01 marca 2013

Idzie wiosna, znika opłata za utrzymanie łącza na sieci TP (LLU)

Karol Wieczorek w kategorii

Idzie wiosna i to nie tylko w przyrodzie, ale również ofertowa. Dzisiaj pojawiły się pierwsze przecieki na temat odświeżonej oferty TP SA vel. Orange, my zaś naszą ofertę wiosenną zaprezentujemy 7 marca, a w sprzedaży będzie ona dostępna od 11 marca.

Zmiany będą dotyczyć właściwe wszystkich głównych usług (telefon, internet, telewizja) i złożonych z nich pakietów. Czego można się spodziewać? Oprócz wyższego uploadu w usługach na sieci NGA, o którym pisałem już jakiś czas temu, dojdzie do jeszcze większego zróżnicowania cenowego pomiędzy ofertami na bazie ofert hurtowych TP (BSA i WLR), a naszą własną siecią i uwolnionymi pętlami abonenckimi (LLU na sieci TP). Nie zdradzając jeszcze cen, w największym skrócie zmiany te idą w kierunku – płacisz tyle samo (bądź mniej), więcej dostajesz.

Na wszystkich technologiach, oprócz WLR, zaoferujemy klientom jeszcze bardziej atrakcyjne rozwiązania taryfowe, które uwzględnią oczywiście sprowadzone wreszcie do racjonalnego poziomu stawki za połączenia z telefonami komórkowymi.

Sporo nowości pojawi się w naszej ofercie telewizyjnej zarówno jeśli chodzi o kanały liniowe, jak i treści dostępne na życzenie poprzez aplikacje na Netia Playerze.

Zupełną nowością, rzekłbym wręcz, że rewolucją będzie natomiast wprowadzenie tzw. naked LLU. Oferta będzie się nazywać: Na czasie – LLU bez telefonu i jak sama nazwa wskazuje, będzie to samodzielna usługa dostępu do internetu w wariancie Max20 na sieci TP (maksymalna stabilna prędkość dostępna na danej linii) z uwzględnioną opłatą za utrzymanie łącza (bez przymusu kupowania telefonu) w kompletnej cenie 65,9 zł miesięcznie!

Co więcej aktywacja usługi będzie kosztować zaledwie 9 zł (z Netia Spotem 29 zł). Sam dostęp do internetu będzie można wzbogacić o całą paletę usług telewizyjnych.

W zasięgu ponad 700 węzłów LLU mamy w sumie około 4,5 mln gospodarstw domowych. Jestem przekonany, że znajdzie się sporo osób, które ta nowa oferta zainteresuje. Zgadzacie się ze mną?

Tagi dla tego wpisu

llubsapromocja
14444

Polecane strony

Tagi

Komentarze

1
xprox
01.03.2013, 12:42
A co do LLU to myślę że się bardzo spodoba ta oferta. Jeśli ktoś ma dobre kabelki. Ogólnie odświeżenie oferty naprawdę się przyda. Zobaczę ofertę TV może uznam ją za atrakcyjną.
(77.253.*.*)
2
watchman
01.03.2013, 13:29
Faktycznie! Rewolucyjna zmiana! Oferta bez telefonu o całe 10 zł tańsza niż w aktualnej ofercie internetu z utrzymaniem linii (45.90 +30), no aż zwaliło mnie z nóg, dobrze, że wygodnie siedzę ;) Oferty internetu z telefonem nie macie złej, ale tego Waszego bełkotu jacy to Wy rewolucyjni jesteście to aż się czytać oglądać i słuchać już odechciewa :) Wciskanie ludziom tego całego pakietu praktycznego w kwocie 35 zł jest szczytem kpiny z klienta, zwłaszcza jak się słyszy w słuchawce Waszego handlowca z jaką to fantastyczną ofertą dzwoni oferując pakiet praktyczny w cenie 35zł obniżonej z 60 zł :D Pakiet, który powinien być wg Pana zapewnień z zeszłego roku dołączony gratisowo, nie wart nawet 15 zł, wpychacie ludziom w cenie, która obrażacie klienta, nic dziwnego, że zaczynają Wam słupki spadać ;) Dopóki nie zaczniecie znów klientów traktować z należytym szacunkiem, dopóty klienci nie będą traktować Was jako godnego partnera :)
(87.205.*.*)
3
01.03.2013, 14:20
Panie Karolu, A co ze skazanymi na BSA? Też możemy liczyć na ciekawe propozycje czy tylko szczęśliwcy z sieci własnej i llu?
(178.37.*.*)
4
Karol Wieczorek
01.03.2013, 14:38
@czyrus0 Polityka regulacyjna konsekwentnie wypycha nas z rynku WLR, BSA. Wszystko co przy tych cenach hurtowych jesteśmy w stanie zaoferować do poziomy cenowe porównywalne z TP SA. Inaczej mówiąc: na BSA i WLR w niektórych ofertach będzie ruch, ale nie w tym kierunku, który życzą sobie klienci.
(195.114.*.*)
5
Karol Wieczorek
01.03.2013, 14:47
@watchman Chyba mnie Pan z kimś myli, nie przypominam sobie, żeby deklarował rozdawanie za darmo Pakietu Praktycznego. Co do ceny oferty LLU bez telefonu, przypomnę tylko, że nasza konkurencja za niemal taką samą cenę oferuje usługę, do której trzeba jeszcze dopłacić do 30 zł opłaty za utrzymanie łącza.
(195.114.*.*)
6
Hasz
01.03.2013, 15:55
Panie Karolu może nie ten temat, ale proszę mi odpowiedzieć, co się stało, że dotychczasowi klienci muszą za Netia spota płacić 59zł. przy przedłużaniu umowy a jeszcze niedawno był on dostępny za 1zł.?
(94.40.*.*)
7
Karol Wieczorek
01.03.2013, 16:11
@Hasz Nie śledzę aż tak dokładnie ofert utrzymaniowych, ale zdaje mi się, że to była zamiennie z darmowymi miesiącami i chyba nadal jest. Reszta jest kwestią negocjacji:)
(195.114.*.*)
8
watchman
01.03.2013, 16:25
Panie Karolu, nie można pisać, że znika opłata za utrzymanie łącza, gdy jednocześnie cenę internetu podwyższacie o 20 zł, klient czytając takie rzeczy, czuję się tak jakbyście z niego świadomie osła robili... i nie jest to pierwsza taka sytuacja niestety, gdy jakieś tam ulepszenie oferty staracie się medialnie przekuwać w nie wiadomo jaki cud :) Przepraszam za nieścisłość, faktycznie mogły to nie być Pańskie słowa i informacja owa na blogu pojawiła się wraz z wejściem oferty No Limit, czyli 2 lata temu, a nie rok temu jak napisałem, w każdym razie, w którejś z informacji prasowych była o tym wzmianka i rozmyło się to tak samo jak cała oferta No limit, ale naturalnie, co klientów nałapaliście takimi informacjami to Wasze i tego zysku nikt Wam nie zabierze, ale na takich relacjach z klientami daleko nie zajedziecie w dłuższej perspektywie czasu, co już zaczyna być widać :) Klient myślący widzi, ze próbujecie go w jakiś tam sposób "nabrać" takimi informacjami i klient myślący takich rzeczy nie wybacza na całe szczęście z resztą :)
(77.254.*.*)
9
Hasz
01.03.2013, 16:34
No niestety darmowego pierwszego miesiąca też nie ma. Po prostu kicha.
(77.253.*.*)
10
01.03.2013, 16:37
Nie rozumiem narzekań :) oferta super jeśli ktoś jest w zasięgu LLU. Najpierw było Cu teraz llu, może kiedys nie będzie trzeba płacić haraczu na bsa
(77.253.*.*)
11
mat
01.03.2013, 16:42
ja bym się pokusiło wywalczenie zmodernizowania niektórych central żeby można było uzyskać max na łączu
(37.249.*.*)
12
Hasz
01.03.2013, 16:49
@hanti no super oferta, kiedy dotychczasowy klient ma zapłacić przy przedłużaniu umowy 100 zł. więcej (tzn. Netia spot i pierwszy m-c za 1zł.) niż nowy klient. Czyli już jestem "złapany" to mam płacić więcej, no rzeczywiście super.
(77.253.*.*)
13
watchman
01.03.2013, 16:59
@hanti, mnie nie chodzi o zaproponowaną cenę, bo ceny Netia zawsze miała konkurencyjne w stosunku do dawnego monopolisty i do cen internetu i telefonu przyczepiać się na ma jak, mi chodzi o przekaz medialny jakim posługuje się Netia już od dawna, o przekuwanie czegoś w coś, czym tak naprawdę nie jest i nabieranie tym ludzi, to jest naganne w postępowaniu Netii. Na tym skupia się moja krytyka i na tym jak handlowcy próbują wciskać pakiet tv w cenie wziętej z kosmosu jako oferty nie wiadomo jak atrakcyjnej :)
(77.254.*.*)
14
lordx
01.03.2013, 17:39
Jesli bedzie to pod haslem jaka technologia taka cana to bedze ok :) i przy okazji uczyc spoleczenstwo :) Cana kusi a internet byc musi :))))))
(84.40.*.*)
15
Maniek99
01.03.2013, 17:44
No to już wiadomo że będzie NonStop Świat + polskie komórki za 59zł, ale jest to cena na LLU/Cu. Ile to będzie kosztować na centrali TP?
(77.253.*.*)
16
erh
01.03.2013, 17:52
Czy planujecie Państwo utworzenie węzła do LLU w miejscowości Czarna (37-125 Czarna)? Jest tam centrala TPSA, w Warszawie bardzo chwaliłem sobie Wasze usługi na LLU. Obecnie korzystam tam z Waszych usług na BSA
(2001:470:*)
17
Łukasz
01.03.2013, 19:51
Napisano już to, ale powtórzę: tytuł wprowadza w błąd. Opłata bynajmniej nie znika, tylko jest pomniejszana i przenoszona do kosztów łącza ... Zniknąć nie może, bo TP nie da. Podobna manipulacja, jak w przypadku umów "bez lojalki" z "malejącą opłatą za przyłączenie" :) To ma być "zupełna rewolucja"?... Krok w dobrym kierunku, zgodzę się - nie będzie skuszonych netem za 45 złotych osób dowiadujących się że muszą jeszcze dołożyć 30 złotych do "utrzymania łącza", ale rewolucją bym tego nie nazwał.
(159.205.*.*)
18
Sebastian
01.03.2013, 20:10
Panie Karolu dlaczego Live chat od 1 marca został wyłączony?
(77.253.*.*)
19
Maniek99
01.03.2013, 20:14
@Karol Wieczorek Co to za nowa opcja z nagrywaniem rozmów i NOL? Na czym to będzie polegać?
(77.253.*.*)
20
02.03.2013, 00:01
Witam, panie Karolu mam takie pytanie odnośnie Netii na bsa. Jest jakaś szansa, że będzie można wyłączyć DLM na żądanie klienta? Obecnie odczuwam działanie tego systemu w bardzo negatywny sposób. Wysoki ping uniemożliwiający komfortowe granie w sieci oraz spadająca prędkość łącza, to jest coś co otrzymałem jako nowy klient Netii a były Orange TPSA i bardzo mocno się zawiodłem. Uciekłem od monopolisty właśnie z powodu DLM, który narzucają wszystkim polskim klientom bez ich zgody, podczas gdy we Francji pozwalają go wyłączyć na życzenie poprzez specjalny formularz. Umowę podpisałem tydzień temu licząc, że problemy z pingami i prędkością się skończą. Zwłaszcza, że moja linia jest w dobrym stanie technicznym i system pogarsza parametry bezpodstawnie, bo jest zbyt czuły. Mam nadzieję, że coś w tej sprawie wkrótce się zmieni, bo naprawdę nie rozumiem w czym jestem gorszy jako klient na BSA od klienta na LLU, żeby mnie karać włączeniem DLM?
(213.238.*.*)
21
Piotrek
02.03.2013, 01:29
Jeśli będzie taki plan NonStopŚwiat + polskie komórki za 59 złotych to ja chętnie skorzystam z tej promocji.
(77.254.*.*)
22
02.03.2013, 12:37
Z miłą chęcią zmieniłbym obecne BSA na LLU bez telefonu, niestety już jakiś czas temu otrzymałem od Pana Karola informacje iż obecnie jest to niemożliwe. Aktualnie zmiana BSA z DLM na LLU jest możliwa tylko wypowiadając umowę i podpisując nową, ale wiąże się to z brakiem internetu przynajmniej miesiąc. Przykro to stwierdzić, ale takie podejście zmusza do szukania alternatywy w postaci innego dostawcy.
(178.37.*.*)
23
xxx
02.03.2013, 19:01
@Łukasz: Z tymi lojalkami bez lojalki to może i była manipulacja ale w ostatecznym rozrachunku bardzo korzystna dla klienta (OIDP w praktyce po 6 miesiącach albo po roku ta opłata wyrównywała zniżki z pierwszych miesięcy), jasna i czytelna (koszt instalacji zwraca się wraz z kolejnymi abonamentami czyli firma zawsze wychodziła na swoje a klient mógł sobie łatwo policzyć ile ma zapłacić jeśli chce odejść wcześniej) _Podobno_ "klienci woleli umowy na absurdalne 2 lata z kilka razy większą karą za zerwanie nieprecyzyjnie opisaną w regulaminie".
(81.219.*.*)
24
02.03.2013, 20:32
Nie kumam różnicy między LLU a BSA. Mam w Netii internet NoLimits i telefon z możliwością dzwonienia. Obydwie rzeczy po kablach TPSA. Czy ta promocja w ogóle będzie mnie dotyczyć? A co jeśli zmienię telefon na tylko podtrzymanie linii (mam w planach)?
(178.37.*.*)
25
lightsander
03.03.2013, 19:23
Nasuma wi się pytanie co z osobami LLU Shared + telefon WRL? Czy takie osoby też będą traktowane jako usługa na LLU? W końcu żadną siłą nie da się Was przekonać do migracji na full LLU (a niby rachunek ekonomiczny jest ważny, w co mam wątpliwości w tym wypadku). Ciekawe czy cena VDSL pójdzie w dół...
(156.17.*.*)
26
vps
03.03.2013, 21:03
Nie ważne, czy opłata zniknie całkowicie czy nie - ważne, że będzie taniej! Tak trzymać! :-)
(87.250.*.*)
27
Karol Wieczorek
04.03.2013, 09:33
@Sebastian O który live chat Pan pyta? Mamy ich sporo w sumie.
(195.114.*.*)
28
Karol Wieczorek
04.03.2013, 09:37
@Maniek99 Nie wiem o co pytasz. Możesz rozwinąć pytanie?
(195.114.*.*)
29
Karol Wieczorek
04.03.2013, 09:38
@Mariano86 Nie ma niestety takiej możliwości.
(195.114.*.*)
30
Karol Wieczorek
04.03.2013, 09:41
@Przemo Zgadza się, tak informowałem. Ale informowałem też, że jest to sytuacja tymczasowa.
(195.114.*.*)
31
Karol Wieczorek
04.03.2013, 09:56
@Tomek Po 11 marca skontaktuj się proszę z naszymi konsultantami, od nich dowiesz się jakie są możliwości w Twoim przypadku.
(195.114.*.*)
32
Manike99
04.03.2013, 10:46
@Karol Wieczorek Chodzi mi o opcję "Nagrania" która pojawiła się w zakładce "Dokumenty i umowy" w NOL. W opisie jest tylko wzmianka, że te nagrania można zamówić.
(77.253.*.*)
33
Karol Wieczorek
04.03.2013, 10:52
@Maniek99 Aaaa, to efekt zmiany prawa telekomunikacyjnego, które zezwala na wyłącznie np. nagranie oświadczenia woli o zawarciu/przedłużeniu umowy. Przygotowujemy się to wdrożenia tego w życie.
(195.114.*.*)
34
Maniek99
04.03.2013, 11:09
@Karol Wieczorek I jak to będzie działało w Netii? Czy klient będzie musiał takie nagranie zamawiać, czy automatycznie będzie się tam pojawiać? Czy będzie dotyczyć tylko przedłużania/zawierania umów, czy też innych dyspozycji?
(77.253.*.*)
35
Karol Wieczorek
04.03.2013, 11:10
@Maniek99 To będzie na życzenie, tylko zmiany umów.
(195.114.*.*)
36
xprox
04.03.2013, 15:39
Czy do VDSL2 jest już standardowo dodawany SPOT?? czy technicolory zostały już wycofane ???? Bo zależy mi na na Spocie gdy zmienię adsl na vdsl
(77.253.*.*)
37
Konrad
04.03.2013, 17:47
Panie Karolu ile prawy jest w tym ze za dodatkowa opłata (rzędu 200-300zł) można poprawić sobie parametry łącza. Ktoś na jednym forum wypowiadał się ze zaproponowano mu za 250zł "podciągniecie" parametrów które pozwoli mu osiągnąć pełne 20mbit. Oplata wiązała się z tym ze trzeba było cos zrobić przy "kablach"
(178.36.*.*)
38
Karol Wieczorek
04.03.2013, 20:13
@xprox Już powinien być dostarczony Spot, na 99%.
(77.254.*.*)
39
Karol Wieczorek
04.03.2013, 20:25
@Konrad Nic mi o tym nie wiadomo. Może coś takiego dotało do Pana na zasadzie głuchego telefonu z oryginalnego przekazu w przypadku aktywacji usługi na łączu nieaktywnym TP, która wynosi obecnie 210 zł.
(77.254.*.*)
40
t33l
05.03.2013, 10:02
@37, 39 - pewnie chodzi o bezpośredni kontakt z technikami i "dogadanie się" ... Ja mam natomiast pytanie odnośnie livechatu, który od 01.03 zniknął ze strony. Dlaczego ? Chciałbym również zapytać, czemu Netia nie podaje na swojej stronie numeru stacjonarnego (22 711 11 11) ? Czy to jest ta wasza słynna już "wolność wyboru" ? Mnie to pachnie zmuszaniem klientów do dzwonienia na numer 801, a że jakość obsługi na infolinii jest zazwyczaj bardzo niska i na jednym telefonie się nie kończy, to taki kontakt może słono kosztować. Przy numerze stacjonarnym w wielu przypadkach byłaby to rozmowa darmowa, nawet z komórki.
(213.241.*.*)
41
lightsander
05.03.2013, 10:04
Teraz pytanie czy Netia dalej planuje kontynuować przepinanie swoich klientów BSA na bardziej rentowne LLU? Ostatni rok nie przyniósł w tej materii wiele zmian. A może potencjał migracji już się wyczerpał?
(156.17.*.*)
42
xprox
05.03.2013, 17:41
Mam pytanie formalne. Jetem na umowie na czas nie określony i wisi mi jedynie amortyzacja Spota do sierpnia, Czy mogę podpisać umowę na internet 50M czy są jakieś przeciwwskazania formalno prawne? Bo jeśli chodzi o możliwości techniczne to takowe mam.
(77.253.*.*)
43
grze3
06.03.2013, 10:47
Witam Wszystko pięknie i ślicznie....szkoda tylko że jest tak tylko w reklamach... Jestem własnie po rozmowach z działem utrzymania klienta....i poprostu szlag mnie trafia. Jestem klientem Neti od momentu rozpoczecia świadczenia usług na liniach TPSA ...czyli pewnie juz z 5 lat...pomimo tego ze mieszkam w Łomiankach które niby juz od dawna maja LLU...moja linia nadal jest BSA!!! max internet to 6mb... Wspaniała oferta którą mi zaproponowano to....AŻ 5 pln taniej...(zamiast 105 pln...to 99,90pln za internet do 6mb + telefon non stop) + 3 mies. za 2 pln. + NetiaSpot za...59pln!!!!!... Mało tego na moja prośbę o domówienie pakietu HBO GO TV(z Netia Playerem) szanowna Pani poinformowała ze nie ma takiej opcji dla mnie bo mam tylko 6mb...ale mogę sobie zamówić HBO GO ....bez NP!!! prosze mi powiedziec czemu GO TV NIE BEDZIE DZIAŁAĆ a HBO GO....już DZIAŁAĆ będzie!!!!! wygląda na to że czas sprawdzić oferty konkurencji...
(213.135.*.*)
44
Karol Wieczorek
06.03.2013, 10:54
@t33l Live chat jak najbardziej jest. http://firma.netia.pl/kontakt,tab,2.html Już jakiś czas temu został tylko skasowany ten techniczny, bo ta forma się nie za bardzo sprawdzała przy tego typu zgłoszeniach. Numer stacjonarny nie jest publikowany, żeby nie wprowadzać zamieszania. Ale jak widać tajemnicą nie jest, prawda?:)
(195.114.*.*)
45
Karol Wieczorek
06.03.2013, 10:57
@lightsander Masowe migracje zostały już zakończone a pojedynczych do czasu "posprzątania" tematu integracji z Dialogiem na razie nie robimy (zostały całkowicie zamrożone).
(195.114.*.*)
46
t33l
06.03.2013, 12:25
@42 - numer stacjonarny nie jest dla mnie tajemnicą od momentu, gdy z waszej winy padły mi usługi telefonu oraz internetu i musiałem dzwonić na 801 z komórki, za co zapłaciłem później kilkadziesiąt złotych, bo telefonów było niestety sporo. Dopiero wtedy odkryłem numer stacjonarny, ale nie znalazłem go na waszej stronie, tylko na jakimś forum. Tak więc bądźcie fair i dajcie ludziom "wolność wyboru".
(62.148.*.*)
47
Karol Wieczorek
06.03.2013, 12:57
@xprox Myślę, że trzeba zaczekać na pełne zamortyzowanie się urządzenia.
(195.114.*.*)
48
Karol Wieczorek
06.03.2013, 13:13
@grze3 Usług TV nie świadczymy na liniach wolniejszych niż 10 Mb/s, stąd taka a nie inna oferta.
(195.114.*.*)
49
grze3
06.03.2013, 13:45
Telefon i internet w pakiecie : Usługa dostępna. maks. prędkość ściągania - 6 Mbit/s (ADSL2+), 6 Mbit/s (ADSL) Tylko telefon : Usługa dostępna wyłącznie na linii TP Tylko internet : Usługa dostępna. maks. prędkość ściągania - 6 Mbit/s (ADSL2+), 6 Mbit/s (ADSL) ...czyli moge zapomniec o llu...? ale nadal nie odpowiedział mi Pan dlaczego : "...prosze mi powiedziec czemu GO TV NIE BEDZIE DZIAŁAĆ a HBO GO....już DZIAŁAĆ będzie!!!!!"??? sprawdzilem oferte konkurencji...no i za podobną ofertę zapłacił bym 89,01 + WiFiLivebox za 0 zł miesiecznie...a w Netii 99,90+ Netia Spot za...59pln!!!! .Umowy oczywiście na 24 msc.
(213.135.*.*)
50
06.03.2013, 17:35
Dlaczego przy umowie na 10M mam szybkość 65mb/s . W telekomunikacji taką szybkość miałam przy umowie na 6M. nadmieniam, że przeszłam do Netii po to by otrzymać 10M . Czuję się oszukana.
(178.37.*.*)
51
Karol Wieczorek
06.03.2013, 17:54
@Nika Takie są pewnie możliwości linii. Opcja Max10 (odpowiednik Neostrady do 10 Mb/s) zapewnia maksymalną prędkość na danej linii w zakresie synchronizacji od nieco ponad 10 do nieco ponad 1 Mb/s.
(195.114.*.*)
52
Maniek99
06.03.2013, 18:12
@49 Nika, Albo linia słaba, albo DLM, albo tryb g.dmt zamiast ADSL2+. Na pierwszy strzał obstawiam ostatnią opcję.
(77.253.*.*)
53
grze3
06.03.2013, 19:08
czy na blogu neti standardem jest beszczelna cenzura moderatora? wystarczylo ze wspomnialem o konkurencji..ze porownywalna oferta tpsa jest tansza o 10 pln. ... a juz wpis zostal ocenzurowany przez... netie czy tylko przez moderatora? netio czy tak wlasnie ma wygladac wasz dialog z wieloletnim klientem?
(77.255.*.*)
54
Karol Wieczorek
06.03.2013, 19:33
@grze3 Wpisuje Pan po kilka niemal identycznych komentarzy pod dwoma różnymi wpisami. Proszę się nie dziwić, że jeden z tych dublujących się w 99 proc. komentarzy potraktowałem jako spam. Ale już go odgrzebałem i opublikowałem. Odpowiedzi już udzieliłem, ale skoro Pan nalega, to dopowiem po raz kolejny - samo HBO GO ma dużo mniejsze wymagania co do prędkości łącza, niż TV, nie ma w tym żadnej tajemnicy czy spisku.
(77.254.*.*)
55
06.03.2013, 19:54
Czekam niecierpliwie na początek sprzedaży tej usługi. Naked LLU może być wybawieniem dla wielu posiadających telefon na siłę. Jeśli zapowiedzi się sprawdzą i aktywacja będzie kosztować 9zł i abonament 65.90zł to z chęcią założę drugą linię i poczekam na odpalenie usługi, aby dopiero po tym zrezygnować z BSA i telefonu TP. Niestety cierpliwość na zmianę BSA na LLU już się skończyła i tylko taki manewr mi zostaję.
(178.37.*.*)
56
Karol Wieczorek
06.03.2013, 20:37
@Przemo Aktywacja usługi, to nie to samo co aktywacja linii (w przypadku nieaktywnej linii TP na LLU). Potwierdzam, że to naprawdę będzie 9 zł za to pierwsze, ale już aktywacja linii nadal będzie kosztować 210 zł. Wyjątkiem będzie zamówienie pakietu internet plus telefon na nieaktywnej linii TP na LLU przez nasze www.
(77.254.*.*)
57
lightsander
06.03.2013, 20:49
@Karol Wieczorek. W takim razie ile będzie kosztować aktywacja linii dla pakietu? (zamówienie przez www)
(156.17.*.*)
58
Karol Wieczorek
06.03.2013, 21:02
@lightsander Coś koło 1 zł.
(77.254.*.*)
59
Przemo
06.03.2013, 22:42
Mówi się trudno, zapłacę frycowe za uruchomienie linii jeśli to jedyna metoda zmiany BSA na LLU. Mam już dość działania Internetu na BSA i aktywacji DLM. Czekam na jutrzejsze wieści i start usługi w poniedziałek.
(164.126.*.*)
60
Marek
07.03.2013, 07:50
Karolu obiecaj, że jak tylko oficjalnie będzie znana dzisiaj nowa oferta to nam ją wrzucisz tutaj jako pierwszym :). Czekamy niecierpliwie.
(77.252.*.*)
61
Edi
07.03.2013, 08:50
Panie Karolu, czy zamawiając na LLU internet z telewizją po 11 marca będzie opłata za utrzymanie łącza? Czy tańsza aktywacja łącza dotyczy tylko pakietu czy pojedynczej usługi także?
(83.144.*.*)
62
Karol Wieczorek
07.03.2013, 09:24
@Marek Bardziej prawdopodobne, że szybciej pojawi się w biurze prasowym (media.netia.pl). Myślę, że około 12.30 będzie już dostępna.
(195.114.*.*)
63
Karol Wieczorek
07.03.2013, 09:25
@Edi Do TV na LLU będzie się sumowała cena tego wariantu bez telefonu (za 65,90) z ceną pakietu TV.
(195.114.*.*)
64
lightsander
07.03.2013, 09:28
@ Przemo Pamiętaj, żę uruchomienie nowego łącza LLU trwa do 40 dni, więc jeszcze przynajmniej miesiąc poczekasz na internet LLU. Jeśli chodzi o aktywacje nieaktywnego łącza to będzie szybciej, bo budowa nowego kabelka zawsze trwa.
(83.10.*.*)
65
Marek
07.03.2013, 09:37
Dzięki Karolu - będę w takim razie śledzić adres biura prasowego i dzięki za sprawmy kontakt.
(77.252.*.*)
66
Tommy
07.03.2013, 12:16
W Żywcu netia podłączyła tylu użytkowników do LLU, ze z prędkosci nieco ponad 6 mbit zostało juz tylko 2,5 mbit. Właśnie rozwiązałem umowe i podłączyłem internet radiowy w cenie 65 zl za 4 mbit/ 1 mbit. A szkoda, bo w Netii byłem juz ponad 5 lat.
(46.175.*.*)
67
lukas
07.03.2013, 12:22
Nowa oferta - info poniżej http://www.telepolis.pl/wiadomosci/na-czasie-nowe-oferty-abonamentowe-netii,2,3,27706.html
(159.205.*.*)
68
pakierhakierxd
07.03.2013, 13:11
Szkoda że nic na bsa taniej :(
(77.254.*.*)
69
Marcin
07.03.2013, 15:41
Mam pytanie, skoro LLU jest dostępne w Wołowie, to czy w Mojęcicach (5km dalej też jest ono dostępne)? Prosze o odpowiedź ;)
(83.27.*.*)
70
Karol Wieczorek
07.03.2013, 16:29
@lukas Tak, a tu jest jeszcze więcej. http://media.netia.pl/pr/236229/na-czasie-nowe-oferty-grupy-netia Niedługo wrzucę też pewnie zapis video z konferencji.
(195.114.*.*)
71
Przemo
07.03.2013, 16:32
Wiem, że zrobienie nowego przyłącza to ok 40 dni, ale nie mam wyjścia. muszę zamówić drugą linie i dopiero gdy będzie aktywna przenieść telefon do voip, a BSA wypowiedzieć. Niestety do takich działań zmusił mnie DLM i masakryczny przeplot.
(178.37.*.*)
72
Karol Wieczorek
07.03.2013, 16:34
@Tommy Nie zman sprawy, ale jeśli to prawda, to jest to jeden z tym wyjątków, które potwierdzają regułę. Zwyczajowo jeśli istnieje ryzyko wysycenia węzła, to blokujemy sprzedaż. Jeśli to rzeczywisśie LLU (a nie BSA), to musi być jakiś obiektywny problem ze zwiększeniem uplinku.
(195.114.*.*)
73
Karol Wieczorek
07.03.2013, 16:34
@Marcin Nie, za daleko.
(195.114.*.*)
74
Marcin
07.03.2013, 16:45
Skoro daleko, to może dodam że unas na wiosce stoi cały DSLAM (taka duża półka z wiatrakami). Może jednak da rady coś tam dołożyć?
(79.186.*.*)
75
07.03.2013, 17:08
Mam takie pytanie odnośnie routingu w Netii do serwerów w Niemczech. Pakiety z Górnego Śląska do Frankfurtu idą na około przez Warszawę i z tego powodu ping jest wyższy o dobre 10 ms (w grach on-line bezcenne). Czy jest nadzieja, że w przyszłości coś się zmieni w tej kwestii?
(87.205.*.*)
76
07.03.2013, 18:30
Czyli jak mam teraz na firmę telefon i internet od neti na łączach tpsa To będę mógł zrezygnować z telefonu i płacić tylko za internet? Telefon stacjonarny i tak jest bez użyteczny a trzeba płacić za coś czego się nie używa.
(77.253.*.*)
77
Martin1984r
07.03.2013, 19:02
Witam, mam pytanie co do telewizji na LLU, a dokładnie mam internet 16mb plus minus i chciałem się dowiedzieć jak wpływa netia player tv na prędkość łącza internetowego, otwieranie stron oraz ściąganie plików? Czy przez tv np. woniej ściąga pliki albo woniej otwiera strony ? i jak wygląda sytuacja kiedy IP dynamicznie się zmienia co 24 godziny na telewizje, wtedy mam chwilowy zanik telewizji?
(77.255.*.*)
78
zypa
07.03.2013, 19:20
@Tommy Też mieszkam w Żywcu, od 3 lat mam 8mbit na LLU i śmiga aż miło...,może za mało "męczyłeś" techników na infolinii ...
(178.37.*.*)
79
lukas
07.03.2013, 19:29
Szału nie ma. Napchane mnóstwo opcji dodatkowych (szczególnie w TV), przemycona sprytnie opłata za utrzym. łącza( sprytnie wliczona w cenie -no z 10 zł obniżką) w jednej z opcji z internetem, strasznie skomplikowany cennik( tam 10 zł więcej, tu 10 zł mniej ,tam 5 zł więcej tu 5 zł mniej), nic nowego na BSA, a nawet droższe usługi - cena nza opcje do 10 lub 20 mb w zależności od technologii wzrosły z 45,9 do 49,9. Ile tak naprawdę ludzi ma dostęp do LLU, NGA? Jest gdzieś lista miejscowości i ulic. Tak by było prościej wiedzieć, czy da się skorzystać z usługi czy nie (zazwyczaj te atrakcyjniejsze opcje są na waszym łączu) Ja sie mogę szczerze przyznać, że z chęcią skorzystałbym z opcji internet+pakiet idealny +telefon na waszej sieci, ale niestety nigdy nie bedę miał takiej możliwości PS. Zmieńcie w wykazie kanałów tv nazwy ZONE REALITY, CLUB TV czy ZONE EUROPA, ZONE ROMANTICA na kanały marki CBS (REALITY, DRAMA, EUROPA ,ACTION)
(159.205.*.*)
80
Karol Wieczorek
07.03.2013, 22:23
@Mariano86 Ruch jest kierowany w sposób optymalny z punktu widzenia zarządzania siecią i nie sądzę, aby to miało zostać zmienione. Nie mieliśmy do tej pory żadnych zgłoszeń tego typu.
(77.254.*.*)
81
Karol Wieczorek
07.03.2013, 22:25
@eastimport To rozwiązanie jest tylko w ofercie dla klientów indywidualnych.
(77.254.*.*)
82
Karol Wieczorek
07.03.2013, 22:29
@Martin1984r Telewizja konsumuje część pasma wtedy gdy się ogląda, ale w Twoim przypadku "zje" na pewno mniej niż połowę dostępnego. Nie wpływa to natomiast na szybkość działania internetu, aż tak nie wysyca łącza. Odświeżania IP co 24 godziny nie stosujemy od paru lat.
(77.254.*.*)
83
Karol Wieczorek
07.03.2013, 23:31
Po 8 godzinach YT wreszcie przyjął i przemielił film z dzisiejszej konferencji, zapraszam do obejrzenia: http://blog.netia.pl/netia/entry/o-trendach-i-nowej-ofercie-zapis-konferencji-prasowej-rowniez-z-hd
(77.254.*.*)
84
Andrzej
08.03.2013, 13:18
Warto poprawić błędy/literówki w prezentacji http://media.netia.pl/file/attachment/487771/21/na-czasie-prezentacja-konf-pras-final.pdf. np. str. 15 - "Opłata aktywacyjna z cały pakiet, w którym..." str. 16 - "Jest urządzeniem obligatoryjnym w przypadku w przypadku wariantów internetu VDSL..."
(62.233.*.*)
85
Sebastian
09.03.2013, 23:26
Widzę ze już działa z powrotem Live chat dla obecnych klientów. Jak pisałem tego posta to była informacja ze live chat nie będzie dostępny dla obecnych klientów od chyba 1 marca.
(178.37.*.*)
86
tomee
10.03.2013, 13:41
A czy na LLU zamierzacie kiedykolwiek oferowac ADSL2+ bonding? Oczywiscie nie w tej samej cenie, ale chocby w cenie 2 uslug? Niektorzy maja po 2-3 pary doprowadzone do budynku, ale coz z tego, skoro aktywna jest tylko jedna a do centrali daleko i maja 3Mbit/s, a mogliby miec 6...
(178.36.*.*)
87
Przemo
11.03.2013, 08:53
Dlaczego brak możliwości zamówienia samego Internetu na LLU przez stronę Netii?
(94.254.*.*)
88
Maniek99
11.03.2013, 11:16
No to pojawił się regulamin i opłaty aktywacyjne dla masakrują. Na BSA aktywacja ze spotem 99zł, bez spota 29zł, aktywacja HBO TV, niezależnie od technologii 99zł. Kto wam to kupi?
(77.253.*.*)
89
Karol Wieczorek
11.03.2013, 11:44
@tomee Nie, nie zamierzamy.
(195.114.*.*)
90
Krzysztof
11.03.2013, 12:00
Sebastaian-Ja dziś próbowałem skorzystać z Live chat dla obecnych klientów i niestety komunikat o niedostepności od 1 marca jest aktualny.
(87.205.*.*)
91
Karol Wieczorek
11.03.2013, 12:02
@Przemo Przez internet i tak składa się de facto tylko wolę zapoznania ze szczegółami oferty. Konsultanci oddzwaniają po sprawdzeniu możliwości technicznych i można zawrzeć umowę na sam internet LLU, ale na warunkach "analogowych" czyli mnie aktrakcyjnych niż www.
(195.114.*.*)
92
Karol Wieczorek
11.03.2013, 12:07
@Maniek99 Wyszukałeś akurat warianty, które najmniej chcemy promować. BSA nawet w nowych cenach ledwo się spina, więc to nie jest dla nas eldorado. Kanały HBO HD (i HBO GO) można aktywować za darmo, wystarczy kupić usługę TV.
(195.114.*.*)
93
Karol Wieczorek
11.03.2013, 12:12
@Krzysztof Dostępny jest live chat dla obecnych klientów w kwestiach dosprzedaży i zmiany usług oraz w sprawach finansowych. Jak już wielokrotnie pisałem, nie jest już dostępny (i nie będzie), bo się nie sprawdza, jest nieefektywny, chat techniczny.
(195.114.*.*)
94
Krzysztof
11.03.2013, 12:22
Panie Karolu.Przed chwilą po prawidłowym zalogowaniu się do konta spróbowałem raz jeszcze połączyć się z konsultantem z Live chat.Kończy mi się odroczona opłata aktywacyjna za telefon i zamierzam negocjować nowe warunki.Niestety po próbie połączenia komunikat jest jednoznaczny:"Informujemy, że od dnia 1.03.2013 obsługa klientów nie będzie prowadzona przez Live Chat. Zapraszamy do kontaktu: - poprzez zakładkę „Formularz Kontaktowy” w zakładce „Zgłoszenia” po zalogowaniu do serwisu NOL na stronie: https://www.netia.pl/netiaonline,logowanie.html - drogą mailową pisząc na adres info@netia.pl, - telefonicznego z Infolinią pod numerem 801 802 803."
(87.205.*.*)
95
Adam
11.03.2013, 12:29
Chat dla obecnych klientów NIE jest aktywny. Zarówno co do dosprzedaży jak i finansów: Pojawia się komunikat: Aktualnie konsultanci są niedostępni Informujemy, że od dnia 1.03.2013 obsługa klientów nie będzie prowadzona przez Live Chat. Zapraszamy do kontaktu: - poprzez zakładkę „Formularz... itd.
(78.10.*.*)
96
Adam
11.03.2013, 13:07
Panie Karolu, niestety temat związany z wyłączeniem chatu dla obecnych klientów jest nadal aktualny. Wszelkie próby połączenia z chatem dosprzedażowym czy finansowym konczą się info o wyłączeniu go od 1 marca. Istnieje tylko możliwość połączenia na chacie dla nowych klientów, jednak tam odrazu odsyłają pod nr telefonu w przypadku pytan o umowę obecną. Jaka jest więc rzeczywista sytuacja z Państwa strony ? Może linki do chatów są nieprawidłowe ?
(78.10.*.*)
97
fastb
11.03.2013, 13:10
Nie ma nowej ofery na łączu tp sa. Przynajmniej tak twierdzą na infolinii netii
(213.238.*.*)
98
Karol Wieczorek
11.03.2013, 13:46
Rzeczywiście, live chat został wyłączony. Jak się właśnie dowiedziałem, taka forma komunikacji tego procesu (zamiast natychmiastowego ukrycia, informacja z przekierowaniem na formularz) ma w zamyśle zachęcić jak najwięcej osób do skorzystania z formularza (de facto jest to e-mail), na którzy skierujemy jeszcze większą liczbę własnych konsultantów. Pozwoli nam to efektywniej i szybciej obsługiwać te zgłoszenia.
(195.114.*.*)
99
Krzysztof
11.03.2013, 14:04
Szkoda że firma wycofała się z live chata.Była to bardzo dobra,szybka i wygodna forma komunikacji.
(87.205.*.*)
100
Karol Wieczorek
11.03.2013, 14:13
@Krzysztof Dążymy do tego, aby jak najszybciej odpowiadać na zgłoszenia przez formularz (e-mail), który wymaga od Klientów najmniej zaangażowania czasowego a i dla nas jest bardziej efektywny.
(195.114.*.*)
101
11.03.2013, 18:26
formularz to nie live chat, przez mail zadajesz jedno pytanie i nic wiecej nie zrobisz a na livechacie mozna bylo wytlumaczyc czasem cos konsultantowi gdy nie zrozumial
(77.253.*.*)
102
Jaca
13.03.2013, 16:02
Kończy mi się umowa internet LLU , pobierana opłata za utrzymanie łącza .Czy mogę skorzystać z promocji LLU bez telefonu. Na infolinii nie słyszeli o takiej promocji.
(77.254.*.*)
103
Karol Wieczorek
13.03.2013, 16:09
@Jaca Proszę zgłosić chęć przedłużenia umowy przez formularz na naszym www (pod przyciskiem Zamawiam, jest Przedłużam umowę). Oddzwoni konsultant/ka, specjalizująca się w tego typu sprawach.
(195.114.*.*)
104
16.03.2013, 15:16
Jak wygląda kwestia utrzymania łącza na liniach tp/orange. Trwają jakieś prace/rozmowy nad obniżeniem tej ceny i czy to reguluje w jakiś sposób UKE, bądź inna instytucja czy tylko tp/orange? Jest szansa, ze taka opłata kiedyś zostanie zmniejszona/zniknie całkowicie?
(109.199.*.*)
105
Robert35
17.03.2013, 13:14
aktualnie mam telefon stacj za okolo 45zl+net max20mb...chcialbym zrezygnowac z telefonu i wziac tv (pakiet praktyczny lub wyzszy)...jak jest z oplata za podtrzymanie lacza w takim przypadku? linia dawne tpsa. pozdrawiam
(77.253.*.*)
106
Karol Wieczorek
18.03.2013, 09:33
@Bili Prezes UKE mógłby obniżyć cenę hurtową TP (na detaliczną wpływ ma tylko pośredni, poprzez zatwierdzanie oferty), ale patrząc na obecne realia, raczej bym się tego nie spodziewał. Zapraszam do nas, za sam internet Max20 (z już uwzględnioną opłatą) bierzemy tylko 65,90 zł:)
(195.114.*.*)
107
Karol Wieczorek
18.03.2013, 09:39
@Robert35 Nie wiem w jakiej technologii masz u nas usługę, więc nie potrafię tak hipotetycznie odpowiedzieć. Najlepiej będzie jak skontaktujesz się z infolinią, konsultant sprawdzi jakie są możliwości.
(195.114.*.*)
108
iza
19.03.2013, 16:54
Panie Karolu, czy jest jakaś szansa by w niezbyt odległej przyszłości możliwe było działanie pakietu idealnego lub prestiżowego w LLU na łączach tp ? Pozdrawiam.
(178.36.*.*)
109
Karol Wieczorek
20.03.2013, 09:32
@iza Raczej nie. Kierunek rozwoju oferty TV to raczej zwiększanie oferty programowej Praktycznego o Idealnego w kierunku tego co jest w Idealnym. Szczęśliwie coraz więcej właścicieli kontentu rozumie, że poziom zabezpieczeń w obu rozwiązaniach jest wystarczająco silny.
(195.114.*.*)
110
22.03.2013, 21:47
Dziękuję bardzo za zaproszenie. Rozważam właśnie internet kablowy bo do mojej miejscowości malej został dokopany właśnie światłowód, z jakiegoś tam planu na lata jakieś i dostępne jest nawet właśnie do 20mb. Takie pytanko więc, do tej pory nie było u mnie linii telefonicznej i teraz można od razu założyć dokopać ten kawałek do domu od razu w Netii, czy jestem skazany na umowę z tp na jakiś czas tak, aby linię założyć i jak ona się skończy przejść do Was? Wydaje mi się, że nie powinno być problemu z przewodem do domu, linia biegnie przy mojej działce i są wolne linie niby. Nie wiem czy to dobrze opisałem, zadałem pytanie. Pozdrawiam.
(109.199.*.*)
111
Martin1984r
23.03.2013, 18:14
Witam, Mam pytanie co do netia player, bo obraz mi się przycina, czy można coś z tym zrobić, nie wiem czy to wina ze np. ściągam coś z torretów? Czy idzie jakoś to zbadać czy coś ?
(213.195.*.*)
112
Karol Wieczorek
25.03.2013, 09:24
@Bili W Twojej sytuacji raczej powinieneś zawrzeć z TP SA umowę chociażby tylko na telefon a potem (gdy już będzie aktywna linia) możesz u nas zamówić internet.
(195.114.*.*)
113
Karol Wieczorek
25.03.2013, 09:33
@Martin1984r Jeśli bardzo intensywnie wysycasz łącze torrentami, to streaming TV może się przycinać.
(195.114.*.*)
114
27.03.2013, 11:10
Dlaczego na stronach Netii nie ma żadnych ofert dla klientów Netii na łączach TP. Dlaczego po kilu kontaktach z infolinią każdy konsultant podaję inną cenę tej samej oferty na łączu TP. Dlaczego tych cen podanych przez konsultanta nie ma na waszej stronie internetowej. Dlaczego w ofertach na waszej stronie internetowej ograniczyliście się tylko do klientów na waszym łączu CU,czyżby klienci na łączach TP / podejrzewam że jest ich w dalszym ciągu większość/ byli klientami drugiej kategorii którzy mają tylko płacić bardzo duże rachunki /o około 30% więcej niż na łączu Netii CU/. To że doszliście do obecnej sytuacji finansowej zawdzięczacie klientom na łączach TP, i nie stać was na rzetelną informację o ofertach dla klientów na linii TP /taką samą jak dla klientów Netii na waszym łączach CU /.
(178.36.*.*)
115
Karol Wieczorek
27.03.2013, 11:42
@JAREK Na stronie pokazujemy najbardziej atrakcyjne warianty, a dostępność w konkretnej lokalizacji jest weryfikowana przez konsultantów po złożeniu deklaracji i podaniu danych.
(195.114.*.*)
116
27.03.2013, 14:06
Te atrakcyjne warianty dotyczą wyłącznie klientów na łączy Netii CU. Dlaczego więc nie ma atrakcyjnych wariantów dla klientów Netii na linii TP. W pogoni za najbardziej atrakcyjnymi wariantami podzieliliście wszystkich swoich klientów na lepszych /na łączach Netii CU / i gorszych / na łączach TP/. Odsyłanie nas do waszych konsultantów, to kilkadziesiąt minut rozmowy, po której człowiek zadaje sobie pytanie, skąd się biorą te ceny, skoro nie ma ich na waszej stronie i w szczegółowych warunkach promocji / do których odsyłają konsultanci /. Czy naprawdę Netii nie stać na stworzenie na swojej stronie malutkiej zakładeczki "DLA KLIENTÓW NA ŁĄCZACH TP"
(178.36.*.*)
117
Jan_Netia
27.03.2013, 15:24
Panie Karolu takie pytanie. Zmienialiście coś w sieci? Od dziś nawet w ciągu dnia osiągam pełne prędkości, wcześniej tylko w nocy :)
(81.219.*.*)
118
27.03.2013, 20:43
Na czasie LLU bez telefonu , ta promocja jest dla nowych klientów! Kończy mi się umowa na internet LLU.Po wielu kontaktach z działem utrzymania klienta jedyna oferta którą mi zaproponowano to internet 49,90 + 30 zł opłata za utrzymanie łącza.Tak Netia traktuje swoich klientów! Można zakończyć umowę i podpisać nową na inną osobę w rodzinie , ale wtedy Netia pobiera opłatę aktywacyjną 210 zł.Śmiechu warte!
(77.254.*.*)
119
t33l
28.03.2013, 09:38
To i ja dorzucę swoje trzy grosze odnośnie oferty. Wczoraj z ciekawości zadzwoniłem na infolinię, ponieważ moja umowa kończy się lada dzień. Myślałem, że będzie coś taniej za to, co mam obecnie (internet do 20Mb/s + telefon bez limitów, llu), a tu niespodzianka. Mimo, że na stronie taki pakiet kosztuje niecałe 85zł, to mnie próbowano go "wcisnąć" za ponad 100zł, czyli więcej, niż płacę obecnie (99,90zł). Fakt faktem, że doszły jeszcze nielimitowane komórki, ale obecnie każdy komórkę posiada i ma dopasowany do swoich potrzeb abonament, więc na co komu nielimitowane komórki z domowego ? Oczywiście, nie ma możliwości wzięcia tego pakietu taniej, ale właśnie bez komórek. Jeszcze przed wprowadzeniem nowej oferty oferowano mi to samo, co mam obecnie, za 95,50zł, a tutaj dowiedziałem się, że można coś jeszcze ponegocjować. Skutek finalny tych zabaw Netii z klientem jest taki, że nie mam zielonego pojęcia, co u was ile kosztuje i jak najbardziej zgadzam się z wypowiedzią #114 - tak nieprzejrzystej oferty już dawno nigdzie nie widziałem. No i pytanie najważniejsze: jaki jest sens wiązać się z wami na kolejne 2 lata, skoro oferujecie gorsze warunki od tych przy umowie na czas nieokreślony ? I po co te wpisy o znikających opłatach oraz taniejących usługach, skoro w rzeczywistości jest drożej ? Absurd goni absurd.
(81.219.*.*)
120
Karol Wieczorek
29.03.2013, 11:05
@JAREK Jeśli od razu wiesz na jakiej technologii możesz mieć usługę i nie potrzebujesz się kontaktować z konsultantami, to tutaj znajdziesz Szczegółowe Warunki Promocji dla wszystkich technologii: http://www.netia.pl/pomoc_dla_domu,poradniki,221,warunki-promocji.html
(83.28.*.*)
121
Karol Wieczorek
29.03.2013, 11:08
@Jan_Netia Obstawiałbym raczej udrożnienie uplinku do DSLAMu i wcale bym się nie zakładał, że to usługa na naszej sieci. Na pewno mogę jedynie wyrazić zadowolenie z zadowolenia Klienta:)
(83.28.*.*)
122
Karol Wieczorek
29.03.2013, 11:16
@Jaca Oferta na LLU z najtańszym telefonem kosztuje zaledwie 4 zł miesięcznie więcej (69,90). Może warto rozważyć taką opcję?
(83.28.*.*)
123
06.04.2013, 20:35
Witam, Panie Karolu, jestem użytkownikiem internetu Netii na łączach TP i od niedawna (około 2 miesięcy) internet strasznie wolno chodzi, powinienem mieć 16 mb a mam od 1 do 7, dzwoniłem na infolinię i powiedziano mi ze to przeciążenie centrali TP, czy jest na to jakiś sposób? i tu pytanie do innych użytkowników internetu Netii na łączach TP, czy też macie takie problemy? Proszę o pomoc i z góry dziękuje. Pozdrawiam
(178.36.*.*)
124
Karol Wieczorek
06.04.2013, 20:42
@bartoszkilian Takie sytuacje przejściowo się zdarzają i niestety nie mamy na nie wpływu. Jedyne co możemy robić to zgłaszać TP a oni mogą, ale nie muszą nam nawet podać terminu rozbudowy. Na pocieszenie mogę tylko dodać, że w takich przypadkach te same niedogodności potykają klientów detalicznych TP/Orange.
(83.28.*.*)
125
07.04.2013, 13:07
@Karol Wieczorek. Panie Karolu , mam pytanie odnośnie aktywacji lini dla pakietu usług. Pisał Pan , że zamówienie usług internet + telefon poprzez www i aktywacja lini na LLU będzie to koszt 1zł tylko dostępne SWP na stronie www.netia.pl SWP Na Czasie www mówi o kwocie 210 zł za aktywacje na nieaktywnym LLU. Czy jest to jakaś inna promocja , gdzie aktywacja lini to 1zł????? szukałem w necie SWP Na Czasie... i nie ma żadnej informacji na temat aktywacji lini za 1zł
(95.49.*.*)
126
krzakjack
07.04.2013, 13:25
@Karol Wieczorek. Panie Karolu już dzisiaj na jakimś blogu o to pytałem. Pisał Pan , że zamawiając usługi NET+TEL poprzez www aktywacja usługi na nieaktywnym LLU będzie wynosić 1zł, na stronie Netii znalazłem SWP Na Czasie www i tam jest napisane , że aktywacja to kwota 210zł także jaka to jest promocja , że za niekatywne LLU zapłace 1zł ??
(95.49.*.*)
127
Karol Wieczorek
07.04.2013, 21:04
@krzakjack http://www.netia.pl/pomoc_dla_domu,poradnik,22536,szczegolowe-warunki-promocji-na-czasie-llu-nieaktywne-www.html
(83.6.*.*)
128
t33l
08.04.2013, 11:44
@124 - skoro decyduje się Pan na pocieszanie klientów Netii nieszczęściami klientów TP/Orange, to warto by było być do końca szczerym, bo akurat ci drudzy, w przypadku niedogodności w użytkowaniu internetu, mogą się starać o obniżenie abonamentu za miesiąc, w którym owe problemy występowały. Czy w Netii też tak jest ? Sprzedajcie usługę internetu do 20Mb/s, z czego użytkownik ma zaledwie kilka, choć łącze pozwala na więcej, a wy rozkładacie ręce i twierdzicie, że nic nie możecie z tym zrobić. Czy to uczciwe ? Nie sądzę.
(77.254.*.*)
129
Karol Wieczorek
08.04.2013, 11:53
@t33l Z nami też się można dogadać, w ramach procesu reklamacyjnego.
(195.114.*.*)
130
KRI
11.04.2013, 16:56
Mam linię telefoniczną w TP, ale Internet w Netii. Czy można mieć w Netii telefon analogowy (nie voip) na łączu TP? To będzie wtedy w ramach LLU?
(37.225.*.*)
131
Karol Wieczorek
11.04.2013, 18:21
@KRI W Netii do klienta (również w aktualnym LLU) telefon dochodzi "analogowy", podłącza się go normalnie do gniazdka, a nie przez router.
(83.6.*.*)
132
KRI
11.04.2013, 23:45
@Karol Wieczorek Telemarketer poinformował mnie, że w ramach promocji "Na czasie – Dosprzedaż" mogę zamówić (do posiadanego już internetu na linii TP) Lepszy Telefon 30, ale będzie to w technologii voip, a mnie właśnie zależy na telefonie "analogowym". Rozumiem, że kontakt z BOK w tym przypadku niezbędny, aby wyjaśnić wątpliwości? Pozdrawiam!
(178.37.*.*)
133
Karol Wieczorek
12.04.2013, 10:17
@KRI Konsultant niepotrzebnie wprowadził zamieszanie. Technologia, w której obecnie świadczymy usługę głosową na LLU to nie jest VoIP, taki jak Panu się może wydawać. Karty VoIP są umieszczone na centrali (DSLAMie) i do poszczególnych abonentów dochodzi już normalny telefon "analogowy". A sama technologia telefonii IP to jedno z najnowocześniejszych a jednocześnie już "mocno wygrzanych" rozwiązań NGN w Europie bo wprowadziliśmy je jako jedni z pierwszych już 8 lat temu i mamy jakieś pół miliona aktywnych portów, od klientów indywidualnych po największe międzynarodowe korporacje.
(195.114.*.*)
134
KRI
12.04.2013, 10:36
@Karol Wieczorek - dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam!
(37.225.*.*)
135
Rafał
13.04.2013, 11:34
Czy jest gdzieś dostępna lista central w których planowane jest LLU ? Konkretnie interesuje mnie centrala obsługująca ul Ważewskiego w Krakowie.
(77.253.*.*)
136
Karol Wieczorek
13.04.2013, 11:41
@Rafał Nie ma i nie będzie, bo inwestycja w nowe węzły LLU jest już od ponad roku zakończona.
(178.36.*.*)
137
DzeJ
16.04.2013, 11:01
Witam. Chciałbym się dowiedzieć na temat internetu w Netii na linii TP. Otóż chciałem zamówić usługę do 20 Mbit/s. Jako, że linia telefoniczna jest nieaktywna, to myślałem, że zamawiając internet będę płacił abonament plus utrzymanie linii. Okazało się, iż nie mogę zamówić internetu, muszę wcześniej wziąć telefon w Orange i dopiero wtedy mógłbym brać u was internet, co nie za bardzo mi się opłaca bo wychodzi drożej. I tu jest moje pytanie. Czy biorąc u was internet to Netia nie może aktywować linii i to u was płacić dodatkowo za utrzymanie łącza? Czy też aby nie uprościć sprawy, czy nie można wziąć u was telefonu z internetem (cena wychodzi bodajże tak samo jak internet z utrzymaniem łącza). Czy wtedy załatwicie aktywacje linii (opcja tańsza niż telefon w Orange, no i jeden rachunek wspólny). Nie wiem co mam zrobić, bo to ma być w domku jednorodzinnym i lepszych alternatyw nie ma. A może wziąć telefon w Orange i zawiesić go? Nie wiem jak wtedy wychodzi to cenowo? Panie Karolu, proszę o wyjaśnienie mi tej sytuacji i radę :) Dziękuje i pozdrawiam :)
(212.87.*.*)
138
Karol Wieczorek
16.04.2013, 11:32
@DzeJ Jeśli jest Pan w zasięgu LLU, to można zamówić usługę na linii nieaktywnej. Jeśli BSA, WLR, to trzeba najpierw założyć telefon w TP/Orange. Dopiero na aktywną usługę tel. można zamówić internet (bo jest potrzebny numer telefonu do zamówienia). Na LLU mamy ofertę z uwzględnioną opłatą za utrzymanie łącza, na BSA internetu solo nie sprzedajemy.
(195.114.*.*)
139
irek1r
17.04.2013, 09:12
Witam, Panie Karolu, jestem użytkownikiem internetu Netii na łączach TP. Na telefon z którego zresztą nie korzystam mam podpisaną umowę z Telekomunikacja Novum SA. Chciałbym rozwiązać tą umowę. Jak jest z opłatą za podtrzymanie łącza w takim przypadku, komu trzeba by ją płacić, jak załatwić i z kim formalności?
(194.106.*.*)
140
Karol Wieczorek
17.04.2013, 10:36
@irek1r W takiej sytuacji najlepiej zawrzeć z nami umowę na najtańszy abonament (LT30) i my wtedy wypowiemy w Pana imieniu umowę z Novum (teraz chyba to się nawet jakoś inaczej nazywa?).
(195.114.*.*)
141
kolo
08.05.2013, 14:24
Jak to jest. Jeśli jestem w zasięgu LLU, ale mam obecnie telefonu (kiedyś był) to i tak muszę wykupić abonament telefoniczny?
(195.116.*.*)
142
kolo
08.05.2013, 14:29
Dodam, że chodzi mi o ofertę internet do 20Mb za 49,90zł. Czy do tego będę musiał dodać opłatę za utrzymanie łącza?
(195.116.*.*)
143
Karol Wieczorek
08.05.2013, 14:36
@kolo Jeśli linia jest nieaktywna, to polecam promocję na www, wtedy nie ma opłaty za aktywację linii (ok. 200 zł), ale w takim wariancie można wziąć tylko pakiet z telefonem w łącznej cenie 69,90. Na LLU wariant Max 20 z uwzględnieniem opłaty za utrzymanie łącza kosztuje 65,90.
(195.114.*.*)
144
kolo
08.05.2013, 14:59
65,90 jest wtedy kiedy mam np. PSTN w TP tak? Bo nie rozumiem. LLU bez telefonu, ale jednak z telefonem?
(195.116.*.*)
145
Karol Wieczorek
08.05.2013, 15:13
@kolo 65,90 jest przy aktywnej linii, bez telefonu. Już uwzględnia utrzymanie łącza. Ja pisałem o wariancie, gdzie klient nie ma teraz w ogóle aktywnej linii. Jeśli masz teraz telefon w TP, to możesz kupić po prostu tę ofertę solo właśnie.
(195.114.*.*)
146
Alder
09.05.2013, 16:27
Cały czas mowa o LLU, a ciągła walka z niedoinformowanymi osobami na infolinii i ich nierzetelne odpowiedzi potrafią doprowadzić do szaleństwa. Kiedyś walczyłem o LLU u siebie, bo blok obok, taki sam jak mój (55 mieszkań), znajomym udało się to załatwić, u mnie jakimś cudem podobno nie ma możliwości, a jesteśmy na 100% podpięci do tej samej centrali. Pomimo wielu obietnic typu "Gdy tylko centrala zostanie uwolniona i będzie możliwość migracji, dostanie Pan to LLU", nadal nic nie zrobiono w tej sprawie, a ja już nawet nie dzwonie w obawie przed kolejnymi konfliktami w sprawach błędnie naliczonych faktur, bądź zmian w moich taryfach, jakie miały miejsce jakiś czas temu i udało się je rozwiązać po 6-7 pismach reklamacyjnych, pomimo nie dotrzymania terminu podanego na piśmie, wszystko wróciło do normy. Może zamiast wdawać się w rozwojową gonitwę z gigantami, przeprowadzicie szereg specjalistycznych szkoleń w celu nauczenia i doinformowania waszych pracowników o waszych celach i sposobie porozumiewania się z klientami, bo jak mnie "Pani Monika, Marta, Czy Jadzia" z infolinii prosi o chwilę cierpliwości i włącza muzyczkę, a po dwóch minutach następuje sygnał rozłączenia, to tylko niepotrzebnie podnosi mi ciśnienie.
(77.254.*.*)
147
Karol Wieczorek
10.05.2013, 14:44
@Alder Nowe budynki są często poza zasięgiem LLU bo są podłączone światłowodami a LLU to 100 proc. kabli miedzianych od DSLAM do mieszkania.
(195.114.*.*)
148
Marcin
14.05.2013, 17:53
Włąśnie ostatnio zamówiłem sobie llu na lini nieaktywnej , wszystko super pieknie a po kilku dniach miła pani dzwoni z neti że muszą zrobic nowe przyłącze (chociasz kilka lat temu miałem tel w neti) i że musze zaplacic 72.90zl to niby jak z tym jest?
(178.36.*.*)
149
Karol Wieczorek
15.05.2013, 09:50
@Marcin Aktywacja linii na LLU kosztuje, niezależnie od tego czy jest kabel czy nie, bo TP SA pobiera od nas tę opłatę.
(195.114.*.*)
150
Przemo
17.05.2013, 18:51
Dobry wieczór. Panie Karolu, dzisiaj w panelu Netia online zauważyłem pierwsza fakturę mojego nowego nabytku "gołe" LLU. Kwota się zgadza, czyli Spot 29zł plus 210 za nową linie i 2 x abonament plus dwa lub trzy dni ekstra w kwietniu. Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Mimo sporej odległości uzyskałem stabilne 16 Mbit synchronizacji i ok 1,2 Mbit wysyłania (realnie 13,5 DL i 1 UL), a do tego tryb FAST o czym w BSA mogłem pomarzyć. Mam jednak małe pytanie dotyczące możliwości przejścia na samo LLU dla obecnego abonenta. Mam znajomego, który posiada LLU od marca lub kwietnia ubiegłego roku i telefon w TP. Gdy tylko usłyszał, ze za 6zł więcej może zrezygnować z abonamentu telefonicznego bardzo się ucieszył. Niestety jest to osoba bez wiedzy technicznej i nie bardzo wie, czy i jak to ma zrobić. Istnieje możliwość przejścia na samo LLU w trakcie umowy? Jeśli tak, to czy musi wpierw zlikwidować telefon i płacić za utrzymanie linii? Na infolinii jest tyle odpowiedzi ile telefonów, a nie chciałbym kogoś wpuścić w maliny. Prosiłbym o odpowiedź w tej interesującej zapewne nie tylko mnie kwestii. Pozdrawiam Przemek
(178.37.*.*)
151
Karol Wieczorek
20.05.2013, 10:02
@Przemo Cieszę się:) Odpowiadając na pytanie - nie ma takiej możliwości z trakcie trwania umowy.
(195.114.*.*)
152
Przemo
20.05.2013, 17:39
Dziękuję za odpowiedź. Jeśli w trakcie umowy nie można zmienić opcji, to jak wygląda sprawa, gdy się kończy umowa i kiedy zrezygnować z telefonu? Trzeba założyć drugą linie, czy dokonuje się tego przy przedłużeniu umowy.
(164.126.*.*)
153
Karol Wieczorek
20.05.2013, 18:30
@Przemo Przy przedłużaniu umowy.
(178.36.*.*)
154
feris
20.05.2013, 19:51
Witam Obecnie posiadam łącze ADSL BSA i telefon WRL w Netii na linii TP. Jako że umowa wygasa za kilka miesięcy zastanawiam się nad migracją na LLU. Czy migracja podczas przedłużania umowy odbywa się płynnie czy będzie dłuższa przerwa w świadczeniu usługi ?
(77.255.*.*)
155
Karol Wieczorek
21.05.2013, 08:32
@feris Nie jest wykluczone, że już jesteś na LLU. Okaże się przy przedłużaniu umowy. Jeśli nie, to migracja "na życzenie" nie będzie możliwa.
(195.114.*.*)
156
Marcin
03.06.2013, 15:01
Witam chce sie dowiedzieć bo mam ogromne problemy z waszymi konsutantami a sprawa wyglada tak. Zamówiłem internet plus tel w promacji gdzie nie mialo byc opłaty aktywacyjnej 210zl po czym sie okazalo że mam jednak ją płacić dodatkowo place za koszt wykonania nowego przyłącza prosze o dokładne informacjie z Pana strony jak z tym wkońcu jest?
(178.36.*.*)
157
Karol Wieczorek
03.06.2013, 18:55
@Marcin 210 zl kosztuje aktywacja linii na LLU TP pod warunkiem, że nie trzeba budować dodatkowo zakończenia łącza. Jeśli trzeba, proponujemy klientowi partycypowanie w kosztach wg. wyceny a jeśli nie ma takiej chęci umowa zostaje anulowana.
(77.252.*.*)
158
Marcin
03.06.2013, 22:57
ja to rozumiem ale jak podpisywałem umowe na internet i telefon w promocji takiej opłaty miało nie być a tu nagle niespodzianka
(178.36.*.*)
159
Marcin
03.06.2013, 23:09
a tu zacytuje Pana wczesniejszą wypowiedż ..(Aktywacja usługi, to nie to samo co aktywacja linii (w przypadku nieaktywnej linii TP na LLU). Potwierdzam, że to naprawdę będzie 9 zł za to pierwsze, ale już aktywacja linii nadal będzie kosztować 210 zł. Wyjątkiem będzie zamówienie pakietu internet plus telefon na nieaktywnej linii TP) a ja włąsnie zamówiłem internet i telefon na nieaktywnej lini
(178.36.*.*)
160
Karol Wieczorek
04.06.2013, 14:35
@Marcin To czy taka opłata jest czy jej nie ma możemy się dowidzieć tylko i wyłącznie już po wysłaniu zlecenie do TP SA. Dla nas tez to nie jest zbyt miłe, ale koniczne.
(178.36.*.*)
161
Robert
16.06.2013, 23:22
Abstrahując od udziału w kosztach wykonania nowego przyłącza - czy zamawiając PAKIET internet + telefon (LLU) na niekatywnej linii zapłacę 210 PLN za aktywację łącza czy nie?
(89.79.*.*)
162
Karol Wieczorek
17.06.2013, 10:10
@Robert Zamawiając pakiet przez internet nie zapłacisz 210 zł, ale jeśli pojawią się dodatkowe koszty związane z budową przyłącza, będziemy oczekiwali pokrycia różnicy.
(195.114.*.*)
163
xyz
31.07.2013, 11:55
Rozumiem, że w przypadku obecnej umowy opłata za utrzymanie linii znowu powróciła? Do takich wniosków doszedłem czytając regulamin promocji. Czy może jednak można wziąć TV+internet bez telefonu i jednocześnie nie płacić tej opłaty? Proszę o objaśnienie :)
(37.128.*.*)
164
Karol Wieczorek
31.07.2013, 19:46
@xyz Na naszej sieci nie ma opłaty za utrzymanie łącza, na sieci TP była i jest, nic się tu nie zmieniło - w wariancie internet i TV (na LLU) liczymy za internet z uwzględnioną opłatą i za TV, w sumie nieco ponad 100 zł lub internet w cenie 45,9 zł plus za telefon plus TV.
(5.185.*.*)
165
sketel
31.07.2013, 20:43
@Karol Wieczorek: Proszę też poinformować ludzi z reklamy o braku opłaty za utrzymanie łącza.. Moi rodzice zrezygnowali z telefonu stacjonarnego i w trakcie okresu wypowiedzenia pracownicy wydzwaniali z różnymi ofertami i mówili wtedy, że prawdopodobnie jest opłata za utrzymanie linii.
(213.238.*.*)
166
xyz
01.08.2013, 11:44
"na sieci TP była i jest, nic się tu nie zmieniło" Nie rozumiem tego zdania :) Pisząc na linii TP ma pan na myśli wyłącznie BSA czy także LLU? Jeśli także LLU to skoro ta opłata ciągle jest i zawsze była, to o co chodzi z tą promocją z tego artykułu "Znika opłata za utrzymanie łącza na sieci TP (LLU)"
(77.254.*.*)
167
Karol Wieczorek
01.08.2013, 20:00
@xyz Proszę przeczytać komentowany wpis.
(5.185.*.*)
168
sketel
01.08.2013, 21:22
@Karol Wieczorek: tutaj ma Pan przykład operatora, który na życzenie klienta na forum dyskusyjnym ustawia target snr margin na 3 dB. http://forum.tpg.com.au/viewtopic.php?f=1&t=31651 Yumcha pisze: "Could you try changing snr margin to lower rate like 3db so I can see if it makes a difference? I know the lower the more unstable the connection but for a trial I want to test it and see if my connection can hold. My building is 8 years old so lines should be ok." Na to odpowiada Joseph D: "It's done. Please advise us if you have further concerns." Jak Pan to skomentuje? Dlaczego firma Netia uporczywie nie chce stosować podobnych praktyk?
(77.253.*.*)
169
Marek
08.03.2014, 22:26
Obiecanki cacanki. Mamy juz wiosne 2014 a w neti zamiast 49,90zl obiecywanych stronie trzeba dokupic telefon i jeszcze dodatkowo 10zl za nieaktywne llu. O ile jeszcze oplate 10zl mozna znalesc w opisie oferty to nigdzie nie ma mowy o obowiazku oplacania telefonu...
(93.154.*.*)
170
zenek
19.05.2014, 10:36
"znika opłata za utrzymanie łącza na sieci TP". dobre dobre, ma Pan jeszcze jakieś żarty w zanadrzu?
(83.11.*.*)
171
disappear
20.05.2014, 00:59
Oferty na stronie nigdy nie widziałem, w kilku kontaktach z infolinią w przeciągu roku udało mi się wydobyć 0 informacji więc ostatecznie spytam tu - czy jakimś cudem podobna oferta jest aktualna (LLU - internet bez dodatkowych opłat)?
(77.254.*.*)
172
Karol Wieczorek
20.05.2014, 08:41
@disappear Nie sprzedajemy już tej oferty, ciężko ją było komunikować w zdarzeniu z konkurencją, która sprytnie pomija koszty utrzymania łącza. Teraz najsensowniejsza oferta na aktywnym LLU to oferta z telefonem LT30, która kosztuje 59,90 zł w tym 49,90 za internet Max20 (tyle ile łącze uniesie) plus 10 zł za telefon (vs. 30 zł opłata za utrzymanie łącza).
(195.114.*.*)
173
05.06.2014, 13:07
I'm glad that it turned out so effectively and I hope it will continue in the future because it is so worthwhile and meaningful to the community. dgakkeaggabbdbge
(60.247.*.*)
174
disappear
05.06.2014, 17:26
@Karol Wieczorek dzięki za szybką odpowiedź, z konsultantami już tak łatwo nie poszło. Na netiaonline.pl zaproponowano mi pakiet za 86 zł, pytanie z jakiego powodu nie mogę skorzystać ze wskazanej przez Pana oferty zignorowano na 2 tygodnie po czym... nie udzielono odpowiedzi, proponując pakiet za 86 zł. Dopiero w odpowiedzi z info@netia.pl otrzymałem informację, że "oferta LLU 20 mbs + LT 30 za 59.90 skierowana jest wyłącznie dla nowego klienta" - co nieco kłuci mi się z tonem wypowiedzi z bloga. Proszę o potwierdzenie, na co mogę liczyć jako wieloletni klient i już nie śmiecę w starych wątkach.
(178.37.*.*)
175
Karol Wieczorek
05.06.2014, 17:42
@disappear Odpowiadając na pytanie nie wiedziałem, że to dotyczy obecnego Klienta. Miałem na myśli ofertę dla nowych klientów.
(195.114.*.*)
176
15.07.2014, 15:40
Witam .Mam internet LLU za 45,90 + opłata za utrzymanie łącza 30,00 , dzisiaj zaproponowano mi dodatkowo telefon (voip) LT30 za 10,00 zł bez kosztów utrzymania łącza 30,00 . Czy jest to prawda czy kolejna ściema NETII
(178.36.*.*)
177
Karol Wieczorek
16.07.2014, 18:05
@Jaca W tej ofercie tak to właśnie wygląda. Z telefonie jest o 20 zł miesięcznie taniej niż bez telefonu, ale z opłatą za utrzymanie lącza.
(195.114.*.*)
178
Karol Wieczorek
30.07.2014, 15:35
Tak zupełnie serio, to żarty się skończyły! Łyknę sobie jeszcze Dropss'a i lecę na urlop:) http://media.netia.pl/pr/285688/dropss-rewolucyjnie-czysty-internet
(195.114.*.*)
179
Dawid
31.07.2014, 15:21
Mam pytanie natury "technicznej". Niestety konsultanci netii nie potrafią mi odpowiedzieć. W tp/orange korzystałem z doładowania pre-paidu orange dzwoniąc z telefonu stacjonarnego na numer 703 900 900. Za to połączenie doliczało mi do rachunku telefonu stacjonarnego 10zł (jest jeszcze numer 704607110), i za tyle samo doładowywało mi komórkę. Są też numery 704407105 (doładowanie 5zł) i 704807125 (doładowanie 25zł). Była to przydatna dla mnie usługa. W netii wiem że nie ma takiej oferty, szkoda ale cena 10zł za telefon stacjonarny mnie przekonała. Mam takie pytanie, co się stanie jak z telefonu netii zadzwonie na któryś z tych numerów? Bo wybrać te numery mogę, wybieram bez ostatniej cyfry i "zestawia" połączenie. Czy po wybraniu któregoś z tych numerów doliczy mi do rachunku netii 5, 10 lub 25zł (a doładowanie nie nastąpi)?
(77.253.*.*)
180
Janusz
01.08.2014, 10:51
U mnie żarty się nie skończyły, naprawa słabego styku na centrali LLU trwa i trwa (tak jak rok temu i to ten sam styk). A technicy stosują bezsensowne zmiany na porcie (które tylko pogarszają sprawę, jak sztuczna obniżka SNR Margin na down czy podwyżka na up do bezsensownie wysokich poziomów kosztem synchro, co nic nie daje na skoki po 20 dB). Czy mógłby Pan pomóc w tej sprawie? A co do Droppsa to z chęcią bym przeszedł na ten tańszy telefon (zrezygnować nie mogę).
(37.128.*.*)
181
Nikim
01.08.2014, 11:20
Panie Karolu kiedy wystartuje Netia z ofertą kablówki? Czy może są już świadczone usługi.
(213.238.*.*)
182
Robert
02.08.2014, 15:22
Pan rzecznik chyba aktualnie na urlopie - ale ciekaw jestem czy użytkownicy telewizji od Netii (pakiet praktyczny) - będą mieli możliwość dokupienia/włączenia/zapłaty za te dodatkowe kanały, które Polsat uruchomi z transmisjami z MŚ w siatkówce ? Nie za bardzo mam ochotę płacić ale ranga imprezy i fakt że w Polsce ... więc ciekaw jestem czy Netia negocjuje w tej kwestii z Polsatem, a jeśli tak to czy będzie to dostępne także dla klientów ze starszej oferty jak ja ...
(77.253.*.*)
183
Karol Wieczorek
18.08.2014, 17:08
@Dawid Nie wiem co się stanie po wybraniu tych numerów, ale biorąc pod uwagę fakt, że będąc naszym abonentem nie masz już relacji umownej z Orange, nie spodziewałbym się ani naładowania konta pre-paid, ani obciążenia Twojego rachunku u nas, bo nie mamy z Orange żadnej umowy, która by na coś takiego pozwalała.
(195.114.*.*)
184
Karol Wieczorek
18.08.2014, 17:10
@Janusz Myślę, że nasi technicy wiedzą co robią, Niestety przy dramatycznie słabej linii wiele się nie da zrobić:(
(195.114.*.*)
185
Karol Wieczorek
18.08.2014, 17:11
@Nikim Wystartowała dzisiaj, pierwsze przecieki są na Telepolis. Ja komunikat przygotowuję na jutro.
(195.114.*.*)
186
Karol Wieczorek
18.08.2014, 17:12
@Robert Rzeczywiście byłem na urlopie. Ale już wróciłem i spieszę poinformować, że będziemy oferować transmisje w ramach dodatkowo płatnej subskrypcji. Szczegóły wkrótce.
(195.114.*.*)
187
Janusz
19.08.2014, 14:27
@Panie Karolu, miałem nadzieję, że przekona Pan techników do pracy - jak rok temu (naprawa perfect choć trwałość 2 miesiące). Nie ma mowy o "dramatycznie słabej linii", 99,9% waszych klientów może o takiej pomarzyć (przez 98% czasu, pozostałe 2% to koszmar). Po przedzwonieniu 2 tygodnie zmiany SNR Margin max o 0,1 dB, w dobę zwykle 0,3 dB (max 0,8). Problem słabego styku i zmian tłumienia 25-34 dB pojawił się pierwszego dnia w Netii, rok temu zostało to naprawione na centrali. Teraz trzeba zrobić to samo lub lepiej tzn. miernikiem TDR, od razu można zobaczyć gdzie jest problem, a nie szukać po omacku (który to kabel na centrali jest winny a może port itp).
(77.253.*.*)

Dodaj swoją opinię