.114.*.*)
183
Lukasz
22.09.2011, 18:44
@Karol Wieczorek (#182): A gdzie dokładnie jestem w błędzie? W tym że obecni abonenci BSA nie są przełączani od razu po wprowadzeniu takiej możliwości, tylko stopniowo?... W tym, że nie można się dowiedzieć kiedy ktoś na BSA zostanie przełączony? Czy też w tym, że Netia ma lepszą ofertę dla klientów "nowych" nić tych przedłużających umowę? :)
(178.36.*.*)
184
Maniek99
22.09.2011, 19:13
Czy to normalne że w NOL nie da się zastrzec prezentacji numeru? Od zawsze wyświetla się komunikat"Nie udało się pobrać danych. Prosimy spróbować ponownie.". Kiedy można się spodziewać zapowiadanych zmian rozszerzających funkcjonalność NOL-a?
(77.255.*.*)
185
23.09.2011, 14:22
@Łukasz Nie zwlekamy z migracjami na LLU bo nam się to najzwyczajniej w świecie opłaca. A oferty utrzymaniowe są bardzo zbliżone do tych dla nowych klientów, ale "analogowych" czyli nie tych z www.netia.pl @Maniek99 Akurat w przypadku Twojego konta system może mieć problem z pobraniem prawidłowych danych. Żeby zmienić te usługi musisz się skontaktować z nami telefonicznie. Zmienimmy pojawiający się komunikat, żeby to było bardziej klarowne.
(195.114.*.*)
186
Maniek99
23.09.2011, 14:31
@Karol Wieczorek, czy po takim zgłoszeniu, będę miał już możliwość włączania tego z poziomu NOL? I ponawiam pytanie o przebudowę NOL. Opcji jest niby sporo, ale mało co można przełączać samodzielnie.
(77.255.*.*)
187
23.09.2011, 14:35
@Maniek99 Niestety na razie nie. W przypadku niektrych produktów po prostu NOL nie pobiera prawidłowo danych. A jakie konkretnie rzeczy chciałbyś widzieć w samoobsłudze?
(195.114.*.*)
188
Maniek99
23.09.2011, 15:32
@Karol Wieczorek, Tak jak już pisałem pod innym wątkiem, na daną chwilę głównie sterownie ACR-em i prezentacją numeru. Fajnie by było gdyby faktura przychodziła bezpośrednio na maila, a nie tak jak teraz samo potwierdzenie. No i jeszcze jedno w NOL powinny być widoczne statusy zgód m.in.: na przetwarzanie danych, dodawania numeru do spisu abonentów itp. Słowem wszystko to co jest na umowie. Ostatnio sprawdzałem i okazało się że większość z tych zgód w systemie jest sprzeczna z moją dyspozycją na umowie. Czyli albo osoba wprowadzająca dokument do systemu olała tą część umowy i wbiła standard, albo w systemie jest niezły bajzel.
(77.255.*.*)
189
Zbigniew
23.09.2011, 16:17
Rozumiem, że migracja linii na LLU jest opłacalna dla Netii ze względu na niższe koszty, natomiast poinformowanie klienta o nowym sposobie świadczenia usługi już chyba nie, gdyż odpada pretekst do zastosowania 30-dniowego terminu na zdjęcie limitu prędkości...
(87.205.*.*)
190
Lukasz
23.09.2011, 19:08
@Karol Wieczorek(#185): Czy mam przez to rozumieć, ze obecni abonenci na BSA natychmiast (czytaj: w granicach powiedzmy miesiąca) są przełączani na LLU ? Chodzi mi konkretnie o post pana Zbigniewa (#176) - dla jego numeru jest dostępne LLU, natomiast on sam ma wciąż łącze BSA. Samemu wiem, że na początku zeszłego roku po wprowadzeniu LLU czekałem ładnych kilka miesięcy; w końcu przeszedłem na Neo; po kilku miesiącach wróciłem do Netii - dopiero wtedy dostałem LLU. Tłumaczono mi, że użytkowników na BSA nie przełącza się od razu, tylko "zgodnie z harmonogramem migracji", którego to harmonogramu ujawnić nie chciano... z opowieści innych abonentów Netii na forach internetowych wynikało, ze jest to powszechne. W przypadku pana Zbigniewa również można podejrzewać, że LLU jest dostępne w jego lokalizacji już od jakiegoś czasu... stąd takie a nie inne wnioski.
(178.37.*.*)
191
bugipa0
26.09.2011, 17:10
Witam, a co z uploadem? Jak internet bez limitu to i uplaod bez limitu? Chodź na łączach tepsy wyciągnę max 20 Mb/s(i taką mam teraz z wami podpisaną umowę) to upload mam i tak 1 Mb/s skandal!
(77.253.*.*)
192
26.09.2011, 19:18
@bugipa0 Nie rozumiem o co masz do nas pretensje, na tyle pozwala technologia ADSL2+.
(87.205.*.*)
193
przemo
27.09.2011, 09:38
Karolu,standard adsl2+ pozwala na osiągnięcie maksymalnej prędkości 24Mb/s(oczywiście przy bardzo dobrych parametrach lini).Ja mam teraz 20Mb/s i net chodzi bardzo dobrze.Czy w przypadku no limit prędkośc była by podniesiona do tych 24Mb/s,o ile było by to osiągalne?To są moje parametry lini: Noise Margin: 11.00 dB Downstream / 6.90 dB Upstream Line Attenuation: 15.80 dB Downstream / 7.90 dB Upstream
(77.253.*.*)
194
27.09.2011, 09:52
@przemo Na naszej sieci i LLU tak, na BSA nie, bo takie profile ma TP.
(195.114.*.*)
195
przemo
27.09.2011, 10:30
Karolu ja jestem na LLU ,czyli moge złożyć zamówienie na podwyższenie prędkości na "no limit" z moimi parametrami?
(77.253.*.*)
196
27.09.2011, 11:08
@przemo Myślę, że tak, ale nieczego nie gwarantuję.
(195.114.*.*)
197
przemo
27.09.2011, 11:17
Karolu pisałem na czacie z panią konsultantką M.B. , która twierdzi,że ja mogę mieć max 10Mb/s,bo takie informacje ma w systemie i nie może mi pomóc.Z jakiego systemu ta pani korzysta skoro ja teraz osiągam 20Mb/s zgodnie z umową już od roku,a chciałbym zobaczyć czy osiągne większą prędkość w ofercie "no limit" w ramach gwarancji ceny.Z kim mogę sie skontaktować w tej sprawie?
(77.253.*.*)
198
Bartek
27.09.2011, 11:57
A te 24 Mb/s ze specyfikacji ADSL2+ nie dotyczą przypadkiem prędkości synchronizacji (czyli w TP 24544 dla opcji do 20 Mb/s), co w warstwie IP daje prędkość około 20Mb/s ?
(178.36.*.*)
199
27.09.2011, 16:15
@przemo Skontaktuj się z obsługą klienta w sprawie GC po prostu. @Bartek Teoretycznie synchronizacja na poziomie sprzętowym może podejść pod 30 Mb/s, teoretycznie...
(195.114.*.*)
200
bugipa0
27.09.2011, 19:49
Nie mam pretensji o download ;) 20 Mb/s na tej lini uważam za i tak za cud ;) chodzi o upload, na poziomie 1 Mb/s przy najwyższym możliwym transferze. Ale doczytałem że w No limit nie ma ograniczeń uploadu, troszke nabijanie w butelkę bo skoro ADSL2+ i tak będzie pozwalał na 1 Mb/s(ładnie by było napisać że no limit to maksymalnie 24 Mb/s down i 1 Mb/s up) ;) więc pytanie moje brzmi, są oferty neti w których up/download jest taki sam ewentualnie różniący się o 60- 80 % ?
(77.253.*.*)
201
eewd
30.09.2011, 04:43
Netia nawet tam gdzie ma sieć ethernetową tnie upload. Lanet na gądowie we Wrocławiu, skantarek pokazuje Usługa dostępna. Maks. prędkość ściągania 30000 kbit/s a max to dl 20 (22mbit z serweru dialogu) i up na sztywno 1mbit. Ethernet chyba nie ma ograniczenia 1mbit? :) Z drugiej strony, przed no limits sprzedawali 8/8mbit w cenie 20/1.
(83.238.*.*)
202
harry
08.10.2011, 20:29
taa... miałem no limits przez 2 miesiące. czyli ponad 12 Mbit/s potem nagle - po 22 - kilkugodzinne przerwy w łącznosci - aż do wizyty techników (na zlecenie TP SA - właściciela łączy). Pogmerali w skrzynce i... stwierdzili, że więcej niż 6 Mbit/s nie będzie. Zanim jednak ich zlecenie zostało zrealizowane - czyli ok 10 dni - wszystko działało OK. Teraz - no limits oznacza dla mnie 6 Mbit/s i Netia nie raczy przyjąć zgłoszenia o zwiększenie przepustowości - bo operator mówi: 6 - to jest dla ciebie limit. Ot - taka sobie gra - bez ograniczeń... Kierunek: 3G B.H.
(178.37.*.*)
203
Karol Wieczorek
10.10.2011, 09:24
@harry Jesteś pewnie na BSA a tu obowiązują maksymalne stabilne profile TP i jeśli opcja do 10 Mb/s nie działała stabilnie, trzeba było obniżyć. Fizyki nie oszukamy.
(195.114.*.*)
204
Krystian
10.10.2011, 16:39
@harry: Nie daj się wkręcić, u mnie technicy jak byłem na BSA ocenili łącze na 2Mb/s (a chodziło mi stabilie 6) Teraz na LLU mam 10. Odległość do centrali około 3,5 km. A po takiej ocenie łącza miałem telefon z tp czy czasami od nich nie chce 6Mb/s.
(77.252.*.*)
205
Zbigniew
17.10.2011, 12:02
Mała poprawka do poprzedniego postu: skantarek pokazuje dokładnie: Usługa dostępna - LLU2 (numer routingowy C2699). Maks. prędkość ściągania 16500 kbit/s...
(77.253.*.*)
206
gizmo83
19.09.2012, 11:42
dlaczego w tej promocji jest dostępne tylko 20mb ? choć moje łącze ma dostępne 50 mb ?
(77.253.*.*)
207
Karol Wieczorek
19.09.2012, 11:59
@gizmo83 Za 50 Mb/s zapłacisz 20 zł więcej i będziesz miał:)
(195.114.*.*)
208
gizmo83
19.09.2012, 12:47
no tak ale wtedy co to za promocja że mam mieć taką szybkość jaką mogę mieć na łączu skoro mogę mieć 50mb a nie mam tylko muszę dopłacać ? wziołem to bo miało być tyle ile max da na łączu a co się okazało że tyle nie będę miał i mam dopłacać ? to ściema była z tym że tyle ile na łączy taką masz szybkość
(77.253.*.*)
209
Krzysztof
19.09.2012, 19:21
Gizmo83-Ściema to mało powiedziane,należało by użyć określeń uważanych powszechnie za wulgarne.Ale jesteśmy w kulturalnym towarzystwie , nie chce również dawać powodu Panu Karolowi do cenzurowania tego wpisu dlatego napisze że Promocja była doskonała tylko klienci do niej nie dorośli.Piszący te słowa również .
(87.205.*.*)
210
Przemo C
20.09.2012, 12:46
@Karol Wieczorek "Za 50 Mb/s zapłacisz 20 zł więcej i będziesz miał:)" Zapomniał Pan dodać, że dopiero po wygaśnięciu obecnej umowy, rozwiązaniu umowy bezterminowej i podpisaniu nowej umowy.
(87.205.*.*)
211
Karol Wieczorek
20.09.2012, 13:01
@Przemo C Zgadza się. Gdy odpowiadałem na to pytanie nie wiedziałem, że to dotyczy obecnego klienta.
(195.114.*.*)
212
Przemo C
20.09.2012, 13:25
@Karol Wieczorek Cały problem w tym, że bez wypowiedzenia umowy (nawet już bezterminowej) cały czas jesteśmy "obecnym klientem" - ja nie potrafię zrozumieć po co wypowiadać taką umowę i podpisywać nową - Pan widzi jakiś sens?
(87.205.*.*)
213
Karol Wieczorek
20.09.2012, 13:28
@Przemo C Ja jestem tylko skromnym piarowcem, gdzie mnie rozstrzygać takie ważnie kwestie?;)
(195.114.*.*)

Dodaj swoją opinię