29 sierpnia 2013

Łatwiejsze logowanie do Netia Online

Karol Wieczorek w kategorii

Konieczność zapamiętywania numeru klienta (lub innego loginu) oraz hasła jest zmorą wielu użytkowników różnych serwisów. W przypadku naszego serwisu samoobsługowego Netia Online (www.netiaonline.pl), to już jednak przeszłość. Żeby ułatwić życie naszym klientom, wprowadziliśmy w ostatnim czasie opcję "Zapamiętaj mnie", a wczoraj poszliśmy jeszcze dalej i udostępniliśmy możliwość synchronizacji, a następnie logowania do Netia Online przez Facebook i Google+.

Dzięki połączeniu (synchronizacji) dostępu do Netia Online z kontem w portalu społecznościowym Facebook lub Google+ nie trzeba już pamiętać hasła i loginu do Netia Online, oczywiście pod warunkiem bycia zalogowanym na portalu, w którym zsynchronizowano dostęp.

 

Aby zsynchronizować dostęp, wystarczy (po klasycznym zalogowaniu do Netia Online), w zakładce "Ustawienia konta" na dole strony, klikać odpowiednie ikonki. Jeśli na danym komputerze jesteśmy zalogowani w wybranym serwisie społecznościowym, synchronizacja odbędzie się w mgnieniu oka automatycznie. Jeśli nie jesteśmy zalogowani, system przekieruje nas do właściwego dla danego serwisu okna logowania.

Jeśli ktoś nie wie jeszcze co to jest Netia Online, jak się tam zalogować i co można w tym serwisie robić (podgląd elektronicznych faktur, czy zarządzanie usługami dodatkowymi to zaledwie część możliwości), zachęcam do obejrzenia filmu(ów) instruktażowego, w którym krok po kroku o tym wszystkim opowiadamy.

 

 

Tagi dla tego wpisu

netiaonlinenol
13218

Polecane strony

Tagi

Komentarze

1
Martin1984r
30.08.2013, 13:11
Witam, dla mnie żadna atrakcja dodaenie fb czy g+ bo nie każdy używa portali społecznościowych, ale zmorą do logowanie jest bank ING, więc u was nie było tak źle.
(159.205.*.*)
2
Grzesiek
30.08.2013, 13:23
Dlaczego ograniczają Państwo możliwość płatności przez FotoKasę tylko dla posiadaczy rachunku bankowego w banku Citi Handlowy. W Citi posiadam jedynie kartę kredytową, którą można bezprowizyjnie opłacać rachunki przez FotoKasę bez potrzeby posiadania rachunku bankowego. Jak dowiedziałem się od Państwa konsultantów, aby na fakturze pojawił się kod 2D, jedynym sposobem jest wcześniejsze opłacenie rachunku Netii z rachunku w Citi. Nie rozumiem takiego ograniczenia, szczególnie że np. UPC czy PGNiG umieszcza fotokody na każdej fakturze bez dziwnej potrzeby wcześniejszej "aktywacji" usługi przelewem z rachunku bankowego Citi.
(87.207.*.*)
3
Karol Wieczorek
30.08.2013, 13:37
@Grzesiek Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom pracujemy nad udostępnieniem fotokodu domyślnie dla wszystkich. Proszę o odrobinę cierpliwości.
(195.114.*.*)
4
Łukasz
30.08.2013, 22:20
A tak z ciekawości - czy dalej jest przymus posiadania maksymalnie 4-cyfrowego PINu?
(178.36.*.*)
5
xxx
31.08.2013, 21:19
Wystarczyłaby możliwość logowania się z podaniem przypisanego adresu mailowego. Większość osób swój adres mailowy zna ;)
(217.113.*.*)
6
Karol Wieczorek
02.09.2013, 12:40
@Łukasz Domyślnie jest 4-cyfrowy, ale można zmienić na bardziej fikuśne albo wręcz hasło słowno-literowe.
(195.114.*.*)
7
Karol Wieczorek
02.09.2013, 12:41
@xxx Przecież można sobie ustawić i taki sposób logowania.
(195.114.*.*)
8
david565
02.09.2013, 16:15
Czy zamierzacie wprowadzić jakieś nowe kanały w najbliższym czasie do pakietu idealnego ?
(91.145.*.*)
9
Karol Wieczorek
03.09.2013, 10:09
@david565 Jeśli nie liczyć tego regionalnego TVP, nic mi o tym nie wiadomo.
(195.114.*.*)
10
Wojtek
03.09.2013, 11:41
A co z obiecanym w Sylwestra kanałem STARS TV (http://blog.netia.pl/netia/entry/starstv-kolejny-dostawca-tresci-korzystajacy-z-naszego-cdn-a)? Kiedy trafi do pakietu idealnego/prestiżowego?
(195.245.*.*)
11
Karol Wieczorek
03.09.2013, 11:49
@Wojtek To też jest kwestia modernizacji i rozbudowy infrastruktury, ale to już kwestia dni.
(195.114.*.*)
12
Łukasz
05.09.2013, 20:42
@Karol Wieczorek: dla pewności - czy można sprawić że *nie będzie można* zalogować się numerem klienta i 4-cyfrowym pinem? Bo o tyn, że istnieje możliwość *alternatywnego* logowania się w inny sposób, wiem...
(178.36.*.*)
13
Karol Wieczorek
05.09.2013, 20:51
@Łukasz Indywidualny login i hasło jest dodatkowy, nie eliminuje możliwości logowania za pomocą PINu.
(178.36.*.*)
14
Jacek
06.09.2013, 10:16
Panie Karolu, kiedy można się spodziewać oferty Netii w miejscach 'po' sieci Aster?
(15.195.*.*)
15
Karol Wieczorek
06.09.2013, 10:20
@Jacek Na szerszą skalę wystartujemy z tym nie wcześniej niż w pierwszych miesiącach 2014. Jest z tym jeszcze sporo pracy.
(195.114.*.*)
16
Łukasz
09.09.2013, 02:28
@Karol Wieczorek - czyli dalej mamy przymusowe logowanie ze śmiechu wartym zabezpieczeniem... (numer tajny nie jest, każdy kto rzuci okiem na fakturę widzi go bez problemu - przy pewnej dozie cierpliwości można PIN zgadnąć...)
(77.253.*.*)
17
Karol Wieczorek
09.09.2013, 10:53
@Łukasz Od wielu dekad miliardy chociażby kart płatniczych są zabezpieczone właśnie 4-cyfrowym PINem i świat się nie zawalił.
(195.114.*.*)
18
12.09.2013, 09:25
Witam, proszę wyjaśnić o co chodzi z wirtualnym dyskiem. Wpisując w przeglądarkę www.wirtualnydysk.netia.pl przekierowuje nas na https://netia.steek.com/ i żebym nie wiem co robił nie zaloguję się. Otwierając dostęp internetowy przez windowsową aplikację kieruje na adres https://netia.smb.ob.f-secure.com/ i tu już mogę się zalogować.
(77.252.*.*)
19
Karol Wieczorek
12.09.2013, 20:32
@Michał Masz Wirtualnyc Dysk dla Firm a próbujesz się logować do wersji dla użytkowników indywidualnych. Niby to samo, ale jednak jak widać różnica jest.
(178.36.*.*)
20
Łukasz
17.09.2013, 20:07
@Karol Wieczorek: Żeby próbować skorzystać z karty płatniczej musimy mieć przy sobie albo ją, albo jej kopię. Do zalogowania się do NOL wystarczy znajomość numeru konta (który można sobie podejrzeć na fakturze, prócz tego jest on na komputerze zapamiętywany domyślnie w autouzupełnianiu)...
(178.36.*.*)
21
Marek
22.09.2013, 15:28
Niezly pomysl!
(109.173.*.*)
22
08.10.2013, 15:49
Panie Karolu mam takie pytanie kiedy grupa internetia będzie miała taki sam dostęp do E-booka tak jak klienci Neti i ich funkcji ! Obecnie zmieniony został adres logowania i nic więcej. Logowanie przez fejsa czy google nie działa.
(87.99.*.*)
23
Karol Wieczorek
08.10.2013, 16:38
@Robertoss Wiem, że koledzy pracują nad jak największym ujednoliceniem tych serwisów i w perspektywie kilku miesięcy powinno to zostać zrealizowane.
(195.114.*.*)
24
jacek
10.03.2014, 19:30
Panie Karolu mam pytanie czy doczekamy się aby w Netii Online wyraźnej informacji jaka umowa jest zawarta od kiedy i do kiedy , bo w obecnej chwili w odnośniku "Dokumenty i umowy" po za numerem umowy nic nie widać, osobiście chciał bym wiedzieć jaką i do jakiego czasu mam umowę z ami zawartą , bez sensu abym co miesiąc "molestował" BOK o podanie dat ;-)
(77.254.*.*)
25
Karol Wieczorek
11.03.2014, 14:03
@jacek Doczekamy się, ale najwcześniej dopiero za kilka miesięcy, bo to wymaga gruntownych zmian w systemach IT.
(195.114.*.*)

Dodaj swoją opinię